• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik, en alleen ik, mag een nieuw topic openen. Dit zodat ik ook het overzicht hou en alles snel kan aanpassen.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ Mockingjayy
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:50 ]


    Your make-up is terrible

    Xavier (Spike) Grey

    Ik was verrast van zijn kracht en als straf kreeg ik een vuist in mijn gezicht. Nu werd ik pas echt pissig. Ik veegde het bloed dat uit mijn neus kwam weg, rechtte mijn rug en grijnsde naar hem. "Laten we het niet op een gevecht aankomen, want dan wint geen van beide." zei ik kalm, maar met een kwade ondertoon. "En jij hebt mijn gedrag ook uitgelokt. Dat is je eigen schuld, dus eigenlijk, volgens jou theorie, zou ik nu jou ook een stoot mogen geven." Ik keek hem dreigend aan, maar bleef staan waar ik stond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurélie Rye Beate

    Ik schreeuw luid dat ze moeten ophouden en sla mijn handen over mijn oren, om elk geluid uit te bannen. Ik neurie luid een vals melodietje en wieg mezelf heen en weer, terwijl ik hard mijn best doe om nergens aan te denken.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    Ik grinnik wat over gaat in gelach. "Seriously, you could try" zeg ik. "Mag hoor maar dan kom je hier niet meer levend weg" zeg ik. "Geen van beiden? Gozer, jij kent mij niet, mijn kracht niet! In een gevecht tussen mij een ander. Iedereen die mij kent weet dat iemand die een gevecht aan gaat met mij er niet meer levend uit komt. Ik heb geen grens, ik stop niet voor ie dood is. Dus kom maar. Ill have fun" mijn ogen schitteren geamuseerd. Ik weet dat dit niet gaat gebeuren. En god wweet dat dit geen grootpraat is. De waarheid helaas.
    Ik heb er spijt van ja maar hij lokt me uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Samantha
    ''Eh.. Ik-'' mompelde hij, en zweeg. Hij bladerde wat uit zijn dossier, en ik zag in mijn ooghoeken een aantal foto's. Ik had sterk de neiging om met hem mee te kijken, maar uit beleefdheid keek ik maar een andere kant op.
    ''Volgens mij.. Staat het er niet in.'' zei hij, en ik keek hem aan. Ook hij keek nu op, en zijn uitdrukking stond vragend.
    ''Als ik zo vrij mag zijn; waarom zit je hier?'' vroeg hij, en ik zuchtte even. Dat was ik hem wel verschuldigd; bovendien krop ik het al jaren op, dus misschien is het beter om er met iemand over te praten.
    Ik ging even wat comfortabeler zitten, en keek naar mijn handen terwijl ik wat aan de zoom van mijn shirt frunnikte.
    ''Ik eh-'' ik fronste. Waar moest ik beginnen? ''Mijn moeder is een half jaar geleden overleden aan kanker.'' begon ik, en zuchtte onhoorbaar. Ik had nog erg veel moeite met het verlies, maar probeerde het te verbergen. ''Mijn vader begon toen te drinken - op een gegeven moment was hij de hele dag in de kroeg en kwam 's avonds dronken thuis. Hij was onvoorspelbaar; de ene keer was hij vrolijk en gul, maar de andere keren was hij agressief. Hij sloeg me vaak.'' ik pauzeerde even. Dit was moeilijk om tegen iemand te vertellen, maar het luchtte op. ''Maar hij had ook zijn momenten dat hij.. behoefte had aan een vrouwelijk lichaam. Ik had geluk dat ik op kickboxen zat.'' zei ik schouderophalend. ''Mijn oma zag dat ik hem een keer hard sloeg, waardoor ze denkt dat ik een agressief persoon ben. Sinds ik op kickboxen zat, was dat ook wel.'' gaf ik mompelend toe, en keek even de andere kant op. Ik was nog altijd bang voor mijn vader, al heb ik hem twee maanden niet meer gezien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Xavier (Spike) Grey

    "Ja, het zal allemaal wel." zei ik tegen hem, "Ik ga geen gevecht met je aan, daar sta ik boven." Ik had dan wel Borderline, maar ik was niet compleet gestoord. "Ik weet nu wel precies waarom jij hier zit." Toen liep ik naar Aurélie toe en hurkte door mijn knieën. Voorzichtig haalde ik een hand van haar oor. "Ga je mee of blijf je hier?" zei ik toen duidelijk genoeg tegen haar. Ik probeerde zo kalm mogelijk te klinken om haar daardoor te kalmeren.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 16:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurélie Rye Beate

    Ik gil weer als iemand mijn hand voor mijn oor vandaan trekt maar ik zie dat het Spike is. Gillen in zinloos.
    "Ga je mee of bijf je hier?" vraagt hij kalm.
    Mijn ogen worden groot en mijn lichaam trilt. "M-meegaan?" stotter ik. "Ik wil niet." fluister ik angstig.


    Your make-up is terrible

    Xavier (Spike) Grey

    Ik ging voor haar zitten en liet haar hand los. "Ik wil je geen pijn doen." zei ik rustig, "Als ik dat wilde had ik dat allang kunnen doen of niet?" Het was misschien niet zo handig om te zeggen, maar het was wel de waarheid. "Ik doe je echt geen pijn beloofd." Mijn humeur was alweer omgeslagen, van boos naar zorgzaam. Soms werd ik er echt gek van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Emilio Sanchez
    "Jij weet niks van mij man" zeg ik. "En nee ik zit hier niet vanwege mijn agressie probleem. Jullie tweee zijn de enige nu, die hier van weten." Ik zucht diep, plof op een stoel en haal mijn handen door mijn haar. Waarom heb ik het zover laten komeb?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wow, ben even een dagje weg en gelijk een nieuw topic! O: Haha, waar is Matt? :3 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aurélie Rye Beate

    Ik kijk hem twijfelend aan. Geen pijn? Nee, dat zei hij ook. Ik probeer mezelf weer in déze realiteit te brengen, waarin niet iedereen zo is en de mensen hier teveel problemen hebben om daar ook maar aan te denken. Maar alsnog kom ik niet overeind en blijf ik waar ik ben, ik heb de kracht niet om op te staan.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Het is oke, niks aan de hand je heb jezelf onder controle" mompel ik waarna ik over ga op spaans gebrabbel om mezelf te kalmeren terwijl ik verwoed met me handen door mijn haar ga


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Xavier (Spike) Grey

    Ze bleef op de grond zitten en ik keek haar vragend aan. "Heb je hulp nodig of wil je niet mee?" vroeg ik zachtjes. De jongen negeerde ik verder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Trident schreef:
    [Wow, ben even een dagje weg en gelijk een nieuw topic! O: Haha, waar is Matt? :3 ]


    [Nog steeds bij de muur. Yvo had al wel de deur open gedaan en hem binnen gevraagd. Oliver en Jenna zitten ook in Yvo's kamer en hij heef de deur opgelaten voor Matt.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aurélie Rye Beate

    Ik kijk omhoog, recht in zijn ogen en sla mijn ogen dan weer neer.
    "Ik..." Mijn stem breekt en ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik verstop mijn gezicht weer in mijn handen, ik denk dat ik hier wil blijven zitten, ik voel me veilig in mijn eigen armen.


    Your make-up is terrible

    [Lullo zo kan ik straks nie meer rpgen *kijkt boos naar mitchell*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]