• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Wat is ook al weer de afkoring van hunger games


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    Wat is ook al weer de afkoring van hunger games


    gewoon 'THG' toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rahjesh schreef:
    Wat is ook al weer de afkoring van hunger games

    THG?
    & ik heb er één al gedeeltelijk af, ik post hem binnenkort wel. (:


    Great minds think alike.

    xxShyxx schreef:
    (...)

    gewoon 'THG' toch?
    Thanks kon er niet meer op komen

    Moet ik er nog 1 invullen, zo ja welke heb nog niemand ingevuld?
    ik ben een beetje lui


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Vrouwlijke beroeps tribuut
    Naam: Cecelia
    Bijnaam: Cece (spreek je uit als sisi)
    Achternaam: Sunrose
    District: 4
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum+leeftijd: 12 jaar-5 November
    Uiterlijk:

    Cece heeft donkerrood haar, en dunne maar rode lippen. Ze gebruikt geen Make-up, daar heeft ze een hekel aan. Verder heeft ze mooie groene ogen, waar je soms een twinkeling inziet. Ze ziet er vriendelijk uit van de buitenkant, maar de binnenkant is anders. Ze heeft haar haar meestal in twee staarten, en soms in een vlecht. haar haar rijkt tot over haar schouders. Ze draagt meestal stoere kleding, zwarte laarzen, een slordige spijkerbroek en een rood met zwart vest. Verder is ze mager, tenger en klein voor haar leeftijd.
    Karaktereigenschappen: Van de buitenkant lijkt Cece een lief en onschuldig meisje. Als je haar beter leert kennen zie je dat ze echter stoer, egoïstisch, moordlustig en pittig meisje is. Ze heeft er totaal geen problemen mee om iemand te vermoorden en/of ernstig te martelen. Ze is populair doordat ze van zich af bijt. Ze is ook een beroepstribuut, ze trainde al haar hele leven en vond dat ze er al klaar voor was in tegenstelling tot haar vader en moeder, die vonden dat ze zich pas vrijwillig mag aanmelden als ze 15 is. Bij de boete stapte ze als eerste naar voren om zich vrijwillig aan te melden, eerder dan de oudere beroeps (15, 16, 17 etc..). Ze is dus een wreed meisje die sarcastische en sadistische opmerkingen maakt, maar de weinige mensen die zichzelf ''haar beste vrienden'' mogen noemen, weten dat ze ergens toch wel lief en dapper is.
    Familie+vrienden: Cece is opgegroeid in de schaduw van haar 3 oudere broers. Ze heeft geleerd om te vechten voor haar plaats, en te proberen om altijd de beste te zijn. Dat is ook één van de redenen dat ze zich vrijwillig aanbood. Om haar vader en moeder te laten zien dat zij de beste, slimste en dapperste is. Haar broer's heten Larmond(14), Joey(15) en Cergranth(17). Haar vader heet Lion en haar moeder heet Grace. Larmond is een eigenwijs en slim type die totaal niet met wapens overweg kan. Cece heeft ook het meeste ruzie met hem. Joey is gespierd, kan goed met wapens overweg en is nogal dom. Cergranth is nu ongeveer een jaar dood door voedselvergiftiging. Ondanks dat Cece hem niet mocht, is ze van binnen gebroken. Cece heeft veel vrienden maar haar beste vrienden zijn: Louisa(12), Jane(12), Claire(13) en Raymond(14). Met Raymond traint ze meestal. Met Louisa, Jane en Claire jaagt ze meestal.

    Larmond:


    Joey:


    Van Cergranth heeft ze geen foto. (Gna, gna, eigenlijk kan ik maar maximaal 3 foto's plaatsen :P)

    Specialiteiten: Cece kan goed richten. Haar favoriete wapens zijn pijl en boog, een speer en een mes. Het nadeel voor haar met pijl en boog is dat ze niet goed aan dat touw ding kan trekken, om dat daar veel kracht voor nodig is. Ze kan dus alleen raken van korte afstanden. En ze is heel snel. Verder is ze heel populair, en weet ze een manier om sponsors over te halen.
    Zwaktepunten: Cece heeft totaal geen plantenkennis of is gewoon slim. Plantenkennis is volgens haar vader en moeder ''overbodige kennis''
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Ze heeft een amrbandje met een blauw driehoekje van Cergranth gekregen, vlak voor zijn dood. ''wees dapper.'' waren zijn laatste woorden die ook in het driehoekje zijn geschrift.

    Ik hoop dat je het wat vind :D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 22:29 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Je mag cece trouwens ook in district 1, 2 of 3 plaatsen. Ze is namelijk een beroeps en als je hoger dan 4 doet, klopt het hele verhaal niet meer. :( maar als dat persé moet wil ik het nog wel aanpassen hoor.. (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Unbroken schreef:
    THG?
    & ik heb er één al gedeeltelijk af, ik post hem binnenkort wel. (:

    Graag! Welk district doe je? Dan houd ik daar even rekening mee en beslis ik daar nog niet over.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 22:17 ]


    Winter is coming.

    Proviliax schreef:
    Je mag cece trouwens ook in district 1, 2 of 3 plaatsen. Ze is namelijk een beroeps en als je hoger dan 4 doet, klopt het hele verhaal niet meer. :( maar als dat persé moet wil ik het nog wel aanpassen hoor.. (A)

    Nee het is goed zo. Ik wil alleen weten in welke sociale laag ze zit en hiermee bedoel ik dus arm, rijk of middenstandsklasse?


    Winter is coming.

    heeyy, (ik hoop dat je me niet irritant vindt nu) is er nog iets over Chinly bekend? x

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 22:53 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Fateful schreef:
    heey, (ik hoop dat hee me niet irritant vindt nu) is er nog iets over Chinly bekent? x

    Ik vind je niet irritant hoor. Haha.
    Maar, nee. Daar heb ik nog niet over besloten. Sorry!


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik vind je niet irritant hoor. Haha.
    Maar, nee. Daar heb ik nog niet over besloten. Sorry!


    oke, ik hoor het wel als je iets meer weet denk ik :) x


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Heb je al iets over district 3 besloten ?X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heb je nog een bepaalde rol nodig? -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Heb je nog een bepaalde rol nodig? -xxx-

    Niet echt speciaal een bepaalde rol. Maar ik zou het wel fijn vinden als je een rol in zou willen vullen voor District 6 of 7. Of een vrouwelijk tribuut voor District 10.


    Winter is coming.