• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Ja.. xd Ook papieren van vorig jaar heb ik te voorschijn kunnen halen.. Zo chaotisch is die school wel, alles ff aan het eind vertellen hoe het zit en alles -.-]



    Jeremy Velez

    'Eehh,' begon ik en ik bloosde eventjes. 'Het simpele schuifelen en de macarena?' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. 'Ik zei toch ik moet alles even uitzoeken wat leuk is en wat niet. Ik dans dus nog niet zo lang. Nog geen tijd gehad voor bepaalde dansen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vervelend zeg, bah.]

    Luca Jones
    Ik glimlach. "Zal ik het je leren dan? Dat vind ik wel leuk eigenlijk."


    Your make-up is terrible

    [Juap, maar wel blij dat ik weet wat weg kan en wat niet... -Eigenlijk een boel want heb vorig jaar geen zak uitgevreten. Althans niet voor de opdrachten die ik moet bewaren.-]

    Jeremy Velez

    Ik knikte. 'Lijkt me leuk.' Ik keek hem eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat is eigenlijk niet zo handig. D:]

    Luca Jones
    "Gaaf." zeg ik, heb ik eindelijk weer eens wat normaals te doen en iemand om me af te leiden van al dat gedoe hier. "Zeg maar wanneer je wilt beginnen of wanneer je tijd hebt."


    Your make-up is terrible

    [Nope, maar ben deze hele twee jaar al niet zo handig bezig]

    Jeremy Velez

    Ik lachte eventjes. 'Tot zo ver ik het weet heb ik altijd tijd,' zei ik met een glimlachje. 'Tenminste.. Zo ver ik het weet heb ik geen afspraken staan of zo..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ken het lol. Maar dat komt vast wel weer goed.]

    Luca Jones
    "Dat is helemaal prima." zeg ik vrolijk. "Ik heb nu ook tijd, maar normaal word ik nogal vaak weggeroepen." Ik zucht even. "Ik moet me gewoon verstoppen." Weet ik alweer te glimlachen.


    Your make-up is terrible

    [Juap, vast wel, maar niet hier.]

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Als jij je wilt verstoppen moet je eigenlijk op een plek wezen waar ze jou nooit zullen verwachten,' zei ik met een glimlachje. Meestal werkte dat. Tenminste, bij mij had het altijd gewerkt.. Tot dat ze het door hadden dat ik dat deed..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Dat zal wel bij jou zijn." grinnik ik. Tsja, wie verwacht nou dat ik bij Jeremy ben? Hier zal Chèlle me vinden omdat het haar kamer is, in mijn kamer komt toch jan en alleman op de deur kloppen en beneden... Dat lijkt me duidelijk.


    Your make-up is terrible

    [En nu ben ik ff beneden.. ff oppassen]

    Jeremy Velez

    Ik knikte. 'Denk het ook en mij hebben ze toch haast niet nodig,' zei ik met een glimlachje. 'Dus.. Zeg maar wanneer je wilt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okeeee.]

    Luca Jones
    "Komt goed uit." grinnik ik. "Nu? Ik heb toch niets te doen."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vind het best, wou je het hier doen?' vroeg ik en ik keek even om mij heen. 'Of gelijk in mijn kamer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Niet hier, Chèlle kan elk moment binnenkomen en daar heb ik geen zin in." zeg ik en ik sta op.


    Your make-up is terrible

    [Gele skittle?]

    Jeremy Velez

    Ik knikte en stond toen ook op. 'Is goed,' zei ik en ik begon al te lopen. 'Vind ze het trouwens niet erg dat we haar foto's hebben zitten bekijken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Neh, ik hou niet van skittles.]

    Luca Jones
    Ik loop achter hem aan. "Maakt dat iets uit?" grinnik ik. "Ze weet het toch niet. En daarbij, de meesten zijn net zo goed míjn foto's toch?"

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:38 ]


    Your make-up is terrible

    [Jelly beans dan? Trouwens, achter haar aan? Yvo is een jongen D:]

    Yvo Enright


    Ik knikte en haalde mijn schouders toen een beetje op. 'Ja, dat is zo, maar ruikt zij dan niet dat wij er zijn geweest? Net zo dat jij rook dat Damon en Chèlle er waren geweest?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you