• ik heb (zoals Julie misschien weten) een vriend.
    en ik ben aan de anticonceptiepil gegaan alleen ik kan er totaal niet tegen en moet er nu dus ook mee stoppen van de dokter.
    ik ben/wordt er mega depressief en emotioneel van tegelijkertijd ben ik ook een beetje ziek. ik ben dus eigenlijk helemaal niet lekker in mijn vel.

    vandaag was mijn moeder boos aan het doen en aan het schelden op me. waar mijn vriend bij was. toen zegt ze: nou das nou ook niet leuk dat je telkens zo doet als Wesley (mijn vriend dus) erbij is. moet je kijken hoe je erbij zit. (ik was aan het huilen) en zo doe je telkens zij ze. ik schaam me rot voor je !
    En toen sloeg het echt in. ik had er altijd al zo'n moeite mee dat ik thuis ruzie had en dat Wesley er dan bij zat. ik wilde hem dit niet telkens aan doen en vandaar dat ik ook nooit echt vaak meer thuis was als zij er waren.
    toen even later ging ik met hem naar boven en zaten we op mijn bed.
    en ik vertelde dat ik het uit wilde maken omdat ik me de laatste tijd zo slecht voelde en zo verschrikkelijke buien had telkens en ook vaak ruzies.
    uiteindelijk heb ik het niet uitgemaakt.
    ik kon het gewoon echt niet want ik hield teveel van mij.
    we hebben een uur zitten praten en daar bij ook een volop uur lopen huilen.
    uiteindelijk allemaal goed gekomen. daar ben ik heel blij mee.
    maar ik ben zo bang dat ik hem kwijt raak aan een knappere mooiere leukere meid die amper ruzies en slecht buien heeft.

    ik wilde het alleen even kwijt. Maar reageren mag altijd (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Als hij echt van je houd dan blijft hij zeker bij je :3

    Ik ben al bijna 15 jaar single dus ik hou het daar bij :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat zijn klotesituaties waar je je geen raad mee weet. Toen ik een vriendje had, bedreigde m'n moeder me een keer met een mes waar hij bij was. I ran like hell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het ook wel asociaal van je moeder dat ze zo gaat stoken en gaat schelden terwijl er anderen bij zitten.
    Hallo zeg, ze mag zich wel even inhouden hoor!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aurelia schreef:
    Dat zijn klotesituaties waar je je geen raad mee weet. Toen ik een vriendje had, bedreigde m'n moeder me een keer met een mes waar hij bij was. I ran like hell.

    Jezus. Ook lekker gestoord. D:
    Mijn moeder is de verpersoonlijking van Hitler himself! Ze kan net zo drillen als hij.
    Gelukkig zet ze me niet voor schut bij anderen. Wel heb ik eens gehad dat een meisje werd geschopt door haar moeder en ik dat meisje moest helpen. That was really creepy.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    als hij echt van je houdt verlaat hij je echt niet zomaar ;)

    Dat laatste heb ik ook heel hard..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowShine schreef:
    Als hij echt van je houd dan blijft hij zeker bij je :3

    Ik ben al 15 jaar single dus ik hou het daar bij :'D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Barnabas schreef:
    Ik vind het ook wel asociaal van je moeder dat ze zo gaat stoken en gaat schelden terwijl er anderen bij zitten.
    Hallo zeg, ze mag zich wel even inhouden hoor!


    Vind ik ook! Zoiets zeg je toch niet o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien