• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Rol:vrouwelijk tribuut
    Naam: Noa
    Bijnaam: No
    Achternaam: Donder
    District: 12
    Sociale laag: laag
    Geboortedatum + leeftijd: 16 jaar is geboren op 18 oktober
    Uiterlijk:


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Ze is lief,Grappig,Kan soms domme dingen zeggen als ze niet na denkt. En ze kan best een hele erge bitch zijn
    Familie + vrienden: ze heeft allen nog maar haar vader
    Specialiteiten: Ze is goed met messen en ze kan goed jagen
    Zwaktepunten: ze is bang voor een speerwerp
    Extra:

    is van haar moeder geweest!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:32 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3



    Rol: vrouwelijke tribuut 2
    Naam: Eva
    Bijnaam:Eef
    Achternaam: silvermen
    District: 2
    Sociale laag: hoog, dochter van de burgemeester
    Geboortedatum + leeftijd: 12 januari, ze is 17 jaar oud
    Uiterlijk (met een foto): zie foto
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): hyper, vrolijk, lief, snel afgeleid en dat kan nog wel eens een probleem worden en snel verlieft.
    Familie + vrienden: alle bij de ouders leven nog, ze heeft een broer van 19 jaar en een zusje van 13. ze is super populier bij haar leeftijdsgenoten en heeft daar door veel vrienden.
    Specialiteiten: zwaardvechten, daar is ze echt super goed in.
    Zwaktepunten: te snel afgeleid.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): ze heeft een ketting van haar moeder, en die draagt ze altijd bij zich.

    Rol: Mannelijke tribuut uit District 2
    Naam: Clyve
    Bijnaam: Cly
    Achternaam: Drace
    District: 2 <3
    Sociale laag: Rijk
    Geboortedatum + leeftijd: 20-10-1993, 18 Jaar.
    Uiterlijk (met een foto):

    (Blond haar, donkere ogen en een lieve glimlach.)
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Clyve is erg sociaal. Hij doet veel dingen op zichzelf. Ondanks dat hij erg afgezondert is kan hij erg goed met speren overweg. Hij heeft in zijn district niet veel vrienden, en dat veranderd ook niet als hij de spelen inkomt. Hij is de eerste die zich níét bij de beroeps aansluit (Als je dat een leuk idee vind hoor). Hij is van zichzelf erg goed in eetbare planten, vruchten en wortels te herkennen. Clyve besteed niet veel tijd aan trainingen en heeft meer aandacht voor overlevings dingen bij de training sessie. Bijv : Knopen leggen, camoufleren en eetbare planten. Hij heeft een grote overlevings kans doordat hij in bijna elke natuur kan leven
    Familie + vrienden: Clyve heeft een moeder (Alstacia), een vader (Dramos), en een klein zusje waar hij zielsveel om geeft (Stacey). Clyve heeft niet echt vrienden.
    Specialiteiten: Eetbare planten, Speer werpen, Knopen leggen, Klimmen en Ontwijken.
    Zwaktepunten: Zwaarden, Rennen, Messen, Pijl en Bogen.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Clyve heeft geen districts aandenken. Vlak nadat hij gekozen was, en niemand aanbood omdat ze hem niet belangrijk vonden, kreeg hij een klein armbandje in zijn handen geduwt van zijn vader. Het is een gevlochten armband. Hij heeft een donkerbruine kleur. Er hangt géén bedeltje aan.
    Clyve heeft een enorme hekel aan zijn mentor.


    Ik hoop dat je het leuk vind :)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:33 ]


    [crooked]

    [Hij is wel een beetje lang :'D]

    Naam: Fayen Butterfly
    Bijnaam: Fay
    Achternaam: Caramelle
    District: 5
    Sociale laag: Hoog
    Geboortedatum + leeftijd: 11 juni 1996 - 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Fayen is rond de 1.60, en dus minstens een kop kleiner dan iedereen uit haar familie. Haar huid heeft een zachte perzikkleur, wat goed past bij haar bruinrode, licht golvende lokken. Aangezien het altijd in de weg zit als het los zit, draagt ze het negen van de tien keer opgestoken.
    Haar ogen staan opvallend genoeg een beetje scheef, en hebben een helderblauwe, opvallende kleur. Rond haar neus heeft ze wat sproetjes, die duidelijker worden na een paar dagen zon.
    Ze heeft een smalle bouw zonder veel vrouwelijke vormen, waardoor jongens haar vaak over het hoofd zien.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Fayen heeft een erg stil karakter. Ze houdt niet van gezeldschap, en zal dat bij vreemden dan ook zoveel mogelijk vermijden. In haar blauwe ogen kan je altijd zien wat er in haar omgaat, wat voor een gesloten boek ze voor de rest ook is.
    Als men haar leert kennen - tenminste, degene die er het geduld voor hebben - zullen leren dat ze een lief, eerlijk meisje is, die anderen nooit zou verraden en nooit een vals woord over ze zou zeggen.
    Haar eerlijkheid kan soms bot overkomen, maar ze probeert dit altijd zo vriendelijk mogelijk te brengen.
    Onder dit zachte karakter schuilt echter iets heel anders. Al haar hele leven lang is ze geïnteresseerd geweest in de Hongerspelen. Ze koesterde lange tijden hoop dat haar naam getrokken zou worden.
    Familie + vrienden: Fayen's ouders komen uit één van de hoogste rangen uit District 5, haar moeder ontwikkelt nieuwe DNA en haar vader onderzoekt nieuwe mutilanten die zijn gefokt en ontwikkeld.
    Haar moeder is een kille vrouw, die Fayen in alles afkeurt. Haar lengte is te kort, haar neus te groot, haar ogen te blauw, haar karakter te zacht en te stil waardoor ze onbeleefd overkomt.
    Haar broer en zusjes zijn echter haar oogappeltjes, en kregen altijd de meest luxeuse trainingen om hen klaar te stomen voor de Hongerspelen. Fayen moest altijd vanaf een afstandje toekijken.
    Haar vader is bijna net zo stil als Fayen, en zal nooit tegen zijn vrouw op willen of kunnen.
    Veel vrienden heeft Fayen niet, dankzij haar stille karakter. Haar "vriendengroep" bestaat uit één meisje: Shokram.
    Specialiteiten: Fayen is koelbloedig in moorden, en heeft er werkelijk geen problemen mee. Zonder moeite zal ze een mes door iemand's hart boren en dat nog een paar keer herhalen nadat haar slachtoffer allang overleden is. Ook houdt ze ervan met een leven te spelen, zoals een kat met een muis doet.
    Door haar stille karakter beweegt ze zich ook onopvallend door de arena, en met haar kleine, smalle lichaam komt ze makkelijk, snel en soepel vooruit.
    Zwaktepunten: Haar "liefde" voor moord kan haar ook erg tegenwerken. Wanneer ze met een leven aan het spelen is, geeft ze anderen ook ruim de tijd haar in haar rug aan te vallen.
    Ook is ze enkel goed in verrassingsaanvallen, van de jacht moet ze het niet hebben. Daarom zal het vangen van dieren moeilijk worden, en van lange afstanden kan ze geen messen/bogen/speren gebruiken.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Als districtaandenken heeft ze een ketting meegenomen, gestolen uit haar moeder's kast. In de hanger zitten een paar DNA-cellen, die waarschijnlijk in werking kunnen worden gezet als ze ze inslikt.
    Maar wat er dan met haar zal gebeuren, weet ze niet.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:56 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rol: mannelijke tribuut
    Naam: Skylar
    Bijnaam: Sky
    Achternaam: Young
    District: 4
    Sociale laag: Beroeps
    Geboortedatum + leeftijd: 4 juni 1994, 17 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    bruin haar, groene ogen, gebruinde huid.
    Karaktereigenschappen: Skylar is zijn hele leven al een Beroeps, en is door zijn ouders opgevoed met de gedachten dat alleen winnen telt. Hierdoor kan hij te competitief worden en alleen aan zichzelf denken. Hij is ook best wel gesloten en er is bijna niemand die hem echt kent. Hij houd zijn problemen voor zichzelf en zal niet snel andere mensen om raad vragen, daar is hij te trots voor.
    Maar zodra je zijn vertrouwen gewonnen hebt zal hij er ook alles aan doen om je te helpen. Dan zal hij je ook niet snel verraden.
    Familie + vrienden: Zijn ouders behoren tot de bovenlaag van het District en zijn erg streng. Hij heeft een jonger broertje van 6, Oliver, die alles voor hem betekent. Hij is het vaak niet met de meningen van zijn ouders eens. Hij heeft veel ‘vrienden’ maar alleen zijn beste vriend weet hoe hij echt is. Alleen aan hem verteld Skylar ook hoe hij zich voelt, of als er iets aan de hand is.
    Specialiteiten: speergooien (drietand), netten maken, zwemmen, zwaard vechten
    Zwaktepunten: klimmen, jagen op land
    Extra: District aandenken zie foto. Hij is niet zelf gekozen voor de Spelen maar bood zich aan als tribuut.


    Hopelijk vindt je het iets. :D

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:20 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    -

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:15 ]

    Rol:vrouwelijke tribuut
    Naam: Katja
    Bijnaam: Kat
    Achternaam: Opasut
    District: District 9; Jacht
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 11 sept 1999, 12 Jaar
    Uiterlijk (met een foto): Blond haar, blauwe ogen


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Goed in speerwerpen, behulpzaam, geeft zich snel over.
    Familie + vrienden: een broertje van 16(Max), ouders. 1 vrolijke vriendin(lola)
    Specialiteiten: speerwerpen en klimmen
    Zwaktepunten: geeft zich snel over
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): een gouden ring van haar oma


    Nog een:) :
    Rol:Mannelijke tribuut
    Naam: Max
    Bijnaam: Maxxie
    Achternaam: Opasut
    District: District 9; Jacht
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 8 April 1995, 16 Jaar
    Uiterlijk (met een foto): Blond haar, blauwe ogen


    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Goed in speerwerpen, Behulpzaam, Zorgzaam, is een held op sokken
    Familie + vrienden: een zusje van 12(Katja), ouders. 1 vriend Bas
    Specialiteiten: speerwerpen en klimmen
    Zwaktepunten: held op sokken
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): een zilveren ring van haar oma .


    Max en Katja zijn Broer en Zus

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:13 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: Mannelijk tribuut District 6
    Naam: Guy
    Bijnaam: The Iron Dude
    Achternaam: Iron
    District: 6
    Sociale laag: <--- bedoel je hiermee, over in welk gedeelte van de stad hij woont zoals de laag, midden moot en het rijke gedeelte? Dan de midden moot
    Geboortedatum + leeftijd: 4 April, 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto): Sorry, Guy ziet er hier wat ouder uit...


    Guy ziet er vriendelijk uit, heeft kort donker bruin haar, mooie donkerbruine ogen. 1,70 meter lang. Hij heeft een normaal postuur, niet te dun, niet te dik, maar precies goed. Hij heeft wel een atletische bouw. Hij houd van leger kleding, dan moet je niet denken aan camouflage kleren, maar aan de uniform jassen, de stevige schoenen/ laarzen. Maar hij heeft ook weer een voorkeur aan makkelijke kleding die fijn zitten en waar je snel en handig in kan bewegen.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Het is een vriendelijke jonge, beleefd, gebruikt veel sarcasme en ziet overal wel iets moois in en waardeerd ieder klein iets in zijn leven. HIj is ook weer erg verlegen tegen mensen die hij niet vertrouwd, hij heeft niet zo snel vertrouwen in iemand, maar als hij je vertrouwd is het je trouwe en beste vriend. Hij hecht zich alleen aan goede dingen, slechte dingen wilt hij vanaf komen, hij hecht zich ook niet aan mensen, wel als ze zijn leven hebben gered of heel speciaal zijn.
    Familie + vrienden: Zijn

    vader is helaas overleden, zijn

    moeder moet alle kosten verdienen en dat lukt haar goed. Ze heeft weinig tijd voor haar familie. Guy zijn jongere zusje,

    Penelope en

    Emma , broertje

    Brain en zijn 2 jaar oudere broer,

    Robert.
    Zijn beste vriend

    Benjamin betekend veel voor hem en doet hij veel mee, samen met zijn vriendin

    Grace.
    Specialiteiten: Speer werpen, hij is snel, kan goed verstoppen en kan verwondingen verhelpen.
    Zwaktepunten: opstaan als hij is gevallen, sterke geuren en word snel duizelig.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Raakt ie kwijt in de trein, maar was een armband van zijn vader.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:32 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Inferior schreef:
    [Hij is wel een beetje lang :'D]

    Haha, lang is juist goed.
    Hoe meer informatie ik heb, hoe beter.


    Winter is coming.

    Rol: Vrouwelijke tribuut uit district 11
    Naam: Aïsha
    Bijnaam: sha
    Achternaam: Pearling
    District: 11
    Sociale laag:laag
    Geboortedatum + leeftijd: 2 juni '95
    Uiterlijk (met een foto):

    lang bruin golvend haar,bruine tint van huid en blauwe ogen
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    goede eigenschappen: sterk,strategisch en ze kan snel mensen overtuigen
    slechte eigenschappen: laat het hoofd snel zakken als er iets misloopt,ze manipuleert de mensen waarvan ze houdt veel
    Familie + vrienden: haar mama is gestorven,dus heeft ze alleen nog maar haar papa
    Specialiteiten: rennen en verstoppen
    Zwaktepunten: kan niet met wapens overweg,heeft geen richingsgevoel
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): een brief van haar beste vriendin,Sara.

    Hopelijk vind je iets!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:00 ]


    “Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!” -Audrey Hepburn

    [Ik heb er nog één *O*]

    Naam: Shenley Rose
    Bijnaam: Shen
    Achternaam: Moranté
    District: 10
    Sociale laag: Laag
    Geboortedatum + leeftijd: 12 januari 1994 - 17 jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Shenley is precies 1.75 lang, en heeft donkerblond, steil haar tot haar middel. Haar lichaam is bijna in een perfecte verhouding qua vormen. Het meest opvallend zijn haar ogen: haar linkeroog is donkergroen en de rechter is donkerbruin. Ook heeft ze lange, donkere wimpers.
    Haar huid is licht gebruind door het werken buiten.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Shenley heeft een gespleten persoonlijkheid, en daarom ook twee versies van zichzelf. Deze hebben beiden verschillende karakters. Shenley "zelf" is een kil meisje, met een scherpe tong en geen interesse in wat anderen vinden of denken. Ze zal nooit over zichzelf heen laten lopen, en zal dat ook niet toestaan bij degenen waar ze om geeft.
    Ze valt echter mee als mensen haar tweede persoonlijkheid leren kennen. Minstens één keer per dag verandert Shenley is een stil meisje, die iedereen met ogen vol haat aankijkt. Als iemand ook maar één verkeerd woord tegen haar zegt, wordt ze agressief.
    Hierdoor heeft ze al eens bijna iemand vermoord, terwijl de "echte" Shenley zoiets nooit zou doen.
    Familie + vrienden: Shenley's moeder geloofde dat ze er niks aan kon doen, maar haar vader zag zijn agressieve dochter als een gevaar en stopte haar in een weeshuis. Daar wordt ze meestal alleen in een kamer gezet zodra men verdenkt dat ze gaat "veranderen".
    Haar vader dacht altijd dat haar verschillende kleuren ogen de reden waren voor haar mentale problemen, terwijl dit er compleet los van staat.
    In het weeshuis had Shenley één vriend: een achttienjarige jongen met schizofrenie.
    Specialiteiten: Shenley kan goed met werpmessen overweg. Ook weet ze precies welke bessen, planten en vruchten ze wel en niet kan eten.
    Zwaktepunten: In haar normale staat zal Shenley nooit iemand vermoorden, wat voor een kreng ze ook kan zijn. Ookal zou iemand op het punt staan om haar te vermoorden, ze zou het gewoon niet kunnen.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.): Shenley had niks en heeft niks, een districtaandenken heeft ze niet.
    "Waarom zou ik aan mijn district willen denken? Omdat het hier zo leuk en gezellig is?" had ze geantwoord toen haar vriend vroeg waarom ze niks mee wilde nemen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Inferior schreef:
    [Ik heb er nog één *O*]

    Bedankt! (:


    Winter is coming.

    Naam: Paco Alls
    Bijnaam: Pacman
    Achternaam: Gillster
    District: 2
    Sociale Laag: Laag
    Geboortedatum + Leeftijd: 19 September 1995, 16 Jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Paco is 1.78 lang. Hij heeft donkerblond haar en donker grijze ogen die glinsteren als de maan in de nacht. Hij heeft een vrij lichte huid. Hij glimlacht niet vaak maar zijn lach is zo perfect dat de meeste meisjes er voor vallen.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Paco is anders als de andere jongens die hij kent. Hij voelt zich vaak eenzaam en is snel verdrietig. Hij is niet snel aangetrokken tot meisjes maar als hij dat wel is, is ze heel bijzonder. Paco is totaal niet zelfverzekerd, hij geeft veel om andermans mening. Toch heeft Paco snel woedeaanvallen, zijn moeder zei vroeger dat het in zijn bloed zat maar hijzelf gelooft niet in erfelijkheid. Een mens bepaald zijn eigen leven, dat hebben zijn ouders niet voor hem gedaan. Paco is heel naïef en wil alles zelf oplossen, als hem dat niet lukt voelt hij zich een mislukkeling.
    Familie + vrienden: Paco heeft zijn vader nooit gekend, die heeft zijn gezin verlaten toen Paco nog geboren moest worden. Zijn moeder was vroeg zwanger,op haar 16e, wat volgens haar familie een schande was. Dit was een van de redenen waarom Paco's vader haar verlaten had. Broers en zussen heeft hij niet aangezien zijn moeder gezworen heeft nooit meer een kind te willen hebben. Paco heeft een hechte band met zijn moeder. Hij heeft geen vrienden want volgens hem stellen vrienden je alleen maar teleur en verlaten ze je net als zijn vader bij hem had gedaan.
    Specialiteiten: Paco weet als de beste hoe hij met een pijl en boog om moet gaan hij heeft een enorm richtingsgevoel en kan supersnel rennen.
    Zwaktepunten: Hij is bang voor water en hoogtes. Ook is Paco een makkelijk slachtoffer van manipulaties.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandenken, etc.): Het districtsaandenken van Paco is niet alleen een aandenken aan zijn district, het is namelijk het enige wat hij van zijn vader heeft. Een dolk die hij al zijn hele leven bij zich draagt.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Fateful schreef:
    Naam: Paco Alls
    Bijnaam: Pacman
    Achternaam: Gillster
    District: 2
    Sociale Laag: Laag
    Geboortedatum + Leeftijd: 19 September 1995, 16 Jaar
    Uiterlijk (met een foto):


    Paco is 1.78 lang. Hij heeft donkerblond haar en donker grijze ogen die glinsteren als de maan in de nacht. Hij heeft een vrij lichte huid. Hij glimlacht niet vaak maar zijn lach is zo perfect dat de meeste meisjes er voor vallen.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten): Paco is anders als de andere jongens die hij kent. Hij voelt zich vaak eenzaam en is snel verdrietig. Hij is niet snel aangetrokken tot meisjes maar als hij dat wel is, is ze heel bijzonder. Paco is totaal niet zelfverzekerd, hij geeft veel om andermans mening. Toch heeft Paco snel woedeaanvallen, zijn moeder zei vroeger dat het in zijn bloed zat maar hijzelf gelooft niet in erfelijkheid. Een mens bepaald zijn eigen leven, dat hebben zijn ouders niet voor hem gedaan. Paco is heel naïef en wil alles zelf oplossen, als hem dat niet lukt voelt hij zich een mislukkeling.
    Familie + vrienden: Paco heeft zijn vader nooit gekend, die heeft zijn gezin verlaten toen Paco nog geboren moest worden. Zijn moeder was vroeg zwanger,op haar 16e, wat volgens haar familie een schande was. Dit was een van de redenen waarom Paco's vader haar verlaten had. Broers en zussen heeft hij niet aangezien zijn moeder gezworen heeft nooit meer een kind te willen hebben. Paco heeft een hechte band met zijn moeder. Hij heeft geen vrienden want volgens hem stellen vrienden je alleen maar teleur en verlaten ze je net als zijn vader bij hem had gedaan.
    Specialiteiten: Paco weet als de beste hoe hij met een pijl en boog om moet gaan hij heeft een enorm richtingsgevoel en kan supersnel rennen.
    Zwaktepunten: Hij is bang voor water en hoogtes. Ook is Paco een makkelijk slachtoffer van manipulaties.
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandenken, etc.): Het districtsaandenken van Paco is niet alleen een aandenken aan zijn district, het is namelijk het enige wat hij van zijn vader heeft. Een dolk die hij al zijn hele leven bij zich draagt.


    Is het goed als ik het gedeelte van de dolk weglaat? Of kun je het misschien aanpassen ? Want deelnemers mogen geen wapens meenemen de arena in.
    Verder ben ik er wel heel erg blij mee. (:


    Winter is coming.

    Rol: mannelijk tribuut
    Naam: Evan
    Bijnaam: Eef
    Achternaam: Dragon
    District: 5
    Sociale laag: gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 4 april, 17 jaar
    Uiterlijk:


    Evan heeft een licht getinte huid en is licht gespierd. Hij is ongeveer 1.77 meter. Hij geeft grijze ogen met bruine spikkels. Hij heeft mooie roze lippen.
    Karaktereigenschappen: Evan weet veel meisjes te misleiden met zijn charmes. Hoewel hij er zelf niet zo in is geïnteresseerd heeft hij al vele meisjes aan de haak geslagen, en vervolgens vrijwel meteen gedumpt. Evan heeft overal een eigen mening over en kan soms erg koppig overkomen. Hij heeft soms last van extreme woedeaanvallen. In dat geval kun je beter uit zijn buurt blijven. Verder is Evan een echte doorzetter. Hij gaat door tot het uiterste.
    Familie + vrienden: Evan is enig kind en zijn moeder leeft niet meer. Hij heeft dus alleen nog maar zijn vader (49 jaar). Hij is enorm populair en heeft daardoor ook veel vrienden. Hij trekt het meeste op met zijn beste vriend Liam (net 18 geworden).
    Specialiteiten: Speerwerpen, knopen leggen en ontwijken.
    Zwaktepunten: Evan is aan een oog bijna helemaal blind en kan daardoor moeilijk diepte zien.
    Extra: Een foto van hem met Liam, maar deze wordt hem ontnomen en verscheurd door iemand van een ander district.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 11:52 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.