• Hée,
    Ik ben van plan om een OP te schrijven en het is een fantasie dus ik vind dat ik niet 'normale' namen mag gebruiken en daarom ben ik dus op zoek naar 'speciale' namen, namen die je amper hoort, of zelfs gewoon zelf uitgevonden namen.
    Zowel jongens- als meisjesnamen mogen wordt gepost. Liefst ook erbij zetten hoe je de naam dan moet uitspreken.

    Alvast bedank!

    Groetjes! :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Er zijn zat namensites te vinden met aparte/speciale/niet vaak voorkomende namen :'D En anders moet je gewoon een doodnormale naam pakken en daar een beetje mee gaan husselen, dan komt er vast ook iets gaafs uit. Dat doe ik meestal namelijk voor mijn fantasy verhalen!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    Er zijn zat namensites te vinden met aparte/speciale/niet vaak voorkomende namen :'D En anders moet je gewoon een doodnormale naam pakken en daar een beetje mee gaan husselen, dan komt er vast ook iets gaafs uit. Dat doe ik meestal namelijk voor mijn fantasy verhalen!


    This ^^

    Van Julia kan je bijvoorbeeld Yulya maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat kan ik inderdaad doen, maar ik ben daar gewoon echt mega slecht in ;D Maar toch bedankt! :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ahh shit, in anime heb je zoveel "aparte" namen die niet eens Japans zijn.
    Even denken.
    Lacie
    Reim
    Revi (ookwel Levi, hoeft niet)
    Morgiana
    Rena (Reina kan ook)
    Xerxes 8D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:45 ]

    En dan vooral geen namen zoals Faith, Melody, Angel en Destiny doen. Die namen zijn namelijk alles behalve origineel.


    26 - 02 - '16

    xanthe
    Yentl
    Febe
    Nikee
    xenia


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Evelyn?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Alecia schreef:
    En dan vooral geen namen zoals Faith, Melody, Angel en Destiny doen. Die namen zijn namelijk alles behalve origineel.

    This.
    En ik vind ze ook nog eens niet mooi, maar dat is mijn mening.

    Chevron - Tsjeevron of Tsjevron
    Kadee - Katie
    Kymn

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 14:22 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Ruadan
    Samred
    Ilaré
    Alanya
    Serah

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 14:28 ]


    Stenenlikker

    Lorcan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rjike
    Roanlynn
    Purló
    Whirc
    Lianre
    Mobre
    Yoby / Yody
    Shalynn
    Liplott :'D
    Linesv / Linesva
    Bortego
    Impterae
    Teatcas
    Aduciae
    Ferum

    haha , ik verzin nu zomaar wat , geen idee of het iets is .. :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hmm, ik heb er wel wat aan hoor. Dank je wel! :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Leander


    Miep

    Roke


    Queer zijn is gewoon alles