• Ik ben voor school een film aan het monteren, maar het probleem is dat ik zonder muziek gevallen ben. Van de mensen die meewerken moet ik niet veel hulp verwachten, dus kom ik even bij jullie aankloppen.
    Ik heb dus een instrumenteel nummer nodig dat past in een stomme film.
    Het is voor een scène waarin 'de moordenaar' aan de 'femme fatale' vertelt dat hij hij iemand vermoord heeft, waarop zij hem buiten smijt.
    Dit is een liedje dat ik gebruikt heb in een vrolijker stuk, om jullie een idee te geven. Help mij aub. :-(

    Hedwigstheme?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zal er eens over nadenken, maar ik ken niet echt zo'n oude muziek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit misschien? Ik weet niet echt of jij het als droevige muziek interpreteert, maar ik vind het best kunnen.
    Als je wilt, kan ik ook eens op mijn Magix Music Maker kijken of er wat soundpools voor stomme films op staan?

    Neem een kijkje bij Hans Zimmer. Zijn muziek is echt geweldig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oke, ik heb net onbewust dat hele liedje afgeluisterd :')


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    I See Dead People In Boats misschien?
    Ik heb zo-even geen link, want ik zit op mijn mobiel, maar hij is van Pirates of the Carribean, At World's End.
    Of Calypso (Is van hetzelfde 'album'), maar eigenlijk zou ik dan de scène moeten lezen/zien... Kan ik me net iets beter inbeelden ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cardew schreef:
    Dit misschien? Ik weet niet echt of jij het als droevige muziek interpreteert, maar ik vind het best kunnen.
    Als je wilt, kan ik ook eens op mijn Magix Music Maker kijken of er wat soundpools voor stomme films op staan?

    Dat kan ik indd gebruiken, bedankt!

    Tchaikovsky Overture 1812 - The Final



    Doet het altijd goed bij mij, maar dan vooral het spectaculaire stuk bij 1.07 ongeveer...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.