• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!

Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

El Diablo.

Faery schreef:
    [Nog even voor myMOMENTS; ik ga vandaag niet veel meer posten want heb barstende koppijn. (cat)]

ok

“To live will be an awfully big adventure.”

myMOMENTS schreef:
    [willen we er nog meer drama in steken? ^^]

[JA! Wij moeten iets doen want we moeten spanning opbouwen want dit is een beetje.. Normaal :3]

Pshht, I'm an angel undercover.

Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dankjewel,' zeg ik, en ik gooi mijn armen om zijn nek. Meteen gaan er alarmbelletjes af in mijn hoofd, dit is niet goed! Ik heb weinig zin om er naar te luisteren, en dus blijf in de omhelzing staan. Met mijn hoofd op zijn schouder, kan ik zijn haar ruiken, hij gebruikt lekkere shampoo, dat is zeker.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Faery schreef:
    (...)

[JA! Wij moeten iets doen want we moeten spanning opbouwen want dit is een beetje.. Normaal :3]

[nou we weten al dat Casano zwakke enkels heeft... (als je begrijpt wat ik bedoel)( en ik bedoel eigenlijk gewoon vallen, niet blessure of zo...)]

Luciano Sapritsi
    Ik verstijf even maar sla mijn armen dan om haar heen. Dit hoort niet. De plekken waar zij me aanraakt horen niet te branden en haar geur hoort me niet duizelig te maken. Dit meisje hoort niet zoveel met me te doen. Mensen horen niet zoveel met me te doen. Dat mag alleen Brian. 'Graag gedaan,' zeg ik nadat ik heb geslikt.

Remember to be ridiculous.

myMOMENTS schreef:
    (...)
    [nou we weten al dat Casano zwakke enkels heeft... (als je begrijpt wat ik bedoel)( en ik bedoel eigenlijk gewoon vallen, niet blessure of zo...)]

[Uhuh, doe maar wat. Niet te veel verklappen, dan is het niet leuk meer. (: Ik blijf nog wel even, maar niet zo heel lang.]

doordat ik zo dicht bij zijn keel zit, zie ik hem slikken. Ik twijfel of ik er iets over moet zeggen, maar doe het toch. 'gaat het?' misschien was het gewoon slikken zoals mensen wel vaker doen, maar daar leek het niet op.

Luciano Sapritsi
    'Gaat het.'
    Ik knik even snel en slik dan weer. 'Ja,' zeg ik. 'Alleen het vergeten van die kus gaat nogal moeilijk op deze manier,' zeg ik.
    Ze lijkt aanstalten te maken om me los te laten en ik moet en zal haar tegenhouden. 'Niet dat ik het erg vind hoor,' voeg ik snel toe.

Ik zucht opgelucht, ik ben dus niet de enige die er last van heeft. 'wil e dat dan?' vraag ik zacht. Ik ben bang voor het antwoord, want als hij nu ja zegt, dan zal ik waarschijnlijk breken.

Luciano Sapritsi
    Ze zucht en ik voel haar adem in mijn gezicht. 'Wil je dat dan?'
    Ik kijk haar even vragend aan, wat bedoelt ze? Heeft ze het over die armen of over het vergeten van die kus? 'Er is op dit moment maar een ding dat ik graag wil,' zeg ik. 'Maar dat ga ik niet doen.'

Faegan Carter
    Ik voelde Casano onder me wegvallen.
    Fuck! Niet zijn enkels! De wereld kantelde en wervelde en Casano kwam hard op zijn zij terecht. Ik vloog uit het zadel en terwijl ik mezelf wou tegenhouden met mijn hand, voelde ik iets knappen in mijn pols.
    Ik kermde van de pijn, maar sprong meteen op.
    "Casano." ik draaide me naar hem om en zag dat hij al ging rechtstaan. Ik greep zijn teugels en liet hem stil staan.
    "Rustig maar, jongen." bezorgd ging ik naar achteren en voelde met mijn rechterhand -mijn niet pijnlijke hand- over zijn enkels.

[ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:10 ]

[Niet fair, jullie hebben alle drama en ik kan niets posten.]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

verbaast stap ik naar achteren. 'waarom niet?,' vraag ik. 'Ik kan het waarschijnlijk wel aan, en anders zal ik in ieder geval niet weer in huilen uitbarsten,' zeg ik. Ik hoop dat het is wat ik denk dat het is, maar waarschijnlijk niet. of, nou ja, daar lijkt het niet op.

[Poor you!]

Leah Brown
    Dafuq is happenin? Ik hoorde een harde klap toen Casano opeens omging. Holy fuck, wat gebeurde er? In een halve seconde stond Valiente stil, en ik dwong haar zich om te draaien. Gelijk sprong ik van haar af.
    'Wat.. Gebeurde.. Daar?' Vroeg ik buiten adem en doodsbezorgd aan Faegan terwijl hij zachtjes Casano's enkels betastte. Het paard zelf leek er niet echt veel last van te hebben, al leek hij niet helemaal op zijn gemak te zijn. Niet wonderlijk naar zo'n klap. Snel controleerde ik hem op verdere wondjes op zijn lichaam, de benen liet ik aan Faegan over, maar hij leek verder oké te zijn.
    Pas daarna zag ik Faegan zijn linkerpols stevig tegen hem aangedrukt houden. 'Faegan, wat is er met je pols gebeurt?'

Luciano Sapritsi
    Ik zucht wanner ze naar achteren stapt. 'Je hebt het zelf al gezegd Rosa,' zeg ik terwijl ik naar de grond staar. 'We zijn allebei ontzettend beschadigd, ik kan je waarschijnlijk niet eens trouw zijn.'