• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Dat hoor je als je beloofd om niets door te vertellen." Ik glimlach en vraag me af waarom ik deze gok neem.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte eventjes en schudde lichtjes mijn hoofd. Bij duister moest ik gelijk denken aan een duistere daad, al snapte ik niet wat dat te maken had met het aantal jaar dat het uit is, maar nu snapte ik het. 'Ik zal het niet door vertellen, waarom zou ik dat door vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Het zou zomaar kunnen." Mijn gezicht verraad de spanning maar in mijn stem klinkt niets door.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Snap niet helemaal waarom je zo doet.. Wilt Chèlle niet dat je het verteld of zo?' vroeg ik voorzichtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Weet ik niet." geef ik toe. "Ze is onvoorspelbaar, het kan haar niets uitmaken of ze word ziedend, geen idee. Dat is nog een reden waarom we al zestig jaar uit elkaar zijn." Ik zeg het tussen neus en lippen door, alsof het doodnormaal is. Afwachtend kijk ik hem aan en bestudeer ik zijn gezicht, om te kijken hoe hij het opvat.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik luisterde een beetje en knikte op wat hij zei. Ik keek hem verward aan toen het pas echt tot me doordrong wat hij zei. 'Zestig jaar?' vroeg ik en begon te lachen. 'Of jij hebt gelogen over je leeftijd en heb je een lading facelifts gehad om er nog zo goed uit te zien, of jij zat niet op te letten terwijl jij het vertelde,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik grinnik om zijn reactie. Die zijn altijd het leukst. "Ik heb gelogen over mijn leeftijd. Maar zonder facelifts." Ik trek een grimas als ik aan oude mensen met facelifts denk, bah, die zijn er niet uit.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem verward aan. 'Serieus, wat probeer jij mij hier nu allemaal wijs te maken?' vroeg ik verward. 'Jij kan mij niet wijsmaken dat je al over de 60 ben en er nog zo goed uit ziet. Misschien ben ik wat goed gelovig, maar eh.. Dit is iets te veel van het goeie vind je niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op en glimlach naar hem. Deze reactie was de normale, die iedereen had als ik het verteld had. Zoals Cassie laatst bijvoorbeeld. "Je hoeft het niet te geloven hoor. En ik ben allang over de 60." Ik denk even diep na terwijl ik probeer te rekenen. "Zo'n 95 jaar al?" vraag ik hardop en ik haal mijn schouders op, geen idee. Na een tijdje hou je je er niet meer zo mee bezig.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Jij kan mij echt niet wijsmaken dat je 95 ben,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'Dat is onmogelijk, nou ja.. 95 jaar zijn is niet onmogelijk, maar er nog zo goed uit zien. Dat is onmogelijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Niet 95." Ik grijns. "95 jaar óuder dan 60." Ik vind zijn reactie wel vermakelijk.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik volgde het niet. Welke grap haalde hij nu weer uit? 'Dus, als ik het goed begrijp probeer jij mij wist te maken dat je al,' begon ik en ik telde beetje vaag op mijn vingers. '155 jaar oud ben?'

    [Ben zo ff pauze houden]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké]

    Luca Jones
    "Zoiets ja. Ik weet het niet precies, ik raak vaak de tel kwijt." beantwoord ik zijn vraag.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Met een wenkbrauw opgetrokken keek ik hem aan. 'Hoe denk jij mij dat wijs te maken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik krab even aan mijn hoofd, dat is een goede. "Op Chèlles kamer liggen talloze foto's van ons. Van de jaren 20 tot de jaren 50." zeg ik. "Wil je ze zien?"


    Your make-up is terrible