• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    'O het is heel simpel,' zeg ik. 'Ik ben een vervelende, egocentrische zak die alleen om zijn imago en zijn paard geeft. Op de hele wereld zou ik niemand weten die het erg zou vinden als ik mezelf gewoon van kant maakte. Natuurlijk ze zouden op school en in de familie zielig doen, o het was zo'n lieve, geweldige jongen maar iedereen weet dat ik alles opzij zet om mijn doel te bereiken.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    hier kan ik niet tegen, dit zijn mijn soort gedachtes, niemand anders hoort die te hebben, zeker niet iemand die er zo uitziet. Ik sta op en geef Luciano een knuffel. 'Ik zou het erg vinden,' en dat meen ik van de grond van mijn hart. Ik vind het erg als iemand zo ver heen is, dat hij zichzelf wil vermoorden. Ik pak zijn hand en schuif met mijn hand de armbandjes van mijn arm. 'Kijk,' zeg ik, terwijl ik zijn hand er voorzichtig tegenaan leg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leah Brown
    Weer wist ik niks uit te brengen. Ook mijn lippen trilden toen ik luisterde naar zijn ervaringen. Shit, hoe kon dat gebeurd zijn? Ik wilde iets zeggen, maar er kwam niks uit mijn mond. Wat moest ik ook op een moment als deze?
    Uit reflex pakte ik zijn hand, onze paarden stonden zo dicht bij elkaar dat ik er gemakkelijk bij kon. Ik voelde mijn gezicht een beetje warmer worden, Shit Leah, verkeerde moment. Gelijk liet ik zijn hand weer los en keek naar de jongen die verdrietig naar beneden keek. 'Wi.. Wil je even... Even op de grond gaan zitten?' Mijn stem stokte af en toe. Misschien was het fijner voor hem om gewoon even op het gras te gaan zitten, in plaats van op het paard. En tja, ik wist niet echt wat ik moest doen om hem te troosten. Ik slikte en keek naar de grond.

    [Oké ik faal heel erg, maar wist niks beters om te schrijven. Hehehhe.]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    Ik ga met mijn hand langs haar arm waar de armbandjes omheen zaten. De littekens steken af tegen haar lichte huid. 'Nee Rose-Anne, ik zou het erg vinden als je hiermee doorgaat en jij wil nu geloven dat ik goed ben,' zeg ik en ik voel een brok in mijn keel komen. 'Maar eigenlijk zou je nu voor me wegrennen voor ik je pijn kan doen.'


    Remember to be ridiculous.

    [sorry sorry sorry voor me late reactie, ik heb vandaag een rotdag, en heb het deurtje van het keukenkastje gesloopt, me vader is woedend $:]


    even a white rose has a black shadowx

    olivia:

    ik loop naar buiten waar conor staat, in mijn roze rijbroek stijg ik op, Belle had haar mooie roze chabrakje ik spoor haar aan om te lopen


    even a white rose has a black shadowx

    Faegan Carter
    "Eigenlijk." begon ik, terwijl ik voorzichtig haar hand ook weer pakte. "Zou ik liever eens helemaal los gaan. Hebben ze hier nergens een omgewaaide boom of zo? Ah, laat maar. Gewoon galopperen moet ook al goed genoeg zijn."
    Ik zou de wind de slechte gedachten uit mijn hoofd laten blazen om ze daarna weer op te sluiten en nooit meer boven laten komen.
    "En... ik zou het echt appreciëren als je het tegen niemand vertelt. Niemand hier weet dat ik wees ben."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nee! Nee Luciano,' zeg ik fel. 'Ik ga niet weg, ik blijf hier net zolang totdat jij gelooft dat er mensen zijn die wel om je geven. En ééntje zit recht voor je,' zeg ik. De nieuwste littekens branden een beetje omdat ze pas een dag oud zin, maar ik haal zijn hand niet weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik schreeuw geërgerd. 'Dat is nou juist het hele probleem,' zeg ik bijna kwaad. 'Je mag niet om me geven oké?'
    Ik pak haar bij haar bovenarmen vast en kijk haar strak aan. Ik weet uit ervaring dat mijn grijze ogen nu donker zijn, bijna zwart. 'Het mag niet, het is fout ik zal je uiteindelijk pijn doen want ik ben geen goede vriend.'


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ik relaxte weer wat in het zadel toen de spanning verlicht werd. In zulke situaties wist ik nooit wat te zeggen. Toen hij mijn hand weer vastpakte voelde ik mijn lichaam weer even aanspannen en een warmte verspreidde zich weer over mijn gezicht. Godzijdank zag je het nooit als ik bloosde, maar damn you, body.
    'Dat is goed, ik denk dat de paarden daar ook wel behoefte aan hebben nu.' Zei ik, en keek naar het grasveld dat zich voor ons uitstrekte. 'En natuurlijk vertel ik het niet door.' Even richtte ik mijn blik op onze verstrengelde handen en slikte. 'Ehm, wedstrijdje tot die boom daar?' Ik knikte naar een boom in de verte. Zonder op eigenlijk antwoord te wachten trok ik mijn hand los en liet Valiente aansnellen tot een ruwe galop.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ieder normaal mens zou geïntimideerd zijn of weglopen, maar ik wring me alleen maar los en pak zijn handen. 'Het kan me weinig schelen, of jij denkt dat je geen goede vriend zult zijn. Ik weet dat ij anders bent dan je denkt. En nadat mijn hele dorp zich tegen mij heeft verzet, kan het niet veel erger meer, toch,' tot mijn verbazing blijf ik aardig kalm.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    Ik spoorde Sunny aan en niet veel later ging hij over naar draf. Ik ging naast Olivia rijden. Ik zag dat ze een roze rijbroek aan had. Ik droeg gewoon een simpele jeansbroek, niet één van mijn zovele rijbroeken of mijn dure jeans voor competitie, maar gewoon een simpele jeansbroek die ik al de hele dag droeg.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik trek een van mijn handen los en trek mijn shirt over mijn hoofd. Mijn gespierde bovenlichaam zit onder de littekens. Deels heb ik ze zelf gemaakt en deels zijn ze door iemand anders gemaakt. 'Kijk,' zeg ik. 'Als je probeert vrienden met me te zijn zal jij er vanbinnen uiteindelijk net zo uitzien. Beschadigd.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    weer houdt ik mijn polsen omhoog. 'En ik heb ze ook op mijn dijen en heupen. Ik ben al beschadigd, niet alleen van buiten. Ik ben gewoon een mens, als mensen mij beledigen of kwetsen, laat dat een teken achter. Mijn hart is niet meer heel, dus je hoeft je geen zorgen te maken over mij. Je moet je zorgen maken over jezelf. Dat negatieve beeld moet weg, je bent onwijs aardig, en waarschijnlijjk zul jij de enige zijn die mij niet afwijst omdat ik anders ben,' Mijn stem verheft zich een beetje op het eind, maar dat geeft het alleen maar meer effect.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik schud mijn hoofd. Ze begrijpt het niet. 'Dat bedoel ik niet,' zeg ik. 'Al vindt ik ook dat je om die rede bij me uit de buurt moet blijven.'
    Ik slik, nu het moeilijkste deel van mijn verhaal. 'Ik heb deze over mijn hele lichaam,' aarzel ik. 'Maar ik heb ze niet allemaal zelf gemaakt.'
    Ik probeer haar reactie te pijlen maar praat meteen weer verder. 'Ik ben opgegroeid in een wereld vol geweld, iemand fysiek pijn doen is voor mij de enige manier om te reageren.'


    Remember to be ridiculous.