Reaping schreef:
(...)
Ja natuurlijk! Ik denk alleen wel dat het misschien nog even duurt voordat ik het verhaal activeer. Volgende week beginnen mijn eindexamens en mijn volledige aandacht ligt dus even niet bij het schrijven. Ik vind het ook niet eerlijk om het te activeren en vervolgens iedereen te laten wachten omdat ik tijdelijk niet verder ga.
Oh, en. Als je toevallig eens even niets te doen hebt kan je altijd nog een rol invullen? (:
Ik voelde me aangesproken *O*
Naam: Mischa Ikail
Bijnaam: -
Achternaam: Korkarov
District: 11
Sociale laag: Middel
Geboortedatum + leeftijd: 1 september 1993 - 18 jaar oud
Uiterlijk (met een foto):

Mischa is 1.83 meter lang, en dus aardig groot. Door het werk op de boerderij heeft hij brede schouders, gespierde armen en benen en een sterk lichaam. Hij heeft een sterke kaaklijn waarop meestal een waas van stoppels te zien is, omdat hij te lui is om zichzelf te scheren.
Z'n donkerbruine haar is te kort om halflang genoemd te worden, maar te kort om echt "kort" genoemd te worden. Hij heeft een vriendelijk, maar mannelijk gezicht met opvallende, lichtblauwe ogen en lange, donkere wimpers.
Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Mischa is een echte "boerenzoon". Hij staat met beide benen op de grond, gelooft geen broodje-aap verhalen of bijgeloof, en gelooft dat alleen hard werken beloond zal worden. Het is geen type om de hele dag in z'n bed te liggen, hij staat steevast op om 6 uur 's ochtends en gaat vrijwel meteen aan het werd op zijn vaders' boerderij.
Mischa is echter ook gewend om zijn eigen problemen op te lossen, en dus zal hij nooit iemand anders om hulp vragen of zijn problemen vertellen. Hierdoor zit hij altijd met teveel werk dan goed voor hem is, maar hulp zal hij nooit aan willen nemen.
Anderen wilt hij echter wel graag helpen. Hij is erg volwassen voor zijn leeftijd.
Familie + vrienden: Zijn vader is een vriendelijke, maar wat treurige man. Mischa's vader - de liefde van zijn leven - verliet hem toen ze een kans kreeg om in Panem te wonen, toen het oog van een rijke man op de mooie vrouw viel.
Ze heeft nooit meer omgekeken naar haar man of zoon. Ondanks dat Mischa blijft volhouden dat het hem helemaal niks doet, heeft hij het er toch best moeilijk mee.
Op z'n twaalfde werd hij bevriend met Myla, een liefde die nu al zes jaar stand heeft gehouden. Toen zijn naam werd getrokken, vroeg hij Myla ten huwelijk. Hij is er heilig van overtuigd dat ze voor altijd bij elkaar zullen blijven, en is ondanks zijn vriendelijke karakter voor haar bereid te moorden.

Mischa en Myla
Specialiteiten: Mischa doet alles voor Myla. In de hoop weer bij haar terug te komen en met haar te trouwen zal hij alles in zijn pad willen verwoesten, hoeveel pijn en bloed er ook zal vloeien.
Door de harde werk op de boerderij heeft Mischa een sterk lichaam gecreeërd, hij kan gevechten makkelijk winnen en is ook altijd goed geweest met speren en zwaarden.
Zwaktepunten: Ondanks dat Mischa een ontzettend lieve, pientere jongen is, is hij ook beetje simpel. Zijn intelligentie is niet erg ingewikkeld, waardoor hij nooit met ingenieuze plannen zou kunnen komen om zijn tegenstanders uit te schakelen.
Zijn tactiek is alles ontlopen, maar winnen als het erop aankomt.
Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Als aandenken heeft Mischa een zilveren kettinkje, die hij op zijn zestiende aan Myla had gegeven. Daaraan hangt een zilveren "M".
"Do you believe monsters are born or made?"