• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Tessa Jody Charles.

    "Aangenaam, als je wil mag je mij Cara noemen want Caressa is zo'n mond vol," Zegt ze glimlachend. "Mooi paard heb je maar eigenlijk heeft iedereen dat hier. Ben je nieuw of weer terug?" Zegt ze dan.
    "Dit is mijn eerste jaar" Zeg ik en glimlach even. "En jij? Kom je hier al langer?" Vraag ik dan nieuwsgierig, terwijl ik even een blik op haar paard richt.
    Waarschijnlijk wel, aangezien ze weet waar de dingen liggen en staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luciano Sapritsi
    Ik trek haar naar me toe, haar voeten boven de grond, haar ogen op gelijke hoogte als die van mij. Ik druk mijn lippen zacht tegen die van haar terwijl ik mijn armen op haar onderrug laat liggen.


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    'Nee maar een vriendin van mij is hier een tijd geweest dus ik weet wel ongeveer hoe dingen werken en waar ik alles kan vinden.'
    Ik kijk haar lachend aan. 'Als ik hier al langer kwam zou ik je toch niet vragen of dit je eerste jaar is?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    zijn lippen landen op die van mij, en weer begint mijn binnenkant te gloeien. Dit keer heb ik niet alleen het gevoel dat ik zweef, ik zweef echt. De koude regen voel ik niet meer, ik voel alleen Luciano's lippen op die van mij, en zijn handen op mijn onderrug. En heel eerlijk, ik vind het prima zo.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Rose-Anne is niet zwaar, eerder licht maar ik ben koud, nat en een beetje uitgeput door de gebeurtenissen de laatste twee uur dus al snel moet ik haar weer neerzetten. Ik wat voor mij trouwens geen reden is om de kus af te breken. Ik laat een hand omhoog glijden naar haar nek en druk haar tegen me aan.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    hij zet me weer neer, maar verbreekt de kus niet. Ik ga op mijn tenen staan, omdat ik er anders niet meer bij kan, en voel zijn warma hand over mijn rug naar mijn nek glijden. Ik weet niet hoe lang we daar staan, maar van mij mag het de hele avond doorgaan. Helaas denkt mijn maag daar anders over. Hij begint te rommelen, en ik negeer het, in de hoop dat Luciano het niet heeft gehoord.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ineens begon het hard te regenen. Ik was het wel gewoon om in de regen te rijden, maar Olivia misschien niet.
    'Is het niet beter dat we terug gaan?' vroeg ik. 'Het is toch bijna tijd om te gaan eten.' voegde ik er nog aan toe.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Wanneer ik haar maag hoor rommelen breek ik de kus af. 'Je hebt honger,' zeg ik. 'Laten we maar gaan eten.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'waarom?' zeg ik zeurderig. Ik wil niet weggaan, stomme maag. Stomme egoistische maag, denkt alleen maar aan zichzelf.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    '1. Je hebt honger, 2. Als we de paarden niet snel droogwrijven worden ze ziek, 3. We zijn nat en vast en zeker ook koud dus we moeten iets droogs gaan aantrekken anders worden wij ziek,' zeg ik. 'En zeuren heeft geen zin als ik in mijn hoofd heb dat jij of Brian anders ziek wordt.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    hij heeft gelijk. Het maakt mij weinig uit of ik ziet wordt, maar als Stardust ziek wrodt, zal ik mezelf de schuld geven. Eigenlijk ben ik net zo egoistisch als mijn maag. 'oké,' zeg ik en ik loop weer naar Stardust. Ze voelt inderdaad koud. 'Ja, meisje, we gaan al naar huis,' zeg ik zacht tegen haar.

    [ik ga even eten.]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik hoef maar te fluiten of Brian komt zo snel als hij met deze ondergrond durft op me afgelopen. Hij heeft net als ik een hekel aan regen en wil nu zo snel mogelijk weer naar de warme stallen. Ik stijg op. 'Klaar voor?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Ja,' antwoord ik, en ik begin te draven. 'waar moeten we ook alweer heen?' het laatste wat ik in dit weer wil, is verdwalen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Goede vraag,' zeg ik en ik kijk rond als ik een klein blokje zie. Blijkbaar zijn we toch verder gereden als we dachten. 'Ik denk daarzo.'


    Remember to be ridiculous.