• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Echt?' Ik stijg af en ren naar hem toe. Ik leg mijn handen om zijn hals en begin een klein rondje te 'dansen'. 'Eigenlijk hebben we muziek nodig. Wat is je lievelingsnummer?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik pak haar vast om haar middel, til haar voeten van de grond en draai haar een rondje. 'Dance Again van Jennifer Lopez en Pitbull,' antwoord ik. 'En het jouwe?'


    Remember to be ridiculous.

    [Iemand Tessa meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [waar is ze? Caressa laat Jayden wel in de steek.]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Skyscraper, Demi Lovato. Zijn allebei niet echt geschikte liedjes voor nu. Ik weet er één,' Ik sluit mijn ogen, mijn handen nog steeds om zijn nek en begin.
    I´m singing in the rain
    Just singing in the rain,
    What a glorious feeling,
    I´m happy again.
    I´m laughing at clouds
    So dark, up above,
    The sun´s in my heart
    And I´m ready for love


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik draai haar langzaam rond. Wat zingt ze mooi. Eigenlijk vreemd dat ik verliefd op iemand kan zijn terwijl ik dit soort dingen niet eens van die persoon weet. 'Wat zing je mooi.'


    Remember to be ridiculous.

    [In de stal van Button. :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dankje,' Ik geniet van het langzaam ronddraaien, terwijl ik naar het neervallen van de regen luister. 'weet e, regen heeft eigenlijk ook z'n eigen stem, als je goed luistert, hoor je een melodie in hoe de regen de grond raakt,' zeg ik, waarna ik mijn ogen weer open doe. 'je denkt nu vast dat ik niet helemaal spoor,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa Amora Liverly
    Ik loop naar de stal van Vitale en zie tegenover haar box een meisje staan dat ook al langer is. Het is niet leuk om zo klein te zijn. 'Hé,'zeg ik. 'Ik ben Caressa.'


    Remember to be ridiculous.

    Tessa Jody Charles.

    De luide hinnik van Button brengt een glimlach op mijn gezicht. Een blije glimlach. Een glimlach van vreugde. Een glimlach kan zoveel betekenen. Misschien wel meer dan woorden.
    Net zoals je ogen. Je ogen spreken duizend woorden. Het is een open boek die door iedereen gelezen kan worden.
    "Heb je het naar je zin, meis?" Fluister ik glimlachend, terwijl ik met mijn hand langs haar hals ga. Het is hier gewoon overbodige luxe. Wat bij ons thuis dus echt niet voor zou kunnen komen. Nee, nooit zullen zulke stallen bij ons thuis komen staan. Laat staan dat er een echte mooie houten stal komt te staan. Ach, als Button het niet leuk zou vinden bij mij in een oude trailer en stal, dan had ze mij niet eens op haar rug gelaten.
    "Hé," Hoor ik opeens, waardoor ik mijn hoofd draai naar het meisje. "Hi," Zeg ik glimlachend, terwijl ik Button zijn hoofd op mijn schouder voel rusten. "Ik ben Caressa" Zegt het meisje. Caresse, Tessa. Ik grinnik even. "Ik ben Tessa. Zeg maar Tess" Zeg ik, terwijl Button aandachtig meeluistert. Voor zoverre ze dat kan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luciano Sapritsi
    Ik schud mijn hoofd en mijn natte haar slaat in mijn gezicht. 'Nee dat denk ik niet,' zeg ik. 'Ik denk alleen dat jij het bijzonderste meisje bent dat ik ooit heb ontmoet.'


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    'Aangenaam, als je wil mag je mij Cara noemen want Caressa is zo'n mond vol,' zeg ik glimlachend. 'Mooi paard heb je maar eigenlijk heeft iedereen dat hier. Ben je nieuw of weer terug?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik begin te giechelen, iets wat zelden gebeurt, en opnieuw te blozen. 'weet je nog dat ik net je haar goed deed. Het is nu weer verpest, maar nu kan zelfs ik er niks meer aan doen,' zeg ik glimlachend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik glimlach. 'Maakt niet uit,' zeg ik. 'Ik doe het straks wel als ik een warme douche heb gehad en droge kleding aanheb.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    And your heart's against my chest, your lips pressed in my neck
    I'm falling for your eyes, but they don't know me yet
    And with a feeling I'll forget, I'm in love now

    Kiss me like you wanna be loved
    You wanna be loved
    You wanna be loved
    This feels like falling in love
    Falling in love
    We're falling in love

    Zing ik, dit liedje past eigenlijk nog beter dan het vorig liedje. Geschreven door één van mijn inspiratiebronnen. De geweldige Ed Sheeran.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see