• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Is het goed als ik het gedeelte van de dolk weglaat? Of kun je het misschien aanpassen ? Want deelnemers mogen geen wapens meenemen de arena in.
    Verder ben ik er wel heel erg blij mee. (:


    Oh sorry, had ik moeten weten.

    Nieuw districtsaandenken: zelfde verhaal, alleen ipv een dolk een oud briefje van zijn vader met daarop: ik hoop dat je een sterke jongeman word later.
    Je vader.

    Btw: ik zag dat iemand anders ook een mannelyk tribuut had gemaakt uit hetzelfde district. Moet ik het veranderen? Zo ja: dan district 3

    Als je nog nodig hebt probeer ik er vanavond nog een te schryven.
    Xx


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Hier mijn eerste :


    Rol: Vrouwelijke tribute
    Naam: Embrose
    Bijnaam: Em
    Achternaam: Drop
    District: 4
    Sociale laag: Gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 5-05-1995 , 16 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Ze Is niet heel erg groot voor haar leeftijd (ongeveer 1,65 m) Met haar blanke huid, blauwe ogen en blauw haar is ze altijd al een opvallend meisje geweest, Verder is ze slank gebouwd.
    Sinds haar geboorte heeft ze altijd al een speciale moedervlek op haar rug gehad in de vorm van een druppel, zo werd ze ook wel beschouwd als een kind dat echt thuishoorde bij het water.
    Verder heeft ze ook nog een piercing onder haar onderlip en een tatoeage op haar schouder in de vorm van een helft van een gebroken hart, haar beste vriendin Taranee heeft de andere helft als symbool van hun eeuwige vriendschap.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Ze is zelfverzekerd en niet zo snel teruggetrokken en komt altijd wel voor zichzelf op.
    Daarnaast kan ze enorm koppig zijn.
    Meestal vind ze het fijn om midden in de spotlights te staan,dat was ook één van de redenen voor het blauwe haar.
    Ze is wat alternatiever dan de rest van de inwoners en word door sommigen ook gemeden.
    Verder is ze sterk (ondanks haar lichaamsbouw) en snel.
    Jammer genoeg kan ze vaak wel wat ijdel zijn, maar ze maakt haar handen ook wel vuil als haar vader der vraagt om te helpen om de vis te vellen.
    Ze word vaak en snel verliefd, maar dat draaide bijna nooit op iets moois uit.
    Familie + vrienden:
    Embrose is enigs kind en haar moeder is overleden.
    Vader:
    Haar vader is grotendeels op zee dus die ziet ze alleen als hij in de haven is of een paar dagen vrij heeft.
    Hij heeft zelf ook echt het uiterlijk van een zeeman; baardje+ snor, wild haar en ruwe vissershanden.



    Vriendin: Embrose heeft één beste vriendin, die net zoals zij wat alternatiever is en een beetje buiten de gemeenschap word geschouwd, Taranee en Embrose kennen elkaar al sinds hun kleuterjaren en hun vaders vissen samen.


    Specialiteiten:
    Ze kan goed met een blaaspijp en een visnet overweg en een dolk kan ze ook wel redelijk hanteren.
    In knopen leggen is ze ook wel goed, alleen de moeilijkste knopen lukt haar nog niet al te goed.
    Speren en Drietanden lukt ook wel, alleen zijn ze niet altijd even doeltreffend.
    Zwaktepunten:
    Embrose is bang voor insecten, onweer en ironisch genoeg voor verdrinken en verder kan/houd ze totaal niet van warmte.
    Verder kan ze qua wapens totaal niet overweg met pijl en boog en zwaarden.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):
    Embrose krijgt van haar beste vriendin Taranee een speciale zilveren armband mee die Taranee op haar beurt van haar oma had geërfd.
    Op het eerste gezicht lijkt het een normale armband, maar alleen als je weet hoe je sommige stukjes moest verbuigen kan je die onderdeeltjes makkelijk gebruiken als vishaakjes.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:10 ]


    Credendo Vides

    Fateful schreef:
    Oh sorry, had ik moeten weten.

    Nieuw districtsaandenken: zelfde verhaal, alleen ipv een dolk een oud briefje van zijn vader met daarop: ik hoop dat je een sterke jongeman word later.
    Je vader.

    Btw: ik zag dat iemand anders ook een mannelyk tribuut had gemaakt uit hetzelfde district. Moet ik het veranderen? Zo ja: dan district 3

    Als je nog nodig hebt probeer ik er vanavond nog een te schryven.
    Xx

    Nee, je hoeft het niet te veranderen. Ik heb die van jou gekozen als tribuut voor 2.
    Graag! Ik heb er, zoals je in het lijstje kan zien, nog héél veel nodig.
    Ik kies namelijk alleen diegene die goed/leuk genoeg zijn en waar ook veel informatie bij staat. Dit maakt het namelijk veel fijner om er over te schrijven.


    Winter is coming.

    Rol:Meisje,District 11
    Naam:Trixi
    Bijnaam:Twix
    Achternaam:Porter
    District: 11
    Sociale laag: Trixi woont in het rijkere gedeelte van District 11.
    Geboortedatum + leeftijd: Trixi is 14 jaar, en word 15 op 12 september.
    Uiterlijk (met een foto):


    Trixi heeft krullende, bruine haren die zij vaak los over haar schouder laat vallen. Ook heeft Trixi blauwe, heldere ogen. Trixi houd niet zo van make-up.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Trixi is een rustig meisje, dat gewoon zonder iemand lastig te vallen ergens kan gaan zitten, of gaan lezen ofzo.Ze houd ervan om in de vensterbank van haar kamer te zitten, en dan na te denken, en van het prachtige uitzicht te genieten. Ze kan dus een heel rustig en stil persoon zijn, maar ze kan ook een druk persoon zijn.Als er die dag iets speciaals, of leuks is, kan ze enorm druk zijn, en dat kan mensen nogal wel eens irriteren.Trixi kan hier zelf niks aan doen, dat is gewoon haar karakter. Ze gaat dan helemaal hyperventileren, en springt in het rond.
    Trixi houd van sport, en sport dan ook 4 x in de week. Op maandag Tennist ze, op woensdag gaat ze naar dansen, op donderdag voetbalt ze, en op zaterdag gaat ze naar paardrijden. Trixi is dus een supersportief type.
    Trixi kan ernorm sociaal zijn tegen je, maar als ze je niet mag, dan houd ze haar mond gesloten, en ze zal dan ook niets tegen je zeggen, niet op je reageren, etc. Dan negeert ze je dus. Als ze je mag begint ze graag een gesprekje, en kan je enorm goed met haar lachen.
    Trixi is ook erg romantisch. Heeft ze een vriendje, dan organiseert ze allerlei dingen voor hun tweetjes, van naar het pretpark tot een picknick in het park, en ze doet er dan ook erg haar best op om een lief en leuk vriendinnetje te zijn.
    Soms zeggen mensen dat Trixi een schattig gezicht heeft, en hier ergert Trixi zich vreselijk aan. Als iemand dat voor de zoveelste keer zegt, zucht ze diep, slaakt ze een kreet en word helemaal gek. Meestal rent ze dan weg.
    Als Trixi boos is, kun je beter niet bij haar in de buurt komen, want dan is ze ook echt chagrijnig. Vaak kapt ze je dan af, daardoor krijgt ze alleen maar meeer ruzie natuurlijk, maar op dat moment voelt ze zich gewoon even helemaal verschrikkelijk, verdrietig, en eenzaam.
    Familie + vrienden: Harper's moeder en vader leven allebei nog en zijn niet gescheiden, ze wonen met zijn zessen in dit huis. Ze woont hier samen met haar vader en moeder, Chad en Chelsey,samen hebben zij vier dochters. Trixi, Maysilee,Darlene en Heather. Maysilee is 17 jaar, Darlene is is ook 17 jaar, Maysilee en Darlene zijn een tweeling, en Heather is 9 jaar oud.
    Wes Bentley, Cameron Diaz,Dakota Fanning, Elle Fanning, Mackenzie Foy.
    Specialiteiten: Trixi kan enorm goed richten, ze kan precies pijl en boog schieten, en kan ze dus goed met wapen overweg.
    Zwaktepunten: Trixi kan niet goed klimmen, en kan dus niet in een boom gaan slapen.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):Van haar zusje Darlene krijgt zij namens de familie een ketting mee, met een koe eraan.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:33 ]

    Mijn tweede :
    Ik kan helaas maar 3 plaatjes per post doen, dus daarom maar de naam van een celeb, op wie die persoon lijkt.


    Rol: Mannelijke tribute
    Naam: Parker
    Bijnaam: Park , Wolverine
    Achternaam: Constatella
    District: 11
    Sociale laag: Laag
    Geboortedatum + leeftijd: 20-08-1994 , 17 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Parker is een stille maar spontane jongen.
    Hij is 1,85 m en is verder gespierd over zijn lichaam omdat hij in zijn vrije tijd veel sport met zijn vrienden, die hem (door zijn kapsel en spieren) Wolverine noemen.
    Verder heeft hij dus veel bruin/kastanjekleurig haar en gouden ogen.
    Door het werk op de akker heeft hij een mooie zongebruinde huid gekregen.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Ondanks dat Parker een stille jongen is kan hij soms best makkelijk uitschieten in een agressieve/ boze bui en kan hij zich niet zo goed inhouden.
    Verder is hij gul en vriendelijk en hij houd ervan als anderen hem complimenteren.
    Hij houd van sporten en van koken, wat hij dan ook veelzijdig doet voor zijn familie.
    in zijn temperament kan hij enorm koppig zijn en zet hij alles in om te winnen.
    Hij is snel gegeneerd door dingen.
    Familie + vrienden:
    Moeder : Parker zijn moeder doet je nog het meest denken aan een stereotype Italiaanse moeder.
    Ze heeft zwart haar dat ze altijd in een lange vlecht heeft zitten en de kleine rimpeltjes om haar mond laten zien dat ze een vrolijke vrouw is die graag lacht, ze doet het huishouden thuis en met haar charisma is ze de baas in huis, ondanks dat ze er nog jong uitziet voor haar leeftijd.
    (Iets als Penelope Cruz.)

    Vader: Parker en zijn vader liggen elkaar niet vaak goed, soms loopt het zo uit de hand dat zijn vader hem slaat, wat weer tot een agressieve bui leid bij Parker.
    De vader van Parker is voor de rest een behulpzame man en is van vroeg in de ochtend tot laat in de avond druk bezig op de akkers.
    (iets als Robert Downey Jr.)

    Broer 1: Itoshi is niet echt de broer van Parker, zijn ouders hebben de Aziatische jongen geadopteerd nadat zijn ouders gestorven waren bij een vuur in hun huis en hij nog vijf jaar oud was. (hij is inmiddels ook 17 en een paar dagen later jarig dan Parker.
    Parker en Itoshi zijn elkaar daarentegen wel als broers gaan beschouwen en zijn daarnaast goede vrienden geworden.



    Broer 2: Parker zijn andere broer is meer het macho type, Eion houd ervan om zijn kleinere broertjes te pesten en doet dat dan ook bijna de hele dag door.
    Hij is lang en atletisch gebouw, met zijn kortgeknipte donkerbruine haar en sensuele bruine ogen valt hij erg in de trek bij de meisjes.
    (iets als Christiano Ronaldo.)

    Vriendin: Parker heeft een vriendin, een vriendin waar zijn broer Eion eigenlijk een oogje op had.
    Maar toen ze uiteindelijk voor Parker koos bleven ze ook bij elkaar.
    Zijn vriendin (Ifona Rais) is een knap meisje, met bruin haar en groene ogen.



    Specialiteiten:
    Parker kan goed met een lange zwaarden en speren omgaan, verder heeft hij een goede uithoudingsvermogen en goed in lichamelijke vechten, hij kan zijn adem ook langer dan gemiddeld inhouden en kan uiterst stil zijn als hij loopt.
    Hij heeft een scherp zicht en kan vaak dingen al van een afstandje zien aankomen.
    Schuilplaatsen bouwen is voor hem een eitje.
    Zwaktepunten:
    Hij is vaak te overmoedig waardoor hij sommige dingen niet aan ziet komen.
    Hij kan niet goed overweg met pijl en boog en is slecht in het camoufleren van zichzelf waardoor hij makkelijker opvalt met zijn haar.
    Verder haat hij het als hij uiteindelijk niet gelijk blijkt te hebben en zijn woede aanvallen komen daarbij niet goed van pas.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):
    Van zijn adoptiebroer Itoshi krijgt Parker een speciaal in leer gebonden bruin boekje mee, waarin hij zijn verhaal op kan schrijven over het verloop van de spelen, met een notitie van Itoshi erin dat, als hij toch dood gaat, ervoor moet zorgen dat het Capitol het boekje aan hen (zijn familie) teruggeeft.
    De familie Constatella leeft in een huis die ze zelf gebouwd hebben, wat het vaak op instorten doet staan, voor extra bouw materialen schrijven ze zich in voor extra loten, waarmee ze in plaats van voedsel (wat ze zelf verbouwen in hun “tuintje”) bouwmaterialen krijgen aangeleverd om hun huis op te kunnen knappen / verder te bouwen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:44 ]


    Credendo Vides

    wie is nou eigenlijk district 1????


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Male Tribute
    Naam: River
    Bijnaam: “R” (Je zegt het op zijn engels)
    Achternaam: Vondlles
    District: 6
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: River is 17 en is jarig op 2 augustus
    Uiterlijk (met een foto):


    River is rond de 1.75 lang, waardoor hij zichzelf erg kort vind. Zijn ogen verschillen nog wel is van kleur, soms zijn ze echt grijs en soms donker blauw. Zijn vader zecht dat ze met zijn emotie meekleuren. zijn haar is van zichzelf bruin.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    River is totaal niet social. Als het op andere mensen aan komt is hij vaak een beetje… onhandig. Als hij iets zegt komt het vaak botter over dan dat hij het bedoelde. Ook gaat zijn spreekvaardigheid ongelofelijk achteruit het moment dat hij moet praten met iemand die hij niet kent. Bij River duurt het wat langer voordat hij je vertrouwt. Maar als hij je eenmaal vertrouwt zit het wel goed. Voor de mensen van wie hij houd doet hij werkelijk alles, en falen is dan geen optie. Als hij iets beloofd doet hij er ook alles aan om die belofte na te komen. Zoals dat hij zijn kleine zusje beloofd heeft dat alles goed komt. Hij had het natuurlijk leuk gevonden als hij niet getrokken was, maar was ook blij dat er niemand in zijn plaats wou.

    Familie + vrienden: River woont samen met zijn vader Louis en zijn zusje Lisa.


    Zijn vader is over het algemeen altijd thuis en dat moet ook wel. River gaat vaak jagen omdat zij 45-jarige vader daar te oud voor is. En er moet iemand op zijn 5-jarige zusje passen. Verder heeft River alleen een beste vriend,
    de 16-jarige Tristan:


    En voor zij vader moet je even Robert downey jr. voorstellen
    Specialiteiten: River is heel goed in bomen klimmen en verstoppertje spelen. Ook kan hij heel goed richten, op de millimeter af.
    Zwaktepunten: River is soms wat impulsief en onverzichtig. Ook heeft hij een zwak voor aardige meisjes.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Hij heeft van zijn zusje een klein kettinkje gekregen voor geluk. Hij vond dit geweldig en houd het nu altijd bij zich.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Vrouwelijke Tribuur
    Naam: Chinly
    Bijnaam:Chis
    Achternaam:Devron
    District: 2
    Sociale laag: Laag
    Geboortedatum + leeftijd: 17 juni 1996, 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto):

    Chinly is 1.70 lang en heeft lang hazelnoot-bruin haar tot op haar onderrug, dat golvend naar beneden hangt. Opvallend zijn haar helder blauwe ogen die een klein beetje schuin midden in haar gezicht staan en haar open karakter goed uitstralen. Haar volle lippen zijn lichtroze van kleur. Ze is slank, maar niet super erg. Haar grootste angst qua uiterlijk is dat er wat met haar, haar gebeurd.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Chinly heeft een heel open karakter. Ze is nieuwsgierig en wil graag alles weten. Als ze iets niet weet word ze vaak achterdochtig en vertrouwd ze de situatie en/of persoon nooit meer. Een karaktereigenschap van haar kan nadelen en voordelen bevatten, haar eerlijkheid. Een voordeel hiervan is dat je haar altijd kan vertrouwen wat er ook gebeurd, toch is ze niet goed in geheimen bewaren en praat ze haar mond altijd voorbij. Een ander nadeel hiervan is dat ze te veel over zichzelf aan anderen verteld waardoor die snel haar zwakke punten te weten kunnen komen. Ook is ze snel ergens bang voor zoals voor insecten, hoogtes en roofdieren. Ze is heel sociaal en creatief.
    Familie + vrienden: Ze heeft allebei haar ouders nog waar sommige mensen wel jaloers op zijn aangezien de situatie in het laagste deel van hun district. Haar openheid heeft ze aan haar moeder te danken. Haar angsten heeft ze van haar vader overgenomen, die zo'n beetje de grootste angsthaas is van het hele district. Chinly heeft twee oudere broers. Ryan en Keelan. Daar heeft ze het vroeger niet makkelijk mee gehad, ze was altijd de jongste en had de minste rechten. Een voordeel daarvan is dat ze ook de minste plichten had tot haar broers het huis uitgingen en ze ineens alle klusjes alleen moet. Jagen vond ze echter niet erg, daar is ze aardig goed in. Chinly heeft doordat ze met bijna iedereen goed kan opschieten veel vrienden. Haar beste vriend is een jongen genaamd Joey, hij is haar grote steun en toeverlaat en haar beste vriend sinds ze 8 jaar oud was.
    Specialiteiten: Chinly kan heel goed speerwerpen, ze weet haar slachtoffer al te raken van meer dan 40 meter afstand. Ook kan ze mensen goed overtuigen en verbonden sluiten. Ze kan ook aardig zwaardvechten, het zware wapen is voor haar geen probleem aangezien ze voor een meisje best wel sterk is toch vind ze het soms wel onhandig.
    Zwaktepunten: Ze is een makkelijk slachtoffer van manipulatie en is snel overtuigd van andermans bedreigingen. Chinly kan ook totaal niet bepalen welke richting ze op moet, haar richtingsgevoel raakt dan totaal van slag. Ook haar angst voor alles wat vliegt, kruipt of sluipt kan haar flink tegenwerken soms.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Chinly heeft een setje oorbellen van haar grootmoeder gekregen vlak voordat ze overleed. Haar grootmoeder was haar heel dierbaar, dit is de reden dat Chinly deze oorbellen als districtsaandenken gebruikt.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Tisiphone schreef:
    wie is nou eigenlijk district 1????

    Ik heb die rol aan Unbroken gegeven. Sorry!


    Winter is coming.

    Hoe vond je Chinly?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Fateful schreef:
    Hoe vond je Chinly?

    Goed. (: Alleen persoonlijk vind ik haar niet echt in District 2 passen.
    Ik denk dat ik haar eerder in een verder district zou plaatsen.
    Ik ga er nog even nadenken over welk district dit dan zou zijn.


    Winter is coming.

    Wat vond je eigenlijk van Jillana?


    El Diablo.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik heb die rol aan Unbroken gegeven. Sorry!

    kan je April Dawn Jillian Denali dan misschien voor district 2 gebruiken? Dan heb je er nog een bij


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    (...)
    kan je April Dawn Jillian Denali dan misschien voor district 2 gebruiken? Dan heb je er nog een bij


    Ze kan ook altijd nog Jillana of iemand anders gebruiken (; Er waren veel rollen gemaakt voor 2..


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Ze kan ook altijd nog Jillana of iemand anders gebruiken (; Er waren veel rollen gemaakt voor 2..

    Ik denk ook dat ik, zoals het er nu uit ziet, Jillana ga kiezen voor district 2. Maar het is blijkbaar een populair district dus ik wacht nog even met de definitieve keuze. (cat)


    Winter is coming.