• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Ik ruik het." zeg ik. Eindelijk vind ik het fotoalbum en pak hem. "Hebbes!" Ik plof naast Jeremy op de bank. "Ja, dit gebouw is nog vrij nieuw, nouja, gerenoveerd dan." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Ruiken?' vroeg ik toen hij naast me zat. 'Hoe kan jij dat nou weer ruiken?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. Ik liet mijn blik even over de foto album gaan. Vrij dik en zag er best wel oud uit. Ik keek even naar Luca.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik heb superkrachten." grinnik ik. Ik sla het album open, ik blader over de eerste paar pagina's waar Chèlles mensenleven op de foto staat. Oude, vergeelde foto's, nog zwart-wit. Nou, eerder zwart-grijs.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Kan je dat even allemaal uitleggen?' vroeg ik terwijl ik de foto's bekeek. Ik keek een beetje verbaasd ernaar. 'Is dat Chèlle?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "We zijn niet menselijk." zeg ik en ik wijs op een oude foto van Chélle. "Hier was zij nog wel menselijk." vertel ik hem. Ik wijs deze foto aan. "Hier was ze niet mensenlijk meer, dat was na 1900."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik bekeek de foto eventjes die hij aanwees. 'Niet menselijk?' vroeg ik en ik keek hem weer even aan. Ik prikte in zijn wang. 'Menselijk genoeg voor mij, alleen wat aan de koude kant.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik moet lachen om zijn reactie. "Ik ben koud omdat ik geen bloed en geen kloppend hart heb Jeremy." grinnik ik. "Wil je het voelen?" Ik trek mijn shirt omhoog zodat hij kan testen of ik een hartslag heb.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem fronsend aan en begon toen te lachen. 'Ja, haha. Als het niet klopte dan was je dood en niet levend,' zei en voelde toch zijn hart. Waarom? Ik twijfelde. Ik trok een wenkbrauw omhoog en keek hem vragend aan. Ik voelde nog even bij zijn nek en bij zijn pols. 'Je gaat mij nu toch niet vertellen dat je hart in je grote teen zit?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Was dat maar zo." grinnik ik als ik mijn shirt laat vallen. "Met hart kan je nou eenmaal niet onsterfelijk zijn, daar is het menselijke hart te zwak voor." zeg ik en ik blader verder in het fotoalbum. Ik bekijk een foto en glimlach. "De jaren twintig, toen ontmoette ik Chèlle weer."


    Your make-up is terrible

    [Vind het nog steeds grappig.. Dat moeten Chèlle en Luca voorstellen -toch?- terwijl het Damon is die daar staat.. -Nou ja, het uiterlijk dan. Je snapt et wel..-]



    Jeremy Velez

    Ik snapte nog maar half van wat hij allemaal zei. Ik wist ook niet of ik het wel allemaal moest geloven. Ik bekeek de foto en glimlachte eventjes. 'Jullie zien er leuk uit, maar ik snap nog steeds niet helemaal wat jullie twee zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja hahaha. Het is ook wel grappig]

    Luca Jones
    "We hebben velen namen." zeg ik terwijl ik door de jaren dertig blader. "De onsterfelijken, bloedzuigers, vampiers." Ik haal mijn schouders op en lach bij twee verschillende foto's. "Chèlle met rood haar! En deze kleding is werkelik hilarisch."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik moest lachen om te foto's. 'Hoe konden jullie dat leuk vinden?' vroeg ik lachend. 'Maar vampiers?' vroeg ik daarna voor de duidelijkheid.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Geen idee, iedereen vond het blijkbaar leuk." Als ik een foto van Chèlle en Kate tegenkom sla ik het album vol walging dicht. Genoeg van haar gehad voor de rest van mijn oneindige leven. "Ja je weet wel, hoektanden, capes en donkere kastelen." zeg ik lachend.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik schrok even toen hij het album dicht sloeg. Ik kon niet de laatste foto niet helemaal goed zien, alleen twee meisjes. 'Ja je weet wel, hoektanden, capes en donkere kastelen,' zei hij lachend. Ik glimlachte eventjes en knikte toen. 'Dracula type?' vroeg ik en ik bekeek hem even. 'Jij bent geen Dracula..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Gelukkig niet zeg." glimlach ik. "Dat zou wel heel erg opvallen denk je niet?" Ik leg het fotoalbum weg, de laatste foto's zijn té expliciet voor zijn ogen. Ik glimlach als ik terugdenk aan die tijd in Duitsland.


    Your make-up is terrible