• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Ik vul straks in, ik heb nu weinig tijd omdat ik met RPG bezig ben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zal er binnenkort wel eentje invullen


    Happy Birthday my Potter!

    ik ben neit ged in rollen bedenken, maar zou j me misg willen waarschuwen als je begint? ik heb altijd wel plaats voor een HG verhaal ^^


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 9

    Naam: Dawnelle (betekend zonsopkomst), de vader van Dawnelle wilde met de namen van zijn kinderen de natuur die het graan laat groeien vereren. Vandaar dat hij met de naam van Dawn de zon vereert.

    Bijnaam: Dawn

    Achternaam: Eguskine (betekend zonneschijn)

    District: 9

    Sociale laag: Hoog, Dawn haar vader is de broer van de burgermeester. De familie is daarom eigenlijk altijd voorgetrokken en vader is dan ook baas van de werknemers op de velden. Hij maakt hier echter geen misbruik van, waardoor het gezin niet gehaat is en veel mensen dankzij vader toch graag aan het werk gaan.

    Geboortedatum + leeftijd: Dawn is symbolisch geboren op de eerste dag van de lente: 21 Maart (1996). Dawn is 15 jaar.

    Uiterlijk (met een foto): Dawn haar haar zit tussen blond en bruin in. De meningen verschillen of het licht bruin of donkerblond is. Haar ogen zijn groengrijs. Dawn is 171 cm lang.




    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Dawn is een tamelijk vrolijk meisje. Een echt zonnetje in huis. Ze ziet altijd wel het positieve van dingen in en weet net als haar vader vervelende karweitjes leuk te maken voor iedereen. Ze heeft wat de stemming betreft dan ook een goed effect op het district. Iedereen kent haar wel en iedereen mag haar.
    Dawn heeft echter wel een grote slechte eigenschap: ze is snel jaloers. Dawn kan er niet tegen wanneer mensen beter zijn in dingen of wanneer ze betere dingen bezitten dan zij. Ze wil dan gelijk wraak nemen op die persoon. Gelukkig heeft ze hier thuis niet zoveel last van, want bijna niemand heeft betere spullen en bijna niemand wordt leuker/socialer gevonden.
    In de spelen zal deze eigenschap waarschijnlijk wel een rol spelen. Het heeft zo zijn handige kanten, maar het zal haar waarschijnlijk ook kwetsbaar maken.

    Familie + vrienden: Dawn haar moeder is onbekend. Haar vader laat hier ook niks over los. Dit maakt de sfeer in het gezin er echter niet ongezelliger op. Dawn haar vader, Can (betekend leven), is een gezellige vent en weet de kinderen altijd vrolijk te maken. Er komen daarom ook vaak mensen op bezoek in huize Eguskine.
    Verder heeft Dawn een 4 jaar oudere broer, Ghayth (betekend regen) genaamd. Dawn en haar broer hebben nog wel eens ruzie, maar ze houden wel heel veel van elkaar. Ghayth is een echte beschermende broer en dit kan Dawn soms nog wel eens irritant vinden. Ze heeft namelijk al een vader. De ruzies worden dus bijna altijd daardoor veroorzaakt. Ghayth lijkt niet echt op zijn vader. Hij zal dus wel op moeder lijken, maar dit weten ze niet zeker, omdat Can daar niet over wil praten. Wel kunnen vader en zoon het net zo goed met elkaar vinden als vader en dochter.


    vader Can


    Broer Ghayth

    Specialiteiten: Dawn is een geweldige overlever. Ze heeft een zeer goede plantenkennis, kan in de hoogste bomen klimmen en is zeer goed in verstoppertje spelen. Overleven kan ze dus goed en haar te pakken krijgen is moeilijk. Ze is zo weg zonder geluid te maken. Snel is ze ook. Haar gedrag is ook een pluspunt. Mensen mogen haar snel en dus kan ze goed sponsors trekken. Je moet haast wel van haar houden.

    Zwaktepunten: Erg dodelijk is Dawn niet. Ze heeft zero verstand van wapens. In de trainingen blijkt ze wel goed in vallen zetten en sluw is ze ook wel, maar echt iemand vermoorden gaat moeilijk worden. Sterk is ze ook niet echt, dus een worsteling zal ze ook niet winnen.

    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Dawn heeft als district aandenken een klip voor in haar haar in de vorm van een zonnetje. Het is een extra handig aandenken, want het bind gelijk haar haar vast, zodat ze daar geen last van heeft.
    Dawn haar hobbies zijn wandelen door de graanvelden en zingen voor de vogels die in het district ronddwalen. Ze heeft een hele mooie heldere stem.


    Happy Birthday my Potter!

    O en aangezien ik weet dat je geweldig kan schrijven (loved your story morsmordre), zou ik heel graag een gb van je willen hebben als je begint _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Reaping schreef:
    (...)
    Fayen in ieder geval wel al. Shenley waarschijnlijk ook, haha. Maar dat heb ik nog niet definitief besloten.
    Haha, ik ben blij dat je je aangesproken voelde. (:
    Is het goed als ik Mischa bij 10 zet? Dat is het veedistrict dus daar zijn ook wel boerderijen. Ik heb al een ander voor district 11 namelijk.
    Ik vind het een erg leuke rol dus ik anders kijk ik wel even wat ik kan veranderen maar ik denk dat hij ook wel in tien past, toch?

    Is goed. Ik ben blij dat ze in de smaak vallen :]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rider schreef:
    O en aangezien ik weet dat je geweldig kan schrijven (loved your story morsmordre), zou ik heel graag een gb van je willen hebben als je begint _O_

    Ah dankje :3
    Ik hou je op de hoogte!


    Winter is coming.

    Heb je nog een rol nodig voor een bepaald district, of wil je een bepaald soort rol? :'3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nouka schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut
    Naam: April (op z'n Engels)
    Bijnaam: Ap, A, Uiltje. (De laatste heeft ze te danken aan het feit dat ze vaak 's nachts naar buiten gaat en in een boom klimt om zo even tot rust te komen.
    Achternaam: Morchi
    District: 9/10/12
    Sociale laag: Midden
    Geboortedatum + leeftijd: 12 Juni 1996 - 16 jaar.
    Uiterlijk (met een foto): Blond/donkerblond haar met een golfje erin. Felblauwe ogen en lichtroze lippen. Haar huid is redelijk licht en haar gezicht zit vol sproetjes, verder ik haar postuur normaal.


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): April is een doorzetter. Ze zal zich niet zomaar gewonnen geven en zal veel dingen doen om haar doel te bereiken, hierdoor heeft ze al veel vrienden verloren en is ze iets minder ruw geworden. Ze is ontzettend handig en vrijgevig. Maar wanneer je haar irriteert of uitlokt zal ze genadeloos uitvallen en ze kan je voor gek laten staan voor honderden mensen. Soms heeft ze moeite zich te beheersen en heeft ze zin om heel hard te gillen maar ze weet net op het juiste moment dat ze zich in moet houden.
    Familie + vrienden: April's moeder is gestorven door een ernstige ziekte en doordat haar vader bijna altijd aan het werk was moest April voor haar drie jongere broertjes zorgen. Vaak zit ze soms huilend in bed om vele herrinneringen die dan naar boven drijven. Haar vader heeft haar veel dingen aangedaan die ze hem nooit zal vergeven. Haar drie broertjes, Sean, David en Jeremy, verschillen alledrie precies een jaar. Ze zijn vijf, zes en zeven. Samen met haar beste vriend Marcus en haar beste vriendin Lily vlucht April soms even weg naar een deel van het District waar nooit iemand komt, daar vind ze rust.
    Specialiteiten: April kan ontzettend hard rennen, is redelijk sterk door het werk wat ze doet en kan goed haar weg vinden in de natuur. Ook kan ze goed met een speer of zwaard/mes overweg.
    Zwaktepunten: Ze heeft geen idee wat wel- en niet eetbaar is in de natuur en zou anders ook geen idee hebben hoe ze het moet bereiden. Ook raakt ze soms redelijk snel in paniek.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.) April weet haar Districtsaandenken bij zich ze houden tot de spelen beginnen. Het was een gevlochten armbandje met haar initialen, van haar moeder. Zodat ze, als ze toch doodging, iets van haar bij zich had om te laten blijken dat ze voor haar en voor haar broertjes nog probeerde te winnen.

    Hey, Ik heb ook al een April gemaakt. Dat vind ik niet leuk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Inferior schreef:
    Heb je nog een rol nodig voor een bepaald district, of wil je een bepaald soort rol? :'3

    Ik wil niet een bepaald soort rol, maar moet toch nog wel echt de rollen voor district 3 hebben.
    Ik heb me net al bedacht dat ik rekening moet de tributen die dood gaan bij de hoorn. Maar daar wil ik de tributen van 3 niet bij hebben. Dus die heb ik wel nodig. (:


    Winter is coming.

    Rol: Mannelijke tribuut.
    Naam: Jason
    Bijnaam: Jasie (A)
    Achternaam: White
    District: 12
    Sociale laag: Erg laag
    Geboortedatum+ leeftijd: 1 januari, 13 jaar
    Uiterlijk:


    Jason is redelijk lang voor zijn leeftijd. Hij heeft blond, roomkleurig haar wat erg dik en warrig is. Hij heeft bruine ogen en is erg mager. Verder is hij heel snel en behendig.
    karaktereigenschappen: Jason is erg verlegen, en daarom ook niet populair. Hij kan niet voor zichzelf opkomen. Hij is wel erg slim, snel en kan goed klimmen. In cameaufleren is hij ook goed. De meeste mensen denken dat hij niet ver gaat komen in de hongerspelen omdat hij niet sterk is. Jason zelf denkt dat ook, maar hij wil winnen voor zijn zus. Hij is ook inderdaad niet sterk. Zijn vriend Cammeron jaagt meestal en hij maakt de strikken.
    Familie+vrienden: Jason woont alleen samen met zijn moeder(38). Hij had eerst een oudere zus, Jale. Zij is overleden 4 jaar geleden in de hongerspelen. Jason heeft bijna geen vrienden, hij trekt meestal op met zijn enige vriend, Cammeron(13). Hij word ook vaak gepest door de oudere jongens van zijn district.
    Specialiteiten: Jason is erg slim. Ver boven zijn leeftijd, hij is ook snel en kan goed klimmen. Met wapens kan hij bijna niks, maar als hij er toch een moest kiezen zou hij een mes doen. Hij kan daar namelijk ver mee komen omdat hij dan eten kan snijden en zo. Zijn tactiek is dat hij zich gaat verstoppen tot dat bijna alle andere tributen zijn gestorven. Als hij moet doden, is hij bereid om dat te doen.
    Zwaktepunten: Hij is heel on-populair, dus weinig sponsors zullen hem helpen en hij kan dus niet met wapens overweg.
    Extra: Hij heeft een zwarte pet met een adelaar er op. Omdat adelaar's hem altijd facineren.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tisiphone schreef:
    (...)
    Hey, Ik heb ook al een April gemaakt. Dat vind ik niet leuk.


    Er komen toch wel vaker dezelfde namen voor in verhalen ?
    In real life al helemaal...


    Credendo Vides

    Hier nog weer een rol :]


    Rol: Vrouwelijke tribute
    Naam: Ilya
    Bijnaam: L(El) , Ya (ja)
    Achternaam: Moulin
    District: 3
    Sociale laag: hoog
    Geboortedatum + leeftijd: 22-11-1998, 14 jaar.
    Uiterlijk (met een foto):


    Ilya ziet er ouder uit voor haar leeftijd, mensen schatten haar al makkelijk rond de achttien, terwijl ze nog maar dertien is.
    Ze heeft grote lichtgroen bruine bambi ogen en haar lange blonde haar reikt tot ver op haar rug, haar huid is een paar tinten lichter dan normaal, daardoor steken haar er fel tegen af waardoor ze nooit lippenstift nodig heeft.
    Ze is relatief wel op gelijke lengte met haar leeftijd, namelijk 1,60.
    Ze is een natuurlijk schoonheid, ze heeft nog nooit een pukkel gehad en ze kan zoveel eten als ze wilt, maar niets laat haar ook maar enig sinds aankomen.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Door haar uiterlijk is ze heel hooghartig opgegroeid, dit toont ze echter niet direct aan de buitenwereld, iedereen denk dus dat ze een lief, behulpzaam meisje is, maar ondertussen door trucjes spant ze andere mensen voor haar karretje.
    Ze houd er niet van om zelf de smerige klusjes op te lossen, door haar intelligentie lost ze die problemen altijd wel op met een logisch hulpmiddel/ werktuig/ persoon - personen.
    Ze kan af en toe ijdel zijn, maar dat ligt geheel aan de situatie.
    Bijvoorbeeld als ze een leuke jongen tegenkomt kan ze zo wegduiken omdat ze alleen al een gescheurde nagel heeft, maar in noodsituaties bijt ze op haar lip en loopt ze gewoon door.
    Ze heeft een aantal hele goede vrienden, die samen met haar een populair groepje uit de hogere klasse vormen, aan die vrienden is ze loyaal en zou ze voor door het vuur gaan.
    Mede door haar uiterlijk, gedraagt ze zich ook ouder dan dat ze is.
    Familie + vrienden:
    Ilya heeft een vader en een stiefmoeder, haar moeder overleed toen ze acht was en ze heeft deze stiefmoeder nooit echt geaccepteerd, grotendeels doet ze wel alsof ze luistert maar in de tussentijd is ze totaal andere dingen aan het doen.
    Haar vader is een belangrijke techneut en word over het gehele district ontboden voor zijn kennis en handigheid, wat Ilya vaak irriteert omdat hij haar dan alweer alleen laat met haar stiefmoeder.
    Daarnaast heeft Ilya geen (vast) vriendje, maar de afgelopen tijd is er wel een jongen waar ze voor langere tijd haar ogen heeft laten vallen.
    Ze heeft twee beste vriendinnen waarmee ze alles deelt.
    Demora Lyrett en Asha Nadier zijn een tweeling en door vele niet uit elkaar te houden, met hun donkerbruine haar, groene ogen en bleke huid vallen ze ook vaak in de smaak bij andere mensen.
    Specialiteiten:
    Zoals al vermeld is ze enorm goed in manipuleren en het winnen van zieltjes, verder is ze slim en sluw en weet ze hoe ze zich moet verbergen / camoufleren.
    Door haar vader heeft ze ook een enorme kennis over technische / natuurkundige/ scheikundige dingen, zo heeft ze vele manieren om vallen te zetten die veel andere mensen niet kennen.
    Zwaktepunten:
    Ze heeft totaal geen wapenkennis, ook is ze makkelijk afgeleid door een leuke jongen of doordat ze even in een wateroppervlak kijken om te zien hoe ze eruit ziet.
    Ze kan ook niet goed klimmen, maar is daarentegen wel weer sneller, maar nog niet sneller dan de gemiddelde mens, Vaak heeft ze ook veel te makkelijk vertrouwen in mensen.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):
    Ilya heeft van haar vader een haarspeldje gekregen met daarin een gravure.
    Think from Alpha to Omega.
    De speld word goedgekeurd omdat het een botte is er onmogelijk iemand mee kan worden vermoord.
    Verder heeft ze altijd stiekem onder haar vest een hangertje met een foto van haar overleden moeder, wat tot nu toe niemand nog heeft ontdekt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:14 ]


    Credendo Vides

    Naam: Amir Jalil
    Bijnaam: Am
    Achternaam: Sheeran
    District: 3
    Sociale laag: Laag
    Geboortedatum + leeftijd: 25 november 1996 - 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Amir is rond de 1.90 meter lang, en dus erg lang voor zijn leeftijd. Hij heeft donkerbruin, bijna zwart haar en net zulke donkere, maar apart genoeg blauwe ogen. Deze opvallende ogen zijn omlijst met lange, zwarte wimpers.
    Hij heeft de nog net een beetje slungelige bouw van een vijftienjarige, maar wel met een goed gespierd en afgetraind lichaam.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Amir is in het algemeen een rustige jongen, maar als iemand hem boos maakt hebben ze een probleem. Het is echter geen gewelddadige jongen, maar kan wel erg dreigend overkomen. Als hij boos is, pompen al zijn spieren zich op en krijgt zijn stem een diepe, donkere klank.
    Hij heeft altijd een grote bek tegen iedereen die iets verkeerds zegt, maar daaronder zit een verlegen jongen die alleen maar geaccepteerd wilt worden.
    Dankzij de gebeurtenissen in zijn leven heeft hij een negatieve instelling en lacht niet erg vaak of lang.
    In District 3 lagen de meisjes aardig aan zijn voeten, en daar had hij geen problemen mee. Ondanks dat hij absoluut niks tegen een meisjeslichaam heeft, dwaalden zijn gedachten tijdens hun bezigheden soms toch af naar een jongen. Hierdoor ligt Amir erg in de knoop met zichzelf.
    Familie + vrienden: Zijn ouders zijn neergeschoten toen ze met een grote groep op jacht gingen, omdat Panem weigerde eten af te voeren naar District 3, en het eten dat er kwam ging rechtstreeks naar de Rijken.
    Degene die voor hem zorgt is zijn 21-jarige zus, in een klein huisje in de Laag van District 3.
    Specialiteiten: Amir is een uitstekende overlever. Hij kan goed op dieren jagen, eten klaarmaken en is ook goed met camouflage.
    Zwaktepunten: Hij heeft absoluut geen idee welke planten eetbaar zijn en niet, dus is de kans groot dat hij daaraan sterft in tijden van nood.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Als aandenken heeft hij de trouwring van zijn vader meegenomen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Zeg als je begint please :-D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''