• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Rol: Vrouwelijke tribuut District 2
    Naam: Jillana
    Bijnaam: Jill
    Achternaam: Avery
    District: 2
    Sociale laag: Heel hoog.
    Geboortedatum + leeftijd: 21 Augustus, 16 jaar.
    Uiterlijk (met een foto):


    Wat bij Jillana meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ook is ze slank, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Adriana Lima
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het treinen (ze is een beroeps ) versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    Familie + vrienden: Ze had twee ouders, Kellan (38) en Rachel (36). Rachel is sinds kort overleden door een ongeluk. Jillana heeft twee broertjes. Sam (13) en Blaine (9). Die twee dromen er net als Jillana van om de Hongerspelen te winnen. Verder is ze heel populair, en heeft ze altijd veel mensen om haar heen. Ze heeft twee beste vrienden. Santana (18) en Enrique (20). Enrique heeft de Hongerspelen wel is gewonnen, maar wou niet dat Jillana meedeed. En nu is hij best bang dat ze het niet overleefd.
    Specialiteiten: Messen werpen is haar grootste talent, ze mist ook echt nooit. Klimmen en hard rennen kan ze ook goed, heel handig als ze eventueel geen wapens meer heeft. Ze kan ook best goed met een zwaard overweg, niet perfect maar goed. Dat komt omdat ze zwaarden te zwaar vind. Ze is ook heel goed fysiek, en weet in een beweging je nek om te draaien.
    Zwaktepunten: Ze is vreselijk met pijl en boog, ze kan het echt niet. In het water is ze ook niet snel.
    Extra: (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Ze heeft deze ketting van haar moeder gekregen, die sinds kort is overleden. Ze is een beroeps (Career).

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:18 ]


    El Diablo.

    Rol: vrouwelijk district
    Naam: April Dawn Jillian
    Bijnaam: Apri, Dawie, Jills
    Achternaam: Denali
    District: 1
    Sociale laag: hoog
    Geboortedatum + leeftijd: 16, 4 Juni 1996
    Uiterlijk (met een foto):


    April heeft van zich zelf wit haar. Ze is dus een albino. Ze verft haar haar in bruin vanwege haar vader. Haar ogen zijn rood en ze heeft een hele bleke huid. Haar make-up camoufleert het ergste. Op haar wang heeft ze een groot litteken. Daar is ze met een mes opengereten. Het is daarna goed geheeld, maar het litteken verbergt ze nog steeds met foundation.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): April is slim en snel. Ze kan bot overkomen en is een sadist. Ze heeft ook vaak leedvermaak. Ze kan arrogant overkomen, maar dat is ze bijna niet. Ze is aardig als je haar beter kent, maar daarvoor reageert ze overal bot op. Ze heeft altijd wel een gepaste opmerking klaarstaan. Ook valt ze niet voor mannelijke charmes. Ze heeft in haar district al een vriendje en zal koste wat het kost overleven om hem weer te zien.
    Familie + vrienden: April heeft een zusje van 11, Mary, en ze woont bij haar moeder. Haar oma woont ook bij hen. Jake (hele naam: Jacob) is haar vriendje en ze heeft een paar hele goede vriendinnen. Skylar, Melrose, Maysilee en Eleanor.
    Melrose:


    Maysilee:


    Eleanor:


    Skylar:


    Mary:


    Jacob "Jake":


    Specialiteiten: Zwaardvechten, boogschieten, messen werpen, camouflage, rennen en klimmen, in water is ze ook snel en ontwijken
    Zwaktepunten: April is niet zo goed in knopen leggen
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Ze heeft van haar zusje een ketting gekregen met het wapen van de Denali's, een roos. Van haar moeder kreeg ze een geheel nieuw zwaard voor in de arena en een schild dat van haar vader is geweest en van haar oma kreeg ze dingen voor in haar haar.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 14:39 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oeh, nice, the Hunger Games. <3
    Ik doe er zo één. (:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Oeh, nice, the Hunger Games. <3
    Ik doe er zo één. (:

    Is goed, bedankt alvast! (:


    Winter is coming.

    Rol: Vrouwelijk tribuut van District 1.
    Naam: Diamond.
    Bijnaam: Aphrodite.
    Achternaam: Perrish.
    District: 1.
    Sociale laag: Heel hoog, de enigen die boven haar staan zijn de mensen uit het Capitool.
    Geboortedatum + leeftijd: 17, ze is op 19 april geboren.
    Uiterlijk:


    Zoals gebruikelijk is in District 1, heeft Diamond blond haar en wordt ze als knap gezien. In de zomer krijgt ze ontzettend veel sproetjes, die ze verbergt onder een dikke laag make-up, omdat dit niet bij het schoonheidsbeeld van de rijken past. Ze heeft blauwgrijze ogen, die ze vaak accentueert met donkere oogpotlood en mascara. Ze is lang en heeft een dun postuur. Qua kleding draagt ze alleen het nieuwste van het nieuwste, en zal ze altijd met de laatste mode meegaan.
    Karaktereigenschappen: Diamond is ontzettend lief als je haar voor het eerst leert kennen. Met haar mooie ogen en onschuldige gezicht laat ze veel jongensharten smelten. Ze maakt vrienden met iedereen, en iedereen zal haar blindelings vertouwen. Dit is precies wat ze wilt, want Diamond is eigenlijk helemaal niet zo lief als ze lijkt. De enige reden waarom ze aardig is tegen iedereen is dat ze zo chanteermateriaal inwint, in het geval die nodig te hebben. Nadat ze je heeft gebruikt, kijkt ze je geen tweede keer meer aan, en lacht ze je keihard uit.
    Ze is een ware Beroeps, en moordt zonder met haar ogen te knipperen. Ze maakt bondgenootschappen, maar raakt niet gehecht aan mensen, omdat ze weet dat niemand zal twijfelen om je te verraden. Voordat ze in de Arena kwam, trainde ze elke dag, en elk jaar hoopte ze haar naam omgeroepen te horen. Toen dat nog steeds niet was gebeurd toen ze 17 werd, was haar geduld op, en bood ze zich aan als een tribuut. Ze moest drie meisje bevechten om te krijgen wat ze wilde, maar uiteindelijk mag ze dan toch de arena in.
    Familie + vrienden: De familie van Diamond bestaat uit haar vader, haar moeder en haar zus. Omdat haar ouders bijna altijd weg waren in verband met hun werk, heeft ze nooit een goede band met ze gehad. Wél heeft ze een hele sterke band met haar oudere zus Cashmere, die vernoemd is naar de voorgaande vrouwelijke winnares uit District 1.
    Ze heeft veel 'vriendinnen', maar haar echte, beste vriendinnen zijn Sparkle en Shine. Omdat ze populair is op school heeft ze veel aanbidders als potentieel vriendjesmateriaal, maar ze heeft nooit een vriendje gehad, omdat ze het idee heeft dat die haar alleen maar zou tegenhouden van haar ambities.
    Specialiteiten: Wapens, snelheid en manipulatie.
    Zwaktepunten: Één van de grootste zwaktepunten van Diamond is dat ze te veel waarde hecht aan uiterlijk. Als een mutant achter haar aanzat, zou ze letterlijk stoppen met rennen als ze een nagel had gebroken. Ook heeft ze grote vooroordelen over andere districten. Als ze iemand uit district 12 ziet bijvoorbeeld, denkt ze dat diegene goed is in bessen plukken en jagen, en dat ze diegene makkelijk zal doden.
    Omdat ze ervan uitgaat dat ze zich bij de Beroeps kan aansluiten, heeft ze niet de tijd genomen om noodzakelijke dingen te leren, zoals welke planten giftig zijn en hoe ze vallen zet. Ze zou zich dan ook niet kunnen redden als ze alleen in de wildernis zou zijn.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Het districtaandenken van Diamond was in eerste instantie deze broche, maar dit werd ook als een wapen gekwalificeerd, door de veiligheidsspeld aan de achterkant, waarmee je de broche moet vastmaken. Daarom heeft ze de veiligheidsspeld eraf gehaald en draagt ze hem nu als ketting. De broche heeft ze van haar zus gekregen toen werd besloten dat ze een tribuut zou zijn in de Hongerspelen.
    Na een ruzie met haar mentor besluit ze dat ze zijn hulp niet nodig heeft, en gaat zelfstandig verder.


    Great minds think alike.

    Oh, hij is wel heel lang geworden, heheh.


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Oh, hij is wel heel lang geworden, heheh.

    Lang is juist goed. Ik vind het fijn om veel informatie te hebben. (:


    Winter is coming.

    Rol:Mannelijke tribuut
    Naam: Jason
    Bijnaam: wordt soms afgekort naar Jhas
    Achternaam: Treves
    District: 7
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 17 april,16 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Jason is 1.80 en is best gespierd. Hij heeft bruine ogen en donker bruin haar.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Jason wordt best snel opgefokt en heeft dan ook best snel ruzie. Hij kan zijn woede meestal niet goed in bedwang houden. Veder is hij een echte doorzetter en geeft eigenlijk nooit op.
    Familie + vrienden: De ouders van Jason hebben Jason best jong gekregen daardoor heeft hij nu nog best jonge ouders. Hij heeft ook een klein broertje, Kyle waar Jason erg gehecht aan is.
    Specialiteiten: Jason kan ontzettend goed met de pijl en boog omhoog en is veder erg snel, Hij kan ook best goed in bomen klimmen.
    Zwaktepunten: Slecht met speergooien
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Als district aandenken heeft hij een kleine foto van zijn broertje meegenomen.
    hoop dat je er wat aan hebt X

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:50 ]

    Als je meer info nodig hebt moet je maar zegge X

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:49 ]

    Mm, zijn max en clyve een tweeling? :P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proviliax schreef:
    Mm, zijn max en clyve een tweeling? :P

    Blijkbaar. Haha.


    Winter is coming.

    Is er ook een maximum aan hoeveel personages je mag maken ? Ik heb er namelijk 3 in mijn hoofd... :X


    Credendo Vides

    KatjaBelll schreef:
    Rol:Mannelijke tribuut
    Naam: Max
    Bijnaam: Maxxie
    Achternaam: Opasut
    District: District 9; Jacht
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 8 April 1995, 16 Jaar
    Uiterlijk (met een foto): Blond haar, blauwe ogen


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Goed in speerwerpen, Behulpzaam, Zorgzaam, is een held op sokken
    Familie + vrienden: een zusje van 12(Katja), ouders. 1 vriend Bas
    Specialiteiten: speerwerpen en klimmen
    Zwaktepunten: held op sokken
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): een zilveren ring van haar oma .


    Zou jij misschien de foto kunnen veranderen? Iemand anders heeft deze foto al eerder gebruikt.


    Winter is coming.

    DreamerN schreef:
    Is er ook een maximum aan hoeveel personages je mag maken ? Ik heb er namelijk 3 in mijn hoofd... :X

    Nee er is geen maximum! Maak ze gerust alledrie. Met zo veel mogelijk informatie. (:


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)

    Zou jij misschien de foto kunnen veranderen? Iemand anders heeft deze foto al eerder gebruikt.



    ik zou ff kijken

    deze beter?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!