• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik denk ook dat ik, zoals het er nu uit ziet, Jillana ga kiezen voor district 2. Maar het is blijkbaar een populair district dus ik wacht nog even met de definitieve keuze. (cat)


    Ookal kies je haar niet, wil je me dan waarschuwen? (:


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Ookal kies je haar niet, wil je me dan waarschuwen? (:

    Ja natuurlijk! Ik denk alleen wel dat het misschien nog even duurt voordat ik het verhaal activeer. Volgende week beginnen mijn eindexamens en mijn volledige aandacht ligt dus even niet bij het schrijven. Ik vind het ook niet eerlijk om het te activeren en vervolgens iedereen te laten wachten omdat ik tijdelijk niet verder ga.

    Oh, en. Als je toevallig eens even niets te doen hebt kan je altijd nog een rol invullen? (:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 15:56 ]


    Winter is coming.

    Hebben Fayen en/of Shenley de rol eigenlijk gekregen? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Reaping schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk! Ik denk alleen wel dat het misschien nog even duurt voordat ik het verhaal activeer. Volgende week beginnen mijn eindexamens en mijn volledige aandacht ligt dus even niet bij het schrijven. Ik vind het ook niet eerlijk om het te activeren en vervolgens iedereen te laten wachten omdat ik tijdelijk niet verder ga.

    Oh, en. Als je toevallig eens even niets te doen hebt kan je altijd nog een rol invullen? (:

    Ik voelde me aangesproken *O*

    Naam: Mischa Ikail
    Bijnaam: -
    Achternaam: Korkarov
    District: 11
    Sociale laag: Middel
    Geboortedatum + leeftijd: 1 september 1993 - 18 jaar oud
    Uiterlijk (met een foto):


    Mischa is 1.83 meter lang, en dus aardig groot. Door het werk op de boerderij heeft hij brede schouders, gespierde armen en benen en een sterk lichaam. Hij heeft een sterke kaaklijn waarop meestal een waas van stoppels te zien is, omdat hij te lui is om zichzelf te scheren.
    Z'n donkerbruine haar is te kort om halflang genoemd te worden, maar te kort om echt "kort" genoemd te worden. Hij heeft een vriendelijk, maar mannelijk gezicht met opvallende, lichtblauwe ogen en lange, donkere wimpers.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Mischa is een echte "boerenzoon". Hij staat met beide benen op de grond, gelooft geen broodje-aap verhalen of bijgeloof, en gelooft dat alleen hard werken beloond zal worden. Het is geen type om de hele dag in z'n bed te liggen, hij staat steevast op om 6 uur 's ochtends en gaat vrijwel meteen aan het werd op zijn vaders' boerderij.
    Mischa is echter ook gewend om zijn eigen problemen op te lossen, en dus zal hij nooit iemand anders om hulp vragen of zijn problemen vertellen. Hierdoor zit hij altijd met teveel werk dan goed voor hem is, maar hulp zal hij nooit aan willen nemen.
    Anderen wilt hij echter wel graag helpen. Hij is erg volwassen voor zijn leeftijd.
    Familie + vrienden: Zijn vader is een vriendelijke, maar wat treurige man. Mischa's vader - de liefde van zijn leven - verliet hem toen ze een kans kreeg om in Panem te wonen, toen het oog van een rijke man op de mooie vrouw viel.
    Ze heeft nooit meer omgekeken naar haar man of zoon. Ondanks dat Mischa blijft volhouden dat het hem helemaal niks doet, heeft hij het er toch best moeilijk mee.
    Op z'n twaalfde werd hij bevriend met Myla, een liefde die nu al zes jaar stand heeft gehouden. Toen zijn naam werd getrokken, vroeg hij Myla ten huwelijk. Hij is er heilig van overtuigd dat ze voor altijd bij elkaar zullen blijven, en is ondanks zijn vriendelijke karakter voor haar bereid te moorden.


    Mischa en Myla
    Specialiteiten: Mischa doet alles voor Myla. In de hoop weer bij haar terug te komen en met haar te trouwen zal hij alles in zijn pad willen verwoesten, hoeveel pijn en bloed er ook zal vloeien.
    Door de harde werk op de boerderij heeft Mischa een sterk lichaam gecreeërd, hij kan gevechten makkelijk winnen en is ook altijd goed geweest met speren en zwaarden.
    Zwaktepunten: Ondanks dat Mischa een ontzettend lieve, pientere jongen is, is hij ook beetje simpel. Zijn intelligentie is niet erg ingewikkeld, waardoor hij nooit met ingenieuze plannen zou kunnen komen om zijn tegenstanders uit te schakelen.
    Zijn tactiek is alles ontlopen, maar winnen als het erop aankomt.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Als aandenken heeft Mischa een zilveren kettinkje, die hij op zijn zestiende aan Myla had gegeven. Daaraan hangt een zilveren "M".


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Inferior schreef:
    Hebben Fayen en/of Shenley de rol eigenlijk gekregen? (:

    Fayen in ieder geval wel al. Shenley waarschijnlijk ook, haha. Maar dat heb ik nog niet definitief besloten.
    Haha, ik ben blij dat je je aangesproken voelde. (:
    Is het goed als ik Mischa bij 10 zet? Dat is het veedistrict dus daar zijn ook wel boerderijen. Ik heb al een ander voor district 11 namelijk.
    Ik vind het een erg leuke rol dus ik anders kijk ik wel even wat ik kan veranderen maar ik denk dat hij ook wel in tien past, toch?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 22:15 ]


    Winter is coming.

    Weet je River wordt een beetje nieuwsgierig of hij mee moet doen aan de hongerspelen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nu word/ben ik ook wel benieuwd of er één van mijn twee (Embrose & Parker) meedoet... :X

    Mijn derde is btw nog in de maak ;]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 1:34 ]


    Credendo Vides

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik denk ook dat ik, zoals het er nu uit ziet, Jillana ga kiezen voor district 2. Maar het is blijkbaar een populair district dus ik wacht nog even met de definitieve keuze. (cat)


    Gebruik April dan maar bij district 3, maar lager mag ze niet, want dan klopt het hele verhaal niet meer


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @xxShyxxx & @DreamerN
    Als het zo ver is zal ik de complete lijst met alle tributen activeren en kan iedereen zien of zijn rol gekozen is!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 14:41 ]


    Winter is coming.

    Tisiphone schreef:
    Gebruik April dan maar bij district 3, maar lager mag ze niet, want dan klopt het hele verhaal niet meer

    Ik kijk nog wel even wat ik er mee ga doen. ;p


    Winter is coming.

    Mag ik een vrouwelijke tribuut maken?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    Mag ik een vrouwelijke tribuut maken?

    Natuurlijk (:


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Natuurlijk (:


    Kan die van District 12 nog?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    Kan die van District 12 nog?

    Alles wat nog niet doorgestreept is, is nog beschikbaar.
    Het lijstje staat in de beginpost.


    Winter is coming.

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    Naam: April (op z'n Engels)
    Bijnaam: Ap, A, Uiltje. (De laatste heeft ze te danken aan het feit dat ze vaak 's nachts naar buiten gaat en in een boom klimt om zo even tot rust te komen.
    Achternaam: Morchi
    District: 9/10/12
    Sociale laag: Midden
    Geboortedatum + leeftijd: 12 Juni 1996 - 16 jaar.
    Uiterlijk (met een foto): Blond/donkerblond haar met een golfje erin. Felblauwe ogen en lichtroze lippen. Haar huid is redelijk licht en haar gezicht zit vol sproetjes, verder ik haar postuur normaal.


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): April is een doorzetter. Ze zal zich niet zomaar gewonnen geven en zal veel dingen doen om haar doel te bereiken, hierdoor heeft ze al veel vrienden verloren en is ze iets minder ruw geworden. Ze is ontzettend handig en vrijgevig. Maar wanneer je haar irriteert of uitlokt zal ze genadeloos uitvallen en ze kan je voor gek laten staan voor honderden mensen. Soms heeft ze moeite zich te beheersen en heeft ze zin om heel hard te gillen maar ze weet net op het juiste moment dat ze zich in moet houden.
    Familie + vrienden: April's moeder is gestorven door een ernstige ziekte en doordat haar vader bijna altijd aan het werk was moest April voor haar drie jongere broertjes zorgen. Vaak zit ze soms huilend in bed om vele herrinneringen die dan naar boven drijven. Haar vader heeft haar veel dingen aangedaan die ze hem nooit zal vergeven. Haar drie broertjes, Sean, David en Jeremy, verschillen alledrie precies een jaar. Ze zijn vijf, zes en zeven. Samen met haar beste vriend Marcus en haar beste vriendin Lily vlucht April soms even weg naar een deel van het District waar nooit iemand komt, daar vind ze rust.
    Specialiteiten: April kan ontzettend hard rennen, is redelijk sterk door het werk wat ze doet en kan goed haar weg vinden in de natuur. Ook kan ze goed met een speer of zwaard/mes overweg.
    Zwaktepunten: Ze heeft geen idee wat wel- en niet eetbaar is in de natuur en zou anders ook geen idee hebben hoe ze het moet bereiden. Ook raakt ze soms redelijk snel in paniek.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.) April weet haar Districtsaandenken bij zich ze houden tot de spelen beginnen. Het was een gevlochten armbandje met haar initialen, van haar moeder. Zodat ze, als ze toch doodging, iets van haar bij zich had om te laten blijken dat ze voor haar en voor haar broertjes nog probeerde te winnen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 18:53 ]


    Words are just a movement of the air.