• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    [reactie please]


    Remember to be ridiculous.

    (sorry, ik was even afgeleid)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dan zal ik daar maar mee moeten leren leven, en als je wilt, zal ik je helpen,' zeg ik dan. Het kan me serious weinig schelen, misschien zelfs iets te weinig. Want als het echt zo is, dan is het misschien wel gevaarlijk. 'Ik weet bijna 100% zeker dat je dat alleen maar doet, omdat je niks anders weet. Volgens mij ben jij namelijk niet zo,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik bijt op mijn lip. Waarom heeft ze niet gewoon door dat ik gevaarlijk ben en dat ik niet goed voor haar ben. 'Dat klopt,' antwoord ik. 'Ik weet niet anders want alle zeventien jaar van mijn leven heb ik doorgebracht in een geweldadige omgeving, eerst mijn vader tegen mijn moeder, daarna haar vriend tegen mij en nu mijn vader tegen mij. Ik kan niet anders en bij mij zijn is dus gevaarlijk voor je. Ik zou er niet mee kunnen leven als ik je pijn deed. Niet bij jou Rose-Anne.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Dan heb je 2 keuzes, 1 je leert er mee leven. Of 2, je doet me geen pijn,' ik weet ook wel dat het niet zo makkelijk haat, maar dit zijn de enige opties, want ik ga niet weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kreun geïrriteerd. 'Zo simpel ligt het niet Rose,' zeg ik sirieus. 'Ik geloof niet dat mijn vader ooit iemand pijn wou doen maar hij kon gewoon niet anders, ik heb mijn hele leven mensen bij me weg geduwd bang om net als hij te worden. Ik wil je dit niet aandoen.'


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga slapen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [tot morgen]


    Remember to be ridiculous.

    [goodmorning]


    Remember to be ridiculous.

    [morning]
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'en ik wil je niet kwijt. Je moet het ook even van mijn oogpunt bekijken, jij bent de eerste in een paar maanden die zelfs maar met me praat. En dat wil ik niet verpesten omdat jij niet in jezelf gelooft,' zeg ik, met een brekende stem. Ik schraap mijn keel in de hoop dat de brok in mijn keel weggaat, maar dat lukt niet. Dus ik blijf even stil.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik sla mijn armen om haar heen. Dit meisje is zo kwetsbaar, niet alleen fysiek maar emotioneel ook. 'Oké,' mompel ik uiteindelijk. 'Ik zal proberen een goede vriend te zijn maar je moet me wel beloven om wanneer ik boos word weg te lopen en pas later terug te komen.'
    Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik haar pijn deed.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oké, als jij belooft dat je er alles aan gaat doen, en al mijn hulp accepteert, om weer in jezelf te geloven,' zeg ik zacht, terwijl ik zijn knuffel accepteer. Goed gedaan, Rose, nu ga je hem advies geven over dingen die je zelf niet eens weet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [moet naar school]


    Remember to be ridiculous.

    [kay kay, tot vanmiddag]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik knik en voel haar haar in mijn gezicht. 'Ik zal mijn best doen,' zeg ik. 'Maar vertel de anderen alsjeblieft niet over mijn littekens. Ik heb geen zin om bekend te staan als de emo.'

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:47 ]


    Remember to be ridiculous.

    Faegan Carter
    Een van de reden waarom Casano ooit mijn lievelingspaard was geworden, was zijn makkelijke galop. Hij ging meteen van niks naar een galop, zonder een of ander raar tussenstukje. Ik ging in de achtervolging, maar deed niet echt mijn best om haar in te halen. Ik genoot gewoon van de snelheid en liet de wind de sombere gedachten naar een verre uithoek in mijn hersenen blazen. Daar sloot ik ze op, ik zou ze niet meer naar boven laten komen. Niet meer tot ik hier weg was...
    Wat dus niet op korte termijn was.
    Ik maakte mijn hoofd leeg en genoot gewoon van de wind in mijn gezicht. Ik boog wat voorover en spoorde Casano aan om zo snel mogelijk te galopperen.


    “To live will be an awfully big adventure.”