• Ja, de mensen van mijn klas die denken dat ze problemen hebben. Dan word er tegen een kleine jongen van mijn klas gezegd 'hobbit' en dan gaat hij wenend naar de leerlingenbegeleider. Gaat hij zeggen dat het hem allemaal te veel word. o_o Of dan hebben twee meiden ruzie, laten ze elkaar vallen, gaan ze zeggen dat ze van school afwillen, omdat het écht niet meer kan. Dan heb ik echt zoiets van: Jullie denken dat jullie problemen hebben ofzo?
    Ik zit vergeleken met hun echt véel dieper in de shit, en ik klaag toch ook niet? Als ik naar de begeleider zou gaan, dan zou die me niet geloven, zo veel problemen heb ik.
    En dan gaat hij in de klas -midden in de les- komen zeggen, dan we respect voor elkaar moeten hebben omdat er mensen zijn die zich ongelukkig voelen in onze groep. Jeh, hello? Als dat al erg is allemaal.

    Ik word er echt boos van. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 11:39 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat had ik altijd toen ik op de middelbare school zat.
    En voor mij geldt hetzelfde, ik heb ook veel meer problemen dan zo'n stomme ruzie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Same here


    They fell in love, didn't they?

    Ik snap wat je bedoelt. Sommige mensen klagen om de kleinste dingen terwijl er anderen met veel ergere problemen rondlopen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Overreacting is nou eenmaal een ding wat sommige mensen graag doen...


    Alleen maar tranen van geluk

    Scandal schreef:
    Ik snap wat je bedoelt. Sommige mensen klagen om de kleinste dingen terwijl er anderen met veel ergere problemen rondlopen.


    effort never betrays you

    Ik heb net hetzelfde.


    -

    Ik snap je punt, maar van de andere kant denk ik wel: blijkbaar vind je het erg dat mensen zich dan al zo snel zielig voelen en het overal verkondigen. Maargoed, zij doen dat wel. Als jou problemen zoveel erger zijn, zou ik het sowieso tegen je mentor zeggen?


    ars moriendi

    Wat een seuten (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Scandal schreef:
    Ik snap wat je bedoelt. Sommige mensen klagen om de kleinste dingen terwijl er anderen met veel ergere problemen rondlopen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Mercury schreef:
    Ik snap je punt, maar van de andere kant denk ik wel: blijkbaar vind je het erg dat mensen zich dan al zo snel zielig voelen en het overal verkondigen. Maargoed, zij doen dat wel. Als jou problemen zoveel erger zijn, zou ik het sowieso tegen je mentor zeggen?

    Hehe, nee dankje. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Scandal schreef:
    Ik snap wat je bedoelt. Sommige mensen klagen om de kleinste dingen terwijl er anderen met veel ergere problemen rondlopen.

    Crime schreef:
    (...)
    Hehe, nee dankje. (cat)

    Zou ik inderdaad niet doen, voor je het weet weet elke docent het -.-

    Ja, dat ken ik. In mijn klas zit zo'n aanstellerig wijf. En haar mankeert ook altijd vanalles en als ze het zelf niet is, dan wel haar familie. Er kan geen kwaaltje, ziekte of wat dan ook genoemd worden en van haar komt weer een heel verhaal met wie dat in haar familie heeft. Gruwelijk irritant ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan me inderdaad nogal storen aan mensen die zowat 'dood' gaan als er een klein dingetje gebeurd met ze. En ik kan er ook niet tegen dat sommige mensen juist alles meezit, want dat heb ik totaal niet, ik moet voor de kleinste dingetjes vechten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Laat hun toch lekker? (:


    None but ourselves can free our minds.