• hi (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe Hunger Games verhaal.
    Ik wil dat de verhaallijn nog even een soort van geheim blijft, maar ik hoop dat jullie allemaal een personage willen verzinnen.

    District 1 vrouwelijk tribuut
    District 2 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 -
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 10 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):

    Bij het invullen geldt hoe meer informatie, hoe beter.


    Ik kies niet eerste, maar de beste/leukste/die met de meeste informatie.

    May the odds be ever in your favor.

    De rollen die nu nog niet doorgestreept zijn worden de bloedbad-doden.
    Ik gebruik hiervoor waarschijnlijk wel de informatie die door sommige mensen eerder is ingevuld. Maar het is niet een echt belangrijke rol.
    Ik heb geen nieuwe rollen meer nodig!


    Het verhaal komt vanaf ongeveer 29 mei online te staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:57 ]


    Winter is coming.

    Proviliax schreef:
    Zeg als je begint please :-D

    Dat zal ik sowieso doen. Ik moet wel zeggen dat ik het waarschijnlijk pas na 29 mei activeer. Dit omdat mijn eindexamens volgende week beginnen en ik dus nu even niet mijn volle aandacht op het schrijven richt.
    Ik ben wel al begonnen maar vind het ook niet eerlijk om het verhaal online te zetten en vervolgens iedereen 2 weken te laten wachten omdat ik me volledig op school richt. Vandaar dat ik dus nog even wacht.


    Winter is coming.

    Ik weet niet of ik dit al had gevraagd, maar wil je me alsjeblieft waarschuwen als je begint? :3
    Edit: Oh, en zijn alle niet-doorstreepte tributen in de lijst nog in te vullen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:41 ]


    Great minds think alike.

    Is jason de enige mannelijke tribuut van district 12?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Reaping schreef:
    (...)
    Dat zal ik sowieso doen. Ik moet wel zeggen dat ik het waarschijnlijk pas na 29 mei activeer. Dit omdat mijn eindexamens volgende week beginnen en ik dus nu even niet mijn volle aandacht op het schrijven richt.
    Ik ben wel al begonnen maar vind het ook niet eerlijk om het verhaal online te zetten en vervolgens iedereen 2 weken te laten wachten omdat ik me volledig op school richt. Vandaar dat ik dus nog even wacht.


    okee :-) suc6 met je eindexamens(A)xD


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Unbroken schreef:
    Ik weet niet of ik dit al had gevraagd, maar wil je me alsjeblieft waarschuwen als je begint? :3
    Edit: Oh, en zijn alle niet-doorstreepte tributen in de lijst nog in te vullen?

    Ja, die zijn nu allemaal nog in te vullen.
    En ja, ik zal je waarschuwen. (:

    Proviliax schreef:
    Is jason de enige mannelijke tribuut van district 12?

    Tot nu toe wel ja, volgens mij.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:44 ]


    Winter is coming.

    Heeft jason eigenlijk de rol gekregen? Ik ga trouwens nog één maken B-)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proviliax schreef:
    Heeft jason eigenlijk de rol gekregen? Ik ga trouwens nog één maken B-)

    Ik wil hem wel kiezen, maar wil meer uitgebreidere informatie. Dus ik denk dat ik er zelf nog wel even meer bij bedenk en nog wat meer een verhaal rond zijn leven bedenk. Of wil je hem liever zelf nog wat uitbreiden dan?
    En, ik ben blij dat je er nog een wilt maken!


    Winter is coming.

    ik ga later een vrouwelijk tribuut voor 3 maken , kan het ook een beroeps zijn? (of je die wel nodig heb) x

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    ik ga later een vrouwelijk tribuut voor 3 maken , kan het ook een beroeps zijn? (of je die wel nodig heb) x

    Er is wel al iemand die 3 heeft gemaakt. Maar die heb ik nog niet gekozen. Dus maak er gerust een voor 3.
    Een beroeps zou fijn zijn. Want dit had ik wel in mijn hoofd.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Er is wel al iemand die 3 heeft gemaakt. Maar die heb ik nog niet gekozen. Dus maak er gerust een voor 3.
    Een beroeps zou fijn zijn. Want dit had ik wel in mijn hoofd.


    Is goed :) Ik zal er later als ik er tijd voor heb eentje maken x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol:Vrouwelijk Tribuut
    Naam:Brooklynn
    Bijnaam:Brooke
    Achternaam:Ramos
    District: 3
    Sociale laag:Hoog/gemiddeld
    Geboortedatum + leeftijd: 19-5-1997 (14)
    Uiterlijk (met een foto):


    Brooke heeft donkerbruine krullen en is 1.84 en steekt dan ook uit bij sommige jongens. Haar lengte heeft ze van haar vader want die is 1.90m en haar krullen heeft ze van haar moeder.
    Karaktereigenschappen (Ik wil niet alleen de goede eigenschappen weten):
    Brooke is een raar meisje , ze kan soms heel erg aardig zijn en soms juist echt gemeen. Het was altijd haar droom geweest om aan de Hongerspelen mee te doen en natuurlijk te winnen. Ze doet er echt alles , maar ook alles om te winnen. Niemand houdt haar tegen. Ze heeft al jaren voor deze Spelen getraind en dit haar jaar. Haar vader zelf heeft de spelen ook een keer gewonnen. Ze kan goed leiden en speelt dan ook vaak de 'leider' De meeste mensen vinden Brooke maar een gemeen meisje die alleen aan zichzelf denk , maar dat is ook waar. Maar als je een echte vriendin van haar bent , heb je echt geen spijt ervan. Ze kan zelf goed messen werpen , vechten , boogschieten. Alles heeft ze van haar vader geleerd toen ze ongeveer 12 was. Brooke kan ook snel rennen en klimmen is voor haar een eitje.
    Familie + vrienden:Vader , John van 48. Hij heeft een keer aan de Spelen meegedaan en gewonnen. Moeder , Jacklynn van 43 , is huisvrouw. Brooke heeft geen (h)echte vrienden en kan ze ook moeilijk maken.
    Specialiteiten: Klimmen , rennen , messen werpen , vechten , boogschieten.
    Zwaktepunten: voedsel zoeken
    Extra (Bijvoorbeeld het districtsaandeken, etc.):ze is een beroeps.
    DistrictsaandenkenHaar vader heeft die armband gedragen toen hij meedeed aan de Spelen en Brooke hoopt dat ze hiermee de spelen kan winnen en natuurlijk ook met haar specialiteiten.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 12:07 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Vrouwelijk tribuut
    Naam: Allison Lizzy Cremer.
    Bijnaam: Alli
    Achternaam: Cremer
    District: Waar je er nog een nodig hebt.
    Sociale laag: Laag
    Geboortedatum + leeftijd: 20 september 1995 16.
    Uiterlijk (met een foto):

    Allison heeft lange rode haren die haar blanke tot haast witte huid om lijsten. Ze heeft groene opvallende ogen die dwars door je heen kunnen kijken. Haar lichaam is aan de te dunne kant. Ze is te klein voor haar leeftijd met haar 1.62, Veder heeft ze een litteken op haar schouder tot aan haar onder rug. Ook heeft Allison diverse moedervlekken op haar lichaam.
    Karaktereigenschappen: Allison is een stil en verlegen meisje. Ze houd niet van de belangstelling en trekt zich vaak terug om alleen te zijn. Iedereen verklaart haar voor gek omdat ze altijd in haar zelf mompelt. Ze is dol op lezen en tekenen. Ze is erg onzeker over haar zelf. Allison is ook heel zorgzaam en beschermend. Ze zou nooit iemand zo maar kwaad doen. Ondanks die lieve en onschuldige kant heeft ze een alter ego.
    Die alter ego is alles behalve haar lieve ik. Deze alter ego is erg onvoorspelbaar en vind het zeker niet erg om bloed te laten vloeien. Ze is een echte trut en denkt enkel aan haar zelf. Ook vind ze het zeker niet erg om te liegen en te bedriegen om haar zin te krijgen. Deze alter ego komt enkel op als ze het echt nodig heeft.
    Familie + vrienden:
    Allison heeft een vader en 1 zusje en 1 broertje. Haar moeder is dood gegaan na de laatste bevalling van haar jongste broertje Lewis.
    Haar hard werkende vader van in de 50 is een lieve en zorgzame man. Hij doet alles om zijn gezin te helpen en zorgt er voor dat er altijd genoeg eten is. Helaas lukt het niet altijd. Dan slaat de man Alwin het eten over om er voor te zorgen dat zijn kinderen het eten krijgen. Helaas is haar vader nooit thuis en moet Allison de zorg van haar broertjes en zusjes over nemen.
    De oudste zusje is 13 jaar en helpt Allison met het huishouden. Maar echter wilt haar zusje Dahlia liever naar buiten en heeft een hekel aan haar broertje omdat het echter zijn schuld is dat haar moeder dood is. Dahlia is een meisje die enkel aan haar zelf denkt en het liefst niet de zorg van het gezin over wil nemen.
    Het broertje Lewis is nu 3 jaar en is erg druk. Helaas lijd hij aan een spierziekte en is doof waar door de jongen nooit alleen kan blijven. Verder is het een vrolijk jochie die houd van tekenen en rond rennen.
    Allison verzorgt ze beide goed en heeft hier om een hele goeie band met ze. Echter heeft Allison niet echt veel vrienden. Wel heeft ze een goeie relatie met de 3 jaar oudere Nate. Ze zijn goeie vrienden en stiekem voelt ze iets voor hem. Echter heeft ze hem dit nooit laten merken.
    Specialiteiten: Ondanks dat Allison klein en te dun is ze sterke en sneller dan men denkt, Veder is ze erg goed in spoorzoeken.
    Zwaktepunten: Door haar zorgzame kant helpt ze mensen altijd ook al kan het haar dood betekenen.
    Extra: Ze heeft een ring van haar beste vriend Nate bij haar.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 15:10 ]

    Rol: vrouwelijke tribuut 4
    Naam: Kiara
    Bijnaam: Ki
    Achternaam: Odair
    District: 4
    Sociale laag: rijk
    Geboortedatum + leeftijd: 18 (13 februari)
    Uiterlijk:


    Karaktereigenschappen: Kiara is er trots op een beroeps te zijn, en al helemaal dat ze familie is van een winnaar. Ze is erg populair in haar district, en vindt zichzelf heel wat. Ze gaat enkel om met de rijken, maar heeft enkele 'knechtjes' onder de lagere klassen, die het een hele eer vinden om met haar om te mogen gaan. Ze houdt van zwemmen in de zee, duiken, op het strand liggen en hardlopen.
    Familie + vrienden: Kiara is familie van Finnick Odair, voormalig winnaar (ik dacht aan een nicht ofzo, maar dat vul je zelf maar in). Verder heeft ze een oudere broer die vredebewaker is. Hij wilde ook meedoen aan de Spelen, maar er waren dat jaar te veel vrijwilligers dus werd hij niet gekozen. Kiara is heel populair, maar heeft eigenlijk maar één echte vriendin die ze echt vertrouwd. Ze zouden voor elkaar door het vuur gaan.
    Specialiteiten: Kiara heeft haar hele leven getraind. Ze is goed in vissen, speerwerpen, zwemmen, duiken en hardlopen
    Zwaktepunten: Kiara heeft hoogtevrees, dus in een boom klimmen zal ze nooit doen. In bergachtige omgevingen voelt ze zich absoluut niet op haar gemak.
    Extra: Kiara heeft als districtaandenken een dure gouden ketting met een vis als hanger, ze is behoorlijk ijdel en laat graag zien dat ze rijk is.
    http://www.marktplaza.nl/images/1/43/18-karaat-goud-verguld-vis-hanger-plus-ketting-15455943.jpg


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Anders kan je de mijne ook wel voor een ander districg doen als je wil.. ;)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik wil hem wel kiezen, maar wil meer uitgebreidere informatie. Dus ik denk dat ik er zelf nog wel even meer bij bedenk en nog wat meer een verhaal rond zijn leven bedenk. Of wil je hem liever zelf nog wat uitbreiden dan?
    En, ik ben blij dat je er nog een wilt maken!


    Jha srry khad niet zo veel tijd dus :D Ik heb geen inspiratie voor hem meer dus ik denk dat jij het beste uitgebreider kan maken (niet lui bedoelt ofzow hoor (A)) De volgende doe ik wel lekker lang :P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''