• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Eeh, maar dat bewijst toch niets? Decor kan veel veranderen, kijk maar naar films,' zei ik en ik keek eventjes naar hem. Ik vroeg me nog steeds af welk zieke grap hij probeerde uit te halen. 'Bovendien, als je werkelijk 155 jaar oud ben.. Hoe komt het dan dat je er nog zo goed uit ziet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik ben gewoon knap." grap ik lachend. "Zoiets noemen ze onsterfelijkheid." leer ik hem.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Juist en waarom zou ik dat moeten geloven?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders weer op. "Dat hoeft niet, maar het verklaard wel veel." zeg ik rustig. "Dertig jaar met Chèlle is veel, geloof mij maar."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Of jij liegt gewoon de boel bij elkaar,' zei ik schouder ophalend. 'Je faalt er nogal in met mij in de zeik te nemen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik lach zacht. "Je kan het aan Damon vragen als je wilt hoor. Hij weet ervan." Heel goed zelfs. "Hij voorziet ons graag van... voedsel." Ik frons eventjes. Dat klinkt echt raar.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Eehh..' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. 'Volgens mij heb ik wat gemist..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Een beetje maar." grinnik ik en ik haal mijn schouders op. "Maar wil je die foto's zijn of niet?" vraag ik opgewekt.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik twijfelde. 'Eh is goed, maar kan je straks even alles in het Nederlands uitleggen zodat ik het begrijp?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Natuurlijk. Kom, dan gaan we. Misschien is Damon er ook wel." Ik sta op. "Boven leg ik alles wel uit." Ik begin naar de trap te lopen.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte eventjes en stond toen toch op. Ik volgde hem. 'Maar jij zit me dus niet in de zeik te nemen?' vroeg ik voor de zekerheid.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Natuurlijk niet, waarom zou ik?" vraag ik. Ik loop naar Chèlles kamer toe en open de deur. Waar liggen die foto's? Al ik om me heen kijk besef ik dat ze er niet is.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op en volgde hem naar de kamer. 'Weet ik niet, misschien deed je dat altijd met nieuwelingen?' vroeg ik aarzelend. Ik keek een beetje om mij heen. 'Ze zijn er niet, of wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Ik val zelf ook nog onder nieuweling vind ik." zeg ik erop en ik begin te zoeken naar het fotoalbum. Ze had hem ergens... "Nee, niet meer. Ze zijn er wel geweest." beantwoord ik zijn vraag.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Vragend keek ik hem aan toen ik op de bank ging zitten. 'Hoe weet jij dat ze hier zijn geweest?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Is iedereen hier vrij nieuw?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you