• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Neh ook niet, ik eet niet zoveel snoep. Heb je chocola? ;3 Haha en sorry, gaat automatisch.]

    Luca Jones
    "Nee, de laatste wilt ze niet ruiken." merk ik zacht op. "Eh, ze is bang dat ze..." Waarom zeg ik dit nou weer. "Iets ruikt tussen mij en Cassie."


    Your make-up is terrible

    [Ik ook niet, maar dat betekent niet dat je mij niet moet sturen voor snoep.. En nee D: ik heb nog wel van doe zoet en zure winegum dingen]

    Jeremy Velez

    'Ik volg het denk ik niet helemaal, hoe kan je iets nou niet ruiken? Je kan het dan wel niet willen, maar je ruikt toch iets?'Ik opende de deur en liep mijn kamer in. 'Maar, hoe kan je nou iets ruiken tussen mensen?'

    [Ik denk dat ik vanavond sociaal ga doen en dan eventjes weg ben..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, zure snoepjes zijn wel lekker. Die vreet ik wel haha.]

    Luca Jones
    Ik loop achter hem aan zijn kamer in. "Chèlle heeft een extreem goed reukvermogen maar als ze wilt, kan ze het gewoon niet gebruiken, dan ruikt ze net zoals een mens." leg ik uit. "En die kunnen dat soort dingen niet ruiken."


    Your make-up is terrible

    [Haha.]

    Jeremy Velez

    Ik liep door naar de woonkamer en bleef daar staan. 'Kan jij die dingen ook ruiken?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Trouwens, de muziek moet jij denk ik maar doen. Ik weet niet welke muziek het best erbij hoort.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Niet zo goed als haar maar wel redelijk. Als ik mijn best doe." grinnik ik. "Eh ja, moet je wel even uitleggen hoe het werkt, ik ben soms nogal ouderwets in technologie."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik moest eventjes lachen en legde daarna aan hem uit hoe alles werkte. 'Maar, hoe kan het dat zij wel zo goed kan ruiken en jij alleen maar als jij je best doet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik begin er een beetje aan te kloten om wat muziek op te zoeken. "Eh, ik heb werkelijk geen idee." antwoord ik eerlijk. "Chèlle zegt dat het komt omdat ze veel 'cooler' is dan ik, dus daar haal je ook geen nuttige informatie uit." Ik lach. "Wat wil je eigenlijk leren?" vraag ik als ik doorheb hoe het werkt.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Misschien heeft zij er vaker mee geoefend?' vroeg ik schouders ophalend. 'Wat wil je eigenlijk leren?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Maak niet uit, maar begin niet te moeilijk,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Nee, ik ben er al langer dan zij. In de jaren 20 kon ze het al." Grinnik ik. "Goed, dan beginnen we wel met iets langerzamers. Kan je het later uitproberen op Damon." Ik knipoog naar hem en besluit eerst de pasjes uit te leggen voor ik de muziek aanzet.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik merkte dat ik lichtjes begon te blozen om wat hij zei. Ik keek eventjes de andere kant op en luisterde naar zijn uitleg. 'Klinkt simpel,' zei ik met een klein glimlachje. 'Maar, misschien komt het omdat ze een meisje is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Waarom zouden meisjes dan betere dingen kunnen? Dat zou wel een beetje oneerlijk zijn." zeg ik. "Nou, laten we het maar eens proberen dan." Ik glimlach en zet de muziek aan. Daarna pak ik hem lichtjes beet om te kunnen dansen.


    Your make-up is terrible

    [met 20 minuutjes ben ik weg]

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op en probeerde zijn eerder uitgelegde instructies te doen. 'Misschien kan jij weer dingen beter kunnen die zij juist niet goed kan? Doe ik het trouwens goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee. Veel plezier alvast.]

    Luca Jones
    "Normaal zijn." zeg ik met een uitgestreken gezicht. "Ja, je pikt het heel goed op voor een mens." becomplimenteer ik hem.


    Your make-up is terrible

    [Dank je]

    Jeremy Velez

    'Normaal zijn?' vroeg ik en ik keek hem eventjes aan. 'Trouwens, wat bedoel je met voor een mens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ja, ze is vaak niet 100%." grinnik ik naar hem en ik kijk terug. "Oh, mensen pikken dingen meestal niet zo snel op, ze zijn vaak nogal traag. Maar bij jou valt het reuze mee." Ik denk aan toen ik Cassie een dansles gaf.


    Your make-up is terrible