• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    [Sure, wie? En van welke afdeling? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [James Olivier Ashworth :Y) Zat vroeger bij the Foxes]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Me gusta ^^.
    Wat doet hij atm?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    May Rose White
    Toen mijn koffer eindelijk leeg was minimaliseerde ik hem weer met een spreuk. Dat was lekker handig. Had ik ook op Morve gedaan anders zou de 4 meter hoog zijn. Dit was wat liever en kleiner. Ik liep mijn kamer aan weer door de gangen. Ik mocht eigelijk iedereen wel, maar de Foxes het meest want dat was wel mijn afdeling. Ik zag Diego en Damen bij elkaar staan de rokken jagers. Ach ik kende ze nog van vorig jaar wat had ik immers te verliezen. Morve was super druk en klop op mijn hoofd. Ik zuchte en tilde hem van mijn hoofd af en liet hem vliegen. Hij kon super snel vliegen. Nog sneller dan de snelste bezem ter wereld. 'Heey jongens lekkere vakantie gehad?' Vraag ik nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nothing (cat) XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Haha oké, waar is hij? :'D. Elise loopt een beetje rond op het perron, en snauwt het één en ander af, en vergeet het duwen niet :'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ehmm.. Ergens in de school I think.. Maar ik kan hem op het peron laten zijn.. Weet er iemand hoe de school er ongeveer uitziet? Want ik vind het best iritand dat ik het niet voor me zelf kan inbeelden nu.. ook omdat ik niet weet waar wat is]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja is goed, heb zelf ook geen idee hoe die school eruit ziet :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maegan Fox
    Slice siste even en kronkelde om onze nekken heen, Jay grinnikte alleen en ging weer achter, alleen is er hoogstens een halve meter tussen ons. Een speelse grijns speelde rond zijn lippen.
    Bedenkelijk tuitte ik mijn lippen even en ging achteruit zitten terwijl ik hem doordringend aankeek. “Wat is er Bright, bang voor een beetje lip-locking?” Of hij speelde met me, waardoor hij dacht dat ik gek moest worden. Maar als ik met hem zou spelen, zou ik dat niet worden.
    Aisha grinnikte en lachte even hikkend en ik keek haar met een wenkbrauw opgetrokken aan, waardoor ze gelijk stil was en ik haar nog wat vlees voelde. “Ja, eet maar goed, ik wil dat je heel groot wordt, zodat je ook eerstejaars op kan eten,” Weer glimlachte ik donker en ik merkte dat een eerstejaars van de andere afdeling dat hoorde en met een boog om Aisha heen liep.
    “Jij bent de eerste!” Ik rolde toen mijn ogen en mompelde, “Ik weet geen eens hoe die loser heet…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik ben er weer! Heb ik wat gemist? ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Michel Avan Parker

    Doordat ik geen zin meer had om te praten liep ik regel recht de deur uit richting de eetzaal, waar tot mijn grote ongenoegen al allemaal kleine klieren zaten, als ik langs een paar kinderen stoot ik plots iemand aan (Samuel Ivan Value-Salii) Die eerst nog normaal zat maar bijna van zijn plaats gevallen was, 'Pas eens een keer op' Zij ik geiriteerd.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Welk jaar zit Elise btw? ^^}

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Derde, ze staat gewoon op de eerste pagina van het rollentopic ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Was te lui om het op te zoeken (cat) XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Samuel

    Ik voel een duw tegen me aan waardoor ik bijna van mijn plek val. "Pas eens een keer op." Hoor ik degene zeggen, ik kijk op.
    "Ook hoi." Grijns ik naar Prof/Mr Parker.
    "Ik heb nieuws" zeg ik dan en kruip recht op mijn plek.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [Shoot nu moeten we wachten D:]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:50 ]


    Ich liebe dich 27.12.23