• 2011 was voor mij echt een klotejaar, maar sinds eind 2011 ging opeens alles zo veel beter met mij zegmaar en ik ben nu op het punt dat ik me, ondanks af en toe wat gezeik thuis, ik me helemaal op mijn plek en hardstikke gelukkig voel. In 2011 heeft er niemand in mijn directe omgeving naar mij omgekeken en niemand vroeg of er iets was, nu sta ik al 3 maanden bij een ietwat alternatief groepje en nu gaat het dus zo.

    Mentor (vorige week): 'Gaat alles wel goed met je?'
    'Ja, het gaat juist vele beter, hoezo?'
    'Nou ik dacht dat het niet goed met je ging. Maar alles gaat dus juist beter?'
    'Ja, veel beter ik voel me hardstikke vrolijk de laatste tijd.'
    'Oh, oke.'

    Afdelingsleidster (vanochtend): 'Is er verder iets aan de hand ofzo?'
    'Euh nee, alles gaat prima?'
    'Nee, maar gaat alles goed?'
    'Ja, alles gaat juist veelbeter, dat vroeg mijn mentor ook al maar ik snap niet waarom?'
    'Dus alles gaat beter?'
    'Ja, alles gaat prima met me.'
    'Meh, toch denk ik dat er iets is!'
    'Nou, oké fijn, maar het is niet zo.'

    Schijnt dat achterlijke mens aan mijn moeder te hebben gevraagt of iik mezelf sneed, jezus hypocriet mens! Dat ik om ga met mensen die de kledingstijl 'emo' of 'gothic' of gewoon 'alto' hebben en dat ik zelf ook die kant op ga wil niet zeggen dat mijn polsen vol met fucking littekens staan, òf dat ik depressief ben, òf dat ik een psygologe nodig heb.

    En nee, die twee mensen hebben altijd al een hekel aan me gehad en alles n ze hebben nóóit naar me omgekeken. Maar nu ik opeens iets meer heavy ben geworden qua stijl en met andere mensen om ga word er opeens op de verkeerde manier naar me omgekeken. Dat klopt toch niet of ligt dat nou aan mij?

    Ter informatie: 'Emo' is o.a. een kleding- en muziekstijl, dat houd niet in dat je jezelf snijdt. Danku.

    Btw, ik heb niets tegen mensen die zichzelf snijden, oid, maar ik vind dit zowel een belediging voor zowel mezelf, als de mensen emt een soortgelijke stijl, als mensen die zich echt neit goed voelen en zich wèl snijden.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:35 ]


    Let it come and let it be

    Tja, dat is het vervelende met die mensen, die zien alleen wat ze willen zien en zien niet wat er echt is.
    Ik ken het, niet zo maar mijn vriendinnen zijn ook zo. Meestal lach ik het weg of negeer ik het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij mij denken ze ook altijd dat emo inhoudt dat je je snijdt, echt onzin :']
    Als je je snijdt ben je depressief, niet 'emo'.

    Maar het is inderdaad wel vervelend, maar ik denk dat je er weinig aan kan doen, behalve laten merken dat het goed met je gaat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ugh, dat dachten mijn ouders dus toen ik thuis kwam met m'n nieuwe beste vriendin, ze is ook alto, ik verander nu ook best wel in een alto, ik vind het niet erg, komt mijn mentrix bij me: Je gedraagd je zo anders de laatste tijd. xD ik vond het wel grappig en kon er wel om lachen. ^^


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    WhiteQueen schreef:
    Tja, dat is het vervelende met die mensen, die zien alleen wat ze willen zien en zien niet wat er echt is.
    Ik ken het, niet zo maar mijn vriendinnen zijn ook zo. Meestal lach ik het weg of negeer ik het.

    Mensen dachten ook dat ik emo was en dat ik me sneed, omdat ik me een tijdje anders kleedde. Ik had dus zo'n vriendin, die sneed zichzelf wel (om aandacht te zoeken, kwam ik achter) maar ik werd daar dus ook voor aangezien. :/


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik ken het. Het was de stijl die ik op de middelbare een tijd gehanteerd heb en op een gegeven moment wilden een paar van mijn klasgenoten dat ik bewees dat ik me niet sneed =]

    Just be you, because in the end, that's what'll make you feel happiness.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Blijf vooral jezelf en negeer het feit dat andere mensen vooroordelen hebben over je omdat je een andere kledingstijl hebt dan de meeste mensen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Er zit een emo in mijn klas (oké, hij is meer wannabe, maar afijn) en hij snijdt zich omdat hij vindt dat dat bij het 'emo-zijn' past. Bullshit.

    En trek het je niet aan, als zij nooit naar je hebben omgekeken, moet jij je ook niet gaan druk maken over iets wat zij zeggen. (:

    begin er niet aan! ik had ook een depressive tijd maarja alleen depressief, ik ben geen emo of andere eigenlijk totaal niet maar ik zat een tijdje in een kut periode met mijn vrienden en toen had ik dat probleem dus ook.. gwn omdat ik depressief was.. het is geen emo zijn kenmerk, misschien doen vele emo's het wel maar dat ligt niet daar aan zowel dan zijn ze wannabe emo aka wemo's ;s
    blijf altijd jezelf en begin er niet aan asjeblief (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Leuk om te horen, zeg >.<

    Ik heb laatst ook te horen gekregen dat het niet bij mij past om twee uur te spijbelen en dan ook nog eens het tweede blok te laat te komen (één blok = twee uur). Nou zeg, moet ik dan de perfecte leerling voorstellen? >.<
    Ik haat dat zinnetje echt als ze dat tegen me zeggen: 'Dat had ik nou echt niet van je verwacht, Sofie.' En dan ook nog eens op zo'n teleurstellend toontje >.<
    Blèh, zeikleraren ;]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 17:23 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bah, echt vreselijke zulke voor beoordeelde mensen (cat).
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en negeren wat anderen ervan vinden. Want alleen jij bent jij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, ik heb dus ook iets dat ik meer gele kledingstukken in mijn kast wou toen ik besloot dat ik wel genoeg zwart had (oke, het begon met een huffelpuf-obsessie xD). Komen mijn ouders aan met allemaal zwarte kleren en sieraden >< Vooral mijn vader was erg.
    Maarja, er valt gewoon geen verband te leggen bij mensen als mij tussen kleding en humeur. Ik ben juist dit jaar, dat het slechter met mij gaat, meer vrolijke jurkjes gaan dragen ipv het gebruikelijke zwart en rood ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Endure schreef:
    Bij mij denken ze ook altijd dat emo inhoudt dat je je snijdt, echt onzin :']
    Als je je snijdt ben je depressief, niet 'emo'.

    Maar het is inderdaad wel vervelend, maar ik denk dat je er weinig aan kan doen, behalve laten merken dat het goed met je gaat.


    comfort in c h a o s

    Dat is inderdaad best wel ontzettend oppervlakkig van ze -_-
    Het is in ieder geval goed om te horen dat het goed met je gaat :]

    Hmm, ergens snap ik het nog wel.
    Als het is dat je op korte tijd zo sterk veranderd, dan is het vrij normaal dat mensen zich gaan afvragen of wel alles goed gaat. Maar de link naar snijden e.d. gaat er wel over.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'