• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oké,' ik rijd naar het blokje toe en kijk om me heen. Waar zijn we? ik blijf kijken en zie dan iets dat ik herken. Een klein schattig boshuisje. 'Dat herken ik, daar zijn we op de heenweg ook langs gereden,' zeg ik terwijl ik het huisje aanwijs.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk naar het huisje. 'Wat schattig,' zeg ik en ik glimlach naar haar. 'We waren toch verder gereden als ik dacht.'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 20:58 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'inderdaad,' zeg ik. 'Maar ik geloof dat we er bijna zijn,' zeg ik met een opgeluchte zucht. Voor mijn gevoel is het ook al iets minder hard gaan regenen, maar het kan ook dat ik er gewoon aan gewend ben, want mijn lichaam voelt ook al minder koud.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik ril nog steeds ondanks dat het regenen al minder is geworden. Ik haat regen, geef mij maar zon. Waarom staat Secondry ook alweer in Schotland en niet ergens waar de zon schijnt?

    [moet gaan]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Weer trok ik een wenkbrauw op bij dat eerste, maar besloot er maar niet naar te vragen. Ik gaf Valiente een klopje op haar hals en draaide haar om.
    'Laten we dan maar snel gaan dan.' Ik liet Valiente naar Casano stappen en wachtte tot Faegan klaar was om te gaan.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Tessa Jody Charles.

    "Nee maar een vriendin van mij is hier een tijd geweest dus ik weet wel ongeveer hoe dingen werken en waar ik alles kan vinden." Zegt ze en kijkt me lachend aan.
    "Als ik hier al langer kwam zou ik je toch niet vragen of dit je eerste jaar is?" Zegt ze er dan nog achteraan.
    Ik grinnik even en knik. "Dat klopt," Zeg ik en glimlach even naar haar.
    "Mag ik vragen hoe jou paard heet?" Vraag ik dan kijkend naar haar paard.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Faegan Carter
    Ik gaf benen en Casano liep op een rustig tempo vooruit. Ik was nier van plan te draven. Hij leek dan geen last te hebben van de val. Je wist maar nooit, dus ik zou hem nog even ontzien.
    Ik had gemerkt dat ze niet hield van mijn terughoudendheid. Ik had haar natuurlijk net genegeerd en snapte dat ze dat niet al te plezierig vond.
    "Sorry dat ik net niet antwoordde." begon ik voorzichtig. "Maar ik moest gewoon eerst zeker zijn dat er niets met Casano was."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik ga bij de oever zitten en laat Belle drinken, "Dus je zit hier al lang op school, dan heb je vast al wel elk jaar leuke mensen ontmoet" lach ik,


    even a white rose has a black shadowx

    Caressa Amora Liverly
    'Mag ik vragen hoe jou paard heet?' Vraagt ze terwijl ze over me heen naar Vitale kijkt.
    'Vitale,' zeg ik.
    Hij hinnikt bij het horen van zijn naar en ik geef hem een klopje op zijn nek. 'En die van jou?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    zoals ik al dacht, zijn we er bijna. Ik zie Secondry al in de verte liggen. 'het werd tijd ook,' zeg ik. 'Kom, anders bevriezen we hier misschien wel,' voeg ik er aan toe. Ik versnel nog niet, omdat ik niet weet hoe snel Brian kan gaan in de regen, sinds hij dit niet gewend is.
    [ik zal niet heel veel posten vandaag, ik heb een heleboel huiswerk]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Inderdaad.'
    Ik spoor Brian aan tot een voorzichtige draf. Sneller durf ik met dit weer nog niet met hem te gaan. Zodra we het terrein hebben bereikt stijg ik af. 'Ik doe eerst Brian en ga daarna douchen.'
    Brian zal zijn poetsbeurt vandaag maar in zijn box krijgen.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ´dat is een goed idee,´ zeg ik en ik loop Stardust naar haar box. Ik haal het zadel en halster van haar af en loop naar de zadelkamer, daar leg ik alles in mijn hoekje neer, en pak mijn poetsbox. Ik loop weer terug naar Stardust en begin haar te drogen. Als ze bijna helemaal droog is, begin ik haar in een rustig ritme te borstelen. ´weet je, iedereen heeft wel gelijk. Dansen in de regen is zo slecht nog niet,´ zeg ik tegen Luciano, terwijl ik door blijf borstelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tessa Jody Charles.

    "Vitale" Antwoord ze en geeft hem even een klopje op zijn nek.
    "En die van jou?" Vraagt ze dan.
    "Button" Antwoord ik met een glimlach, waarna Button speels in mijn schouder bijt. Iets wat ik nauwelijks voel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luciano Sapritsi
    'Helemaal mee eens.'
    Ik zadel Brian af en begin hem droog te wrijven. Ik breng mijn spullen snel naar de poetskamer en pak mijn borstels. Als ik helemaal klaar ben glanst Brian en ik ben intussen helemaal koud dus ik besluit dat ik maar snel moet gaan douchen voor ik niet meer warm wordt. 'Ik ga douchen.'

    Caressa Amora Liverly
    'Mooie naam,' zeg ik. 'Waar komt hij vandaan afgezien van het voorwerp Button?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'wacht even, ik ben bijna klaar, dan kan ik mee lopen,' Ik maak Stardust af en loop de box uit. 'Ik ben klaar,' zeg ik. Ik wil zijn hand pakken, maar dan lijk ik zo wanhopig, dus loop ik maar gewoon naast hem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see