• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik glimlach lichtjes. "Ja." antwoord ik. "Je bent heel oplettend weet je dat?"

    [Haha, goed hé?]


    Your make-up is terrible

    [Wat zeg je dan tegen Jeremy?]

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Komt omdat er weinig personen zijn, maar waar dacht je aan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Thaaank you Jeremy.]

    Luca Jones
    "Ik bedacht me dat jouw aanwezigheid kalmerend werkt. Ik ben niet eens meer boos op Cassie." Ik glimlach.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hmm, echt waar?' vroeg ik verbaasd. 'Dat is positief, toch?'


    [Had hij nou al wel of niet verteld waarom hij boos op Cassie was? Ik weet wel dat hij wat vertelde, maar nu weet ik niet meer of hij daarom boos op dr was]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ja, heel positief." zeg ik glimlachend.

    [Ja had hij verteld haha. Vanwege dat ze het steeds over die jongens had enzo.]


    Your make-up is terrible

    [Ok ;d]

    Jeremy Velez

    'Dat is mooi,' zei ik met een glimlachje. 'Maar dat betekent nu toch niet dat je alleen maar bij mij komt om gekalmeerd te worden, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Nee, natuurlijk niet." zeg ik zacht. "Ik ben alleen wel blij dat ik gekalmeerd ben nu hoor."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Oh, oké. Dan is het goed,' zei ik zachtjes en legde mijn hoofd weer tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Vind jij het niet ongemakkelijk om zolang met een jongen te knuffelen?" vraag ik verbaasd.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem eventjes vragend aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd. 'Nu je het vraagt.. Eigenlijk niet.' Ik legde mijn hoofd weer tegen hem aan en keek een beetje voor me uit. 'Ergens voelt het juist fijn,' gaf ik zachtjes toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Dat is dan toch goed?" vraag ik met een glimlach. "Voor mij is het hetzelfde."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. 'Als het fijn voelt is het goed,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Dat denk ik ook." Mijn stem klinkt steeds zachter.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte weer eventjes. 'Dan is het goed.' Ik dacht eventjes na, maar ik kwam er niet echt uit. 'Luca?' begon ik zachtjes. 'Is het wel goed dat ik hier met jou zit? Ik bedoel.. Kan het geen kwaad? Aangezien ik iets heb met Damon.. Soort van.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Eh..." zeg ik zacht. "Ik denk niet dat het kwaad kan, hoe bedoel je dat?" vraag ik lichtelijk verward.


    Your make-up is terrible