• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'inderdaad, en dat lukt ons wel, als ik nu mag gaan zitten,' zeg ik met een lachje. Mijn benen waren moe geworden van de hele tijd staan, het moet minimaal een halfuur zijn geweest. Daar ben ik niet aan gewend. Ik plof neer op het gras, maar vergeet even dat ik Luciano's handen nog vast heb en trek hem mee. 'oeps,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    We belanden samen in het gras. 'Oeps,' zegt ze glimlachend.
    Ik buig me naar voren en druk mijn lippen op de hare. Ik laat een van haar handen los en wil mijn hand op haar wang leggen wanneer ik me weer realiseer dat dit niet gewoon een meisje is uit Italië maar een meisje dat al beschadigd is en ik zou haar zo niet helpen. Ik haal mijn lippen van de hare en schiet naar achteren. Hoe kon ik zo stom zijn?


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik verstijf als zijn lippen die van mij raken, maar doe niks. 'stom' schiet het door mijn hoofd. Het lijkt alsof hij hetzelfde denkt, want hij schiet naar achteren. Zijn lippen waren warm en zacht, maar het kan niet, want we zijn al beschadigd. tranen wellen op in mijn ogen en ik sta op en loop naar Stardust. Ik laat mijn tranen lopen, terwijl ik tegen haar aanleun, met mijn rug naar Luicano, en geen geluid makend tijdens het huilen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Hoewel ze geen geluid hoor weet ik zeker dat ze huilt. In mijn ogen wellen ook tranen op maar ik knipper ze boos weg en bijt op mijn lip. Hoe haal ik het in mijn hoofd? Ze is niet zomaar een meisje. Een stemmetje protesteert in mijn hoofd. Ik wou ook niet zomaar een meisje, daarnet wou ik even alleen Rose-Anne. Haar lippen waren zacht en warm. Ik schud mijn hoofd. Niet aan denken Luciano. 'Het spijt me,' zeg ik zacht.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik vertrouw mijn stem niet, maar antwoord toch. 'Is oké, het ia niet goed,' mijn stem breekt en ik vervloek mezelf. Ik kan nooit sterk blijven als ik het echt wil. Ik geef mezelf een klein snikje met geluid, en laat de tranen dan weer geluidloos verder stromen. Er lijkt geen einde aan te komen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik loop voorzichtig naar haar toe en leg een hand op haar schouder. Ik hoop dat ik haar nu niet nog erger van streek maak. 'Ik weet dat het niet goed is en ik zal het nooit meer doen,' zeg ik. 'Ik beloof het ik had me niet zo mee moeten laten slepen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik voel zijn hand op mijn schouder. 'Het is niet jouw schuld,'zeg ik terwijl ik de tranen wegveeg en me omdraai. 'Ik had je tegen moeten houden en dat deed ik niet, sorry daarvoor,' zeg ik zacht. Ik ontwijk zijn ogen, want die ogen zijn niet goed voor me, je wordt er helemaal ingezogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Haar ogen zijn rood van het huilen. Mijn schuld! Schreeuwt mijn geweten. 'Ik had je tegen moeten houden en dat deed ik niet, sorry daarvoor,' zegt ze.
    'Ben je gek? Jij hoeft geen sorry te zeggen, ik zoende jou.'
    En ergens heb ik ook geen spijt, haar tranen waren het bijna waard om haar lippen even te kunnen voelen. Snel druk ik die gedachte weg. Ze huilt en dat is mijn schuld.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Ja, maar ik duwde je niet weg, en ik vond het best wel fijn. En dat mag niet,' zeg ik, al iets feller, ook al word mijn stem nog steeds belemmerd doordat ik net gehuild heb. 'Ik mag je niet leuk vinden, oké. Want dan zal ik een manoer vinden om alles, maar dan ook alles, te verpesten. Zelfs al duurt het een tijdje,' Ik verhef mijn stem en op het eind schreeuw ik bijna. Ik wil dat het tot hem doordringt dat het mijn fout is, niet die van hem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik sla mijn armen in een impulsieve actie om haar heen en trek haar tegen me aan. Haar hooft ligt op mijn borst en mijn shirt wordt langzaam nat. 'Ik vond het ook fijn Rosa,' zeg ik. 'En ik weet dat we elkaar niet leuk mogen vinden omdat zeker ik het dan weer zou verpesten, omdat ik je waarschijnlijk niet eens trouw zou kunnen zijn maar dat van daarnet was niet jou schuld.'


    Remember to be ridiculous.

    [Omfg het gaat echt supersnel!]

    Leah Brown
    Al snel hoorde ik hoeven achter me en keek om. Achter ons zag ik het bekende donkerbruine paard met zijn nog bekendere berijder opdoemen. Ik zag dat hij niet echt van plan leek om me in te halen dus liet ik Valiente niet meer versnellen tot ze naast ons reden.
    Zij aan zij gallopeerden de paarden briesend en vol energie met ons diep in het zadel weggedoken. De wind blies met een gierend geluid in mijn gezicht en liet mijn haren naar achteren wapperen. Ik leunde wat naar voren en liet me gaan, voor een moment voelde ik me heel gelukkig.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [er is een drama tussen Rose-Anne en Luciano]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'sorry voor het verpesten van je shirt,' zeg ik tegen het shirt, omdat mijn hoofd tegen zijn borst ligt. 'Als het jouw schuld niet is, en jij zegt dat het mijn schuld niet is, dan is het dus niemands schuld,' zeg ik, waarvoor ik mijn gezicht van shirt afhaal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk naar mijn natte shirt dat nu aan mijn gespierde borstkast kleeft. 'Maakt niet uit.'
    'Als het jouw schuld niet is, en jij zegt dat hem mijn schuld niet is, dan is het dus niemands schuld,' zegt ze.
    Omdat ik weet dat ze gaat protesteren als ik zeg dat het wel mijn schuld is besluit ik dat maar gewoon voor me te houden. 'Inderdaad,' zeg ik. 'We moeten er gewoon voor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd en dan proberen we daarnet te vergeten.'
    [ben ik de enige die denkt dat er al behoorlijk wat drama in zit?]


    Remember to be ridiculous.

    [Gezellig :3]


    Pshht, I'm an angel undercover.