• Hi guys,
    Ik moet binnenkort een presentatie houden bij Engels en ik heb echt 0,0% inspiratie waar ik het dit jaar over zou kunnen doen...
    Ik zit in 5 VWO en er moet een discussie kunnen komen uit mijn presentatie.
    Ik dacht wel iets in de richting van kindermishandeling, unicef, zinloos geweld of zo iets, maar ideeën van jullie zijn heel erg welkom!
    x Loes


    We're the hardest fanbase to be accepted into but we'

    Zoek een actueel onderwerp (: Beetje door Engelse blaadjes en krantjes bladeren. Vandaag deed een meisje uit mijn klas haar betoog over dat cosmetische plastische chirurgie verboden moest worden en bam, daar kwam een hele discussie uit voort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het gebeuren rond Kiev? Kijk ook eens rond op de site van de Daily Mail, een vrij, bekende, Britse krant.

    Oke. Dit heeft er niet compleet mee te maken. Maar met je titel liet je me denken aan TED.
    Op deze site staan heel erg veel filmpjes met allemaal inspirerende onderwerpen. Misschien vind je daar iets tussen wat je kan helpen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moeten wij ook doen voor onze opleiding, en zoek gewoon enkele 'leuke' artikels waarover je wat kan discussieren. Mensenrechten/dieren zijn bij ons wel populair ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn presentaties gingen over wicca/magie, suicide hotline en uiteindelijk alcoholisme en afkicken ='D All of them were great hits.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kijk eens naar BBC world news? Daar zijn zat actuele dingen.


    26 - 02 - '16

    Dingen als euthenasie en abortus zijn toch wel aardig actueel en er valt heel veel over te discussieren weet ik uit ervaring :). Veel succes trouwens.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ubiquitous schreef:
    Zoek een actueel onderwerp (: Beetje door Engelse blaadjes en krantjes bladeren. Vandaag deed een meisje uit mijn klas haar betoog over dat cosmetische plastische chirurgie verboden moest worden en bam, daar kwam een hele discussie uit voort.


    thankyouuu, lijkt me eigenlijk ook nog wel een interessant onderwerp!


    We're the hardest fanbase to be accepted into but we'

    Thirlwall schreef:
    Dingen als euthenasie en abortus zijn toch wel aardig actueel en er valt heel veel over te discussieren weet ik uit ervaring :). Veel succes trouwens.


    dankjewel! ik probeer nu alle onderwerpen op een rijtje te zetten (:


    We're the hardest fanbase to be accepted into but we'

    Ik zal vanaf nu gewoon alleen maar Engelse tv kijken en Engelse artikels lezen haha. Here we goooo....


    We're the hardest fanbase to be accepted into but we'

    Ik weet niet of je ook een Nederlands actueel.onderwerp mag gebruiken? Anders vind je misschien nog een leuk onderwerp in de kranten of op tv oid. Zoals Gordon die veel van die ongepaste opmerkingen maakt enzo, dat ze daar bijvoorbeeld strenger tegen moeten optreden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.