• Ik liep net voorbij de spiegel beneden in de gang toen plotseling de spiegel naar beneden viel.
    Of toch een deel ervan.
    Onze spiegel bestaat, of beter gezegt, bestond uit 8 stukken die aan elkaar waren gezet door middel van rubberen dingetjes.
    Plots vielen dus die twee bovenste stukken op de grond in duizend stukjes tot op mijn voeten.
    Ik kreeg dus glas op mijn voeten terwijl het best wel een eindje is.
    Ik schrok me serieus rot!
    Om dit topic wat nuttig te houden, hebben jullie ook onlangs nog iets meegemaakt?


    edit: Ik snap nog steeds niet hoe het kon gebeuren...die spiegel hing er immers al 14 jaar ofzo.

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 13:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het glas in onze achterdeur een bitchklap gegeven, en toen brak het. Ik was zo verbaasd dat ik neit eens merkte dat er glas in mijn hand zat, het bloedde en tergelijke pijn deed. Dat voelde ik later pas x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als we het toch over spiegels hebben..

    Ik zat een keer in een busje met nog iets van 5 andere kinderen. We reden van de hockeyvelden terug naar het 'huis'. Ik zat voorin, naast de trainer/bestuurder. We hadden het over geesten en ik riep echt heel hard: 'Ja hoor, die bestaan niet'. BAM; zijspiegel knalt eraf! Dus wij remmen en guess what? We konden de spiegel nergens vinden. Komen we aan bij het 'huis', doe ik de deur open; zit de spiegel gewoon tússen de deur! Dat was echt heel raar.


    It's time to be happy again.

    Ik heb eens perongeluk een schoen door de raam gegooit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    nope.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nog nooit meegemaakt. Maar ik zou ook me een ongeluk schrikken. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik ook eens meegemaakt. Echt opeens kwam de spiegel zonder reden van de muur af. Dat was niet cool.

    Ik ging naar acupunctuur, persoonlijk vond ik dat best een belevenis.


    Fuck the world, I don't care.

    Door een raam geduwd, auw. Nu nog een litteken van, en kan nog steeds moeilijk lopen, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.