• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Nee, ik praat eigenlijk heel erg veel, constant." lach ik. "Ik hou van gezelschap."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik ging weer overeind zodat ik hem verward aan kon kijken. 'Maar zo net zei jij dat je gepraat had voor een heel jaar en gezelschap is wel oké.. Maar je moet uitkijken wat je zegt, het kan zo tegen je worden gebruikt,' zei ik en haalde mijn schouders beetje op. 'Vandaar dat ik weinig praat. Normaal gesproken dan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Oh, in jouw maatstaven zou ik genoeg gepraat hebben voor een jaar." glimlach ik naar hem. "En ik zal niets tegen je gebruiken, je hebt genoeg dat je tegen míj kan gebruiken, dat lijkt me niet zo slim." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte eventjes. 'Oh, zo bedoelde je dat. Duidelijk.. Maar al zou jij dingen tegen mij willen gebruiken, ik denk niet dat je het kan,' zei ik en tikte eventjes op zijn hoofd, daarna deed ik mijn warm weer waar hij zat. 'Jou hersens zijn het dan allang weer vergeten.' Ik voegde er nog een klein lachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik gniffel. "Je bent slim Jeremy, erg slim. Maar ik onthoud het wel hoor, niet om het te gebruiken maar gewoon... Geen idee." Het klinkt slecht en ik haar mijn schouders licht op.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. 'Het blijft hangen en het laat je denken dat je het ben vergeten, maar het kan zo weer opduiken als een oud irritant liedje die aldoor maar in je hoofd blijft afspelen.' Ik glimlachte eventjes. 'En zo slim ben niet.'

    [Ben ff een half uurtje afwezig]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okaay.]

    Luca Jones
    "Precies, zoiets ja." knik ik. "Bij mij blijft het een beetje vaag hangen aangezien er al zoveel moet blijven hangen. Ik vind je wel slim hoor." Ik tik hem aan.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem weer aan toen hij mij aantikte. 'Ik ben niet slim, misschien ben jij wel gewoon dom,' zei ik met een lachje. 'Waarom ben ik slim?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Je komt in ieder geval niet dom over." Ik kijk hem even aan. "Waarom zou ik dom zijn?"


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Omdat jij mij slim noemt, daarom.'


    [Me zusje; Hoi Syl.
    Ik; Hoi..
    Zij; Wat doe je?
    Ik; De trap opgaan.
    Zij; Oké]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahaha.]

    Luca Jones
    Ik lach zacht. "Waarom zou je niet slim zijn?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Omdat ik zat domme keuzes heb gemaakt? Waarom zou ik wel slim zijn?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Heb je ervan geleerd?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik heb ze vaker gemaakt?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ach.. Wat maakt het uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nikki´s laptop is een beetje nat geworden (cat) Dus die reageert voorlopig niet meer. Lang leve alcohol en onhandigheid.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.