• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Niet echt speciaal een bepaalde rol. Maar ik zou het wel fijn vinden als je een rol in zou willen vullen voor District 6 of 7. Of een vrouwelijk tribuut voor District 10.


    Ik ga er wel eentje invullen voor 7


    Happy Birthday my Potter!

    Was mijn vorige tribuut (al een stukje terug) trouwens goed? Want dan kan ik mij aan die informatie hoeveelheid houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Was mijn vorige tribuut (al een stukje terug) trouwens goed? Want dan kan ik mij aan die informatie hoeveelheid houden.

    Ja, die was heel goed. Dawn, voor district 9 was dat toch? Die heb ik alvast gekozen.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ja, die was heel goed. Dawn, voor district 9 was dat toch? Die heb ik alvast gekozen.


    Jep en mooi, dan zal ik er nog wel eentje met zoveel info maken


    Happy Birthday my Potter!

    En heb je voor 7 liever een moordlustig meisje een overlever of een makkelijke prooi?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    En heb je voor 7 liever een moordlustig meisje een overlever of een makkelijke prooi?

    Wat jij het leukst vind om te bedenken. Geen makkelijke prooi, maar verder maakt het niet uit.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Wat jij het leukst vind om te bedenken. Geen makkelijke prooi, maar verder maakt het niet uit.


    Een moordlustige bijlen freak dus :P. Ik moet trouwens wel zo even eten, maar daarna maak ik hem af.


    Happy Birthday my Potter!

    Weet je al of Allison er in past?

    Trouwens is het niet handiger dat je de namen van de accounts of van de personage's bij de Districten neer zet. Zo hoeft niemand te vragen of ze er in zitten xD het is maar een ideetje.

    Rol: Vrouwlijke tribuut district 7

    Naam: Aislyn Chanea (betekend droom, eiken hout). De naam Aislyn heeft ze te danken aan haar dromerige karakter en uiterlijk. De naam Chanea staat in verband met haar district.

    Bijnaam: Aislyn heeft niet echt een bijnaam door gebrek aan vrienden. Wel wordt ze door veel district inwoners ‘dat vreemde/dromerige meisje’ genoemd. Gewoonweg omdat ze haar niet kennen.

    Achternaam: Abbonit

    District: 7

    Sociale laag: Gemiddeld, Vader werkt in de bossen voor een laag loon en moeder werkt in de kledingwinkel en verdient een redelijk inkomen. Zelf verdiend Aislyn ook nog was op de dagen dat ze haar vader in de bossen werkt. Dit doet ze meestal in het weekend en in de avonden

    Geboortedatum + leeftijd: Aislyn is geboren op 23 December. Aislyn is daardoor gek op de winter. Ze is dan jarig en het landschap maakt haar verjaardag dan nog extra sprookjesachtig.

    Uiterlijk (met een foto): Aislyn heeft van zichzelf lang blond haar, maar draagt dit vaak in een tamelijk vreemd kapsel (zie foto). Ze is gek op haar rare haren en onderscheid zich zo qua uiterlijk van de andere mensen in het district. Haar huid is blank, maar kleurt wel snel in de zon. In de winter is ze dus tamelijk bleek, maar in de zomer is ze prachtig bruin getint.
    Aislyn draagt meestal witte kleding. Dit zijn vaak jurkjes wat vreemd is, omdat dat in de bossen niet handig lijkt. Aislyn heeft hier echter haar eigen mening over.
    Aislyn is niet heel groot: 1,64m



    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Aislyn is een typisch voorbeeld van iemand met twee gezichten. Over het algemeen is Aislyn een dromerig meisje. Ze staart graag voor zich uit en verliest dan in het geheel het contact met de buitenwereld. Ze is daardoor niet heel sociaal en mensen vinden haar maar vreemd. Aislyn zelf is echter van mening dat je beter in je dromen gelukkig kan zijn dan de hele dag mopperen op het zware werk dat je moet doen voor het capitool. Dit gebeurd namelijk nog wel eens in het nuchtere district van houthakkers.
    De andere kans van Aislyn wordt duidelijk bij de hongerspelen. Aislyn is altijd al op zichzelf en in de hongerspelen heeft ze dan ook helemaal geen idee van wat ze de andere tributen aan zou kunnen doen. Ze heeft er helemaal geen moeite mee om een bijl in hun richting te smijten en moorden maakt haar alleen maar blij, want ze wil uit de arena. Ze is echter slim en houdt haar moordlustige gevoelens voor zich tot in de arena. Een makkelijke prooi wordt namelijk nooit als bedreiging gezien.
    Door te weinig aandacht is Aislyn dus eigenlijk best onstabiel geworden.

    Familie + vrienden: Aislyn is enig kind. Haar ouders zijn meestal aan het werk en Aislyn is dus heel vaak alleen. Dan zoekt ze een hoger gelegen deel in de bossen op waar meestal niemand komt en daar zit ze dan. Soms komt Daylon Rhine haar dan opzoeken. Hij is eigenlijk de enige persoon waar ze echt mee praat. Hij is ook gelijk de enige persoon die echt om haar geeft.


    Daylon Rhine

    Specialiteiten: Met bijlen kan Aislyn sws heel goed omgaan. Ze blijkt ook goed in plantenkunde en camoufleren. Verder weet Aislyn het spel voor de spelen zeer strategisch te spelen door alleen te laten zien wat ze kan aan de spelmaker, enz.

    Zwaktepunten: Lichtere wapens zoals messen. Ze is gewoonweg gewend aan zwaardere wapens.

    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Aislyn heeft geen districtaandenken. Ze heeft namelijk niks met haar district.


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Mannelijke tribuut district 7

    Naam: Daylon

    Bijnaam: Day

    Achternaam: Rhine

    District: 7

    Sociale laag: Laag, Daylons moeder is overleden waardoor de familie een deel van het inkomen mist. Nu Daylon 18 is trekt dat wel aardig bij, maar zijn twee jongere broertjes zijn gewoon erg duur wat betreft voeding en derdelijke

    Geboortedatum + leeftijd: Daylon is geboren op 19 April en is 18 jaar

    Uiterlijk (met een foto):


    Daylon is een knappe jongen. Hij heeft zulke donkerbruine ogen en zulk donkerbruin haar, dat het wel zwart lijkt. Verder is hij door het werk in de bossen heel gespierd geworden.
    Daylon is van gemiddelde lengte en is dus een stukje groter dan de meeste meisjes.


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Daylon lijkt onder het werk een serieuze jongen. Hij werkt hard, komt altijd opdagen en doet goed zijn best. In het privé leven is hij echter een grappenmaker. Hij laat mensen graag met een mond vol tanden houden en weet allerlei sluwe trucjes om mensen voor de gek te houden. Hij geniet hier echt van. Vooral als zijn slachtoffer een meisje is dat hem aanbid. Er zijn namelijk voor meisjes weg van Daylon om zijn uiterlijk. Zeer irritant, vindt hij, want hij vindt innerlijk veel belangrijker. Hij is dan ook verliefd geworden op Aislyn en die geeft helemaal niks om uiterlijk. Ze weet niet eens dat hij van haar houdt.

    Behalve een grappenmaker kan Daylon ook heel verantwoordelijk zijn. Hij heeft twee jonge broertjes, die beide goed verzorgd moeten worden. Hij doet dit graag en is ook zeer goed hierin.
    Het enige dat Daylon tegen zit is het feit dat er vaak misbruik gemaakt wordt van zijn goedheid. Daylon is heel aardig en behulpzaam, waardoor iedereen in het district hem meent te mogen. Hierdoor kan Daylon geen nee zeggen. Dit zorgt ervoor dat veel mensen hem met onnodige klusjes en problemen opzadelen.

    Familie + vrienden: Daylon heeft een vader en twee jongere broertjes. Zijn moeder is gestorven bij de geboorte van zijn jongste broertje, wat zijn vader kapot maakte. Zijn vader begroef zich in zijn werk, waardoor Daylon op 14 jarige leeftijd de zorg moest dragen van zijn broertjes. Nu Daylon 18 is, werkt hij ook en delen zijn vader en hij de zorg. Het gaat weer wat beter met zijn vader nu.
    Daylon’s broertjes zijn 4 en 6. Beide hebben ze blond haar net als hun vader, maar ze hebben wel net als Daylon de donkere ogen van hun moeder. Daylon lijkt in het geheel erg veel op zijn moeder. Ook qua karakter.
    Broertjes: Aaron van 6 en Julyan van 4
    Links is vader: Ron van 45

    Behalve zijn familie is er ook nog het meisje van wij hij houdt: Aislyn. Hij zoekt haar in al zijn vrije tijd op in het hoger liggende gedeelte van de bossen. Zij weet echter niet dat hij van haar houdt en beschouwd hem als een vriend.


    Aislyn

    Specialiteiten: Daylon heeft in zijn leven een enorme kracht ontwikkeld met het sjouwen van bomen en bijlen (waar hij ook goed mee om kan gaan). Verder kan hij goed en behendig in bomen klimmen en is hij tamelijk snel. Ook kan hij goed mensen voor de gek houden.

    Zwaktepunten: Daylons grote zwaktepunt is natuurlijk zijn mede tribuut Aislyn. Hij wil haar koste wat het kost in leven houden. Verdere zwaktepunten zijn zwemmen, plantenkennis, camoufleren, pijl en boog, messen werpen.

    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Daylon heeft zich als vrijwilliger aangeboden, toen Aislyn getrokken werd. Hij kon dan niet in haar plaats gaan, maar hij kan haar op deze manier wel verdedigen. Hij heeft net als Aislyn geen districtaandenken, want zij is dat al.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat vind je van een dramatische liefdes dood in de arena ^


    Happy Birthday my Potter!

    Reaping schreef:
    (...)
    Graag! Welk district doe je? Dan houd ik daar even rekening mee en beslis ik daar nog niet over.

    De vrouwelijke tribuut van District 6. (:


    Great minds think alike.

    Nog 1 (A)

    Rol: Vrouwlijke tribuut
    Naam: Delia
    Bijnaam: Jojo (omdat ze vaak gepest word dat ze een bol hoofd heeft -_-)
    Achternaam: Zegrata
    District: 10
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 16 Februari, 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto):

    Zie foto :P
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Alcina is lief, spontaan en grappig. Ze ziet in bijna alles wel een oplossing. Ze is alleen naïf en trapt dus in overal in. Ze denkt ook niet na voor dat ze wat zegt, wat veel ruzie's veroorzaakt. Ze zegt dus meestal wat ze denkt. Een geheim is bij haar ook niet veilig, als ze iets hoort wat ze niet door mag vertellen, vertelt ze het meestal toch. Als iemand even doorvraagt verklapt ze het dus gewoon, hoe erg ze haar best ook doet om het geheim te houden. Ze wil bij de Hunger games vooral vrienden met zo veel mogelijk mensen worden, al denkt ze zelf dat ze daar weinig mee opschiet. Nou ja, met de beroeps dan. Ze is dus een naïf meisje wat de waarheid vaak ontloopt. Maar als je één woord voor haar mocht verzinnen is dat in de meeste gevallen ''lief''.
    Familie + vrienden: Delia heeft niet veel familie. Haar vader en moeder zijn namelijk overleden toen zij zeven was. Haar vader heeft verkeerde bessen gegeten, en haar moeder is daarna uit verdriet doodgegaan. Delia is nog steeds gebroken vanbinnen, ook al laat ze dat niet merken. Ze woont nu in een weeshuis samen met haar kleine broertje; Andreas. Andreas is nu tien, te jong dus voor de Hunger games. Delia wil graag winnen omdat ze bang is dat Andreas het anders niet gaat redden. Het weeshuis is namelijk streng en Andreas heeft geen vrienden of andere familie dan Delia. Delia heeft ook geen vrienden maar dat licht niet aan haar. Veel kinderen willen bevriend met haar zijn. Delia wil echter alleen haar broertje, geen vrienden dus.


    Andreas
    Specialiteiten: Delia kan goed richten. Ze is dus vooral goed in pijl en boog schieten, speer werpen en messen werpen. Het probleem is alleen dat ze liever niemand dood. Ze doet het alleen vanwege haar broertje, in de hoop ooit weer bij hem terug te komen. Ze denkt alleen dat ze nooit wint. Ze ziet de Hunger games gelijk al als haar dood. Verder is ze ook goed in plantenkennis, ze weet dus wat giftig en niet giftig is. Ze kan ook redelijk snel rennen.
    Zwaktepunten: Ze wil niemand doden dus dat zal ook moeilijker gaan. En ze is slecht met sponsors en denkt dat niemand haar iets wil sturen. Ze is ook niet sterk en snel in het water, ze heeft namelijk nooit goed leren zwemmen.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Delia heeft een klein gevlochten armbandje van haar moeder gekregen, vlak voor haar dood. Haar broertje heeft er ook één. Er zit een briefje in waarop staat: Hou vol, ooit ben je bij mij.

    En ze heeft nog een kat in het weeshuis genaamd Asperge. Andreas is ook erg aan hem gehecht. :)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 21:36 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Niet dat ik wil zeuren ofzow...:'P
    Maar welke tributen hebben de doorgestreepte rollen gekregen?? :D:D

    Sorry, ben te nieuwschierig :P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rider schreef:
    Wat vind je van een dramatische liefdes dood in de arena ^

    Super plan, haha. Ik ga kijken in hoeverre ik het kan uitwerken. (:


    Winter is coming.