• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik, en alleen ik, mag een nieuw topic openen. Dit zodat ik ook het overzicht hou en alles snel kan aanpassen.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ Mockingjayy
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:50 ]


    Your make-up is terrible

    [Wat zijn jullie toch ook zorgzaam Cx Is goed, ik laat hem wel bijkomen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Lekker puh.]

    Xavier (Spike) Grey

    Heel zachtjes en voorzichtig legde ik mijn hand op haar hoofd en streelde ik door haar haar. "Rustig maar." zei ik kalmerend, "Als je hier wilt blijven is dat ook goed."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gilbert Fuchs.

    "Ik eh-" Ik kijk even weg. Ik had het ook niet moeten vragen. Ik wil zeggen dat ze zich vooral niet moet dwingen om haar verhaal kwijt te doen, maar er komt niks mijn mond uit. Ik ben niet goed in delicate kwesties. Niet die van mij en niet die van een ander.
    ''Mijn moeder is een half jaar geleden overleden aan kanker.'' Ik kijk weer op. Ik zie de pijn in haar ogen. Dit is nog maar het begin.
    'Gecondoleerd,' zeg ik zacht.
    ''Mijn vader begon toen te drinken - op een gegeven moment was hij de hele dag in de kroeg en kwam 's avonds dronken thuis. Hij was onvoorspelbaar; de ene keer was hij vrolijk en gul, maar de andere keren was hij agressief. Hij sloeg me vaak.'' Ik zwijg, maar blijf nauwkeurig haar ogen volgen. Ik kan zien dat ze moeite heeft om dit naar buiten te gooien en ik besluit om het niet nog moeilijker te maken door haar te onderbreken.
    ''Maar hij had ook zijn momenten dat hij.. behoefte had aan een vrouwelijk lichaam. Ik had geluk dat ik op kickboxen zat. Mijn oma zag dat ik hem een keer hard sloeg, waardoor ze denkt dat ik een agressief persoon ben. Sinds ik op kickboxen zat, was dat ook wel.'' Mijn ogen worden groot. Nog steeds zeg ik niks. Wat viel er te zeggen? Ik zoek naar de woorden die ik niet kan vinden. Ik ben bang om haar nog meer te kwetsen door te praten. Maar ik moet.. ik..
    'Het is.. pijnlijk wanneer een familielid te gronde gaat. En nog pijnlijker is het wanneer hij jou erin meesleurt. Het is onmogelijk te leven met iemand die zowel vriend als vijand is. Je wil er voor hem zijn en je bent bang voor hem. Je emoties zijn..' Ik zwijg even om op adem te komen. Ik zit op het randje van een paniekaanval. Blijven praten. Blijf contact houden.
    'Verscheurd. Vertrapt. Misbruikt. Door degene die het meest van je zou moeten houden. Ik weet niet of er iets is erger dan dat.'
    Ik draai me om naar haar. Mijn ogen stralen puur medeleven uit. Ergens wil een arm om haar heen slaan, maar ik durf het niet. Ik besluit het op veilig te spelen en hou afstand.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurélie Rye Beate

    Ik trek mijn hoofd angstig terug als hij eroverheen aait en door mijn haar streelt.
    "Rustig maar, als je hier wilt blijven is het ook goed." zegt hij, nog altijd kalm.
    Ik bijt op mijn lip, maar de woorden schieten nog steeds te kort. Uit mijn keel komen alleen wat onherkenbare geluiden. Ik raak het nu gewoon kwijt, het is weer net zoals voordat ik hierheen ging.


    Your make-up is terrible

    Samantha
    ''Het is.. pijnlijk wanneer een familielid te gronde gaat. En nog pijnlijker is het wanneer hij jou erin meesleurt. Het is onmogelijk te leven met iemand die zowel vriend als vijand is. Je wil er voor hem zijn en je bent bang voor hem. Je emoties zijn..'' zei hij, en zweeg. Ik knikte instemmend. Dat was precies hoe ik me voelde, het was fijn dat er iemand was die me begreep.
    ''Verscheurd. Vertrapt. Misbruikt. Door degene die het meest van je zou moeten houden. Ik weet niet of er iets is erger dan dat.'' voegde hij eraan toe. Het klonk verschrikkelijk; maar het was de harde waarheid. Ik voelde hoe mijn ogen zich vulden met tranen. Niet huilen Samantha, niet nu. Ik keek even naar de vloer, en knipperde mijn tranen weg. ''J-ja. Precies dat.'' zei ik zacht, en ademde even in en uit.
    Iedereen die hier in dit gekkenhuis zat, had wel zo zijn verhaal. De reden waarom die persoon hier terecht is gekomen, is niet zomaar iets. Er is een reden waarom mensen een aandoening hebben, net zoals bij Gilbert en ik.
    ''Het.. Is moeilijk, maar dat is het leven. 'K moet door.'' mompelde ik, en keek hem aan. ''We moeten allemaal door, hoe moeilijk het ook is.'' zei ik er nog zachtjes er achteraan, en beet even nadenkelijk op mijn lip.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haihai (: Mag ik de laatste post van Yvo?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Eerste bericht op de eerste pagina.]


    Your make-up is terrible

    [Eerste pagina]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emilio Sanchez
    Ik zucht diep. "Jongen laat haar...je maakt het alleen maar erger zo" zeg ik. "Ze komt vanzelf wel naar je toe. Denk dat ze nu allleen rust nodig heeft" dat dacht ik echt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Xavier (Spike) Grey

    'Dit word nog wat.' dacht ik bij mezelf en ging wat beter zitten. Rustig keek ik haar aan. "Denk je echt dat ik je iets zou doen?" vroeg ik aan haar. Ik liet haar geen tijd om te antwoorden en schudde mijn hoofd. "Nee, dat zou ik niet. Waarom zou ik?" Toen draaide ik mij om naar de jongen waarvan ik nog steeds de naam niet wist. "Ja, het zal wel. Alsof ik na jou ga luisteren na net."

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Emilio Sanchez
    Ik grinnik. "Niemand dwingt je puto, je verspilt alleen je tijd maarja wat jij wilt schatje" ik zei dat laatste extra sarcastisch. Die jongen was echt irritant..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik blijf mijn gezicht verstoppen. "Ik weet het niet." antwoord ik zwak. "Ik wil het ook niet weten." stamel ik erachter aan. "Je weet het nooit." fluister ik uiteindelijk gebroken.


    Your make-up is terrible

    Xavier (Spike) Grey

    "Wil je dan dat ik je alleen laat?" vroeg ik uiteindelijk. Misschien had hij wel gelijk, niet dat ik dat toe zou geven, maar alsnog. "Want dan ga ik wel. Ik wil je niet bang maken of je onveilig laten voelen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - Matthew
    Mijn keel. Waar was ik? Ik hoestte. Ik draaide me op mijn buik. Ojah, ik was op de gang in het asylum. Mijn keel was rauw. Ik probeerde me te herinneren wat er was gebeurd, maar er kwam niks naar boven. Ik hoorde stemmen, ze kwamen van links. Er stond een deur open. Voorzichtig probeerde ik overeind te komen. Het lukte net, maar alles begon te draaien. Ik bleef even staan. Ik hoestte nog een keer. Zuur gal kwam omhoog, snel slikte ik het weer in. Bah, wat een vieze smaak. Ik strompelde naar de opening van de deur en keen naar de twee jongens en het meisje die in de kamer zaten.
    'Hallo.' zei ik zachtjes terwijl ik naar de grond staarde. Ik had geen schoenen aan, hoe kon dat?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aurélie Rye Beate

    Alleen? Was ik net niet op zoek naar mijn kamer om alleen te zijn? Verward schud ik mijn hoofd. Welke kamer? Waarom ben ik daar nu niet?
    "Ga weg Tom, ga weg." piep ik zacht en maak mezelf klein.


    Your make-up is terrible