• Ik werd vanochtend pas twee uur 's middags wakker, omdat ik afgelopen week heel slecht had geslapen. Dat was meteen een nieuw record, met twee uur verschil! Wat zijn jullie records voor uitslapen? Check de poll!

    Wat is jou record uitslapen?
    Ik werd vanochtend pas 2 uur 's middags wakker, en dat was daarbij meteen een dik record. Wat is jou record?
    Het record telt alleen mee als je vóór een uur 's nachts bent gaan slapen, en je niet veel of lang tussendoor wakker bent geweest!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn record is om 12 uur wakker worden. Maar ik was toen ook echt moe. Ik ging rond 4 uur slapen.


    -

    Mijn record is half drie hahah, en toen was ik 11


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    3 uur / half 4


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    3 uur / half 4


    Holy shit o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijne half 11 x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja, ik was moe idk
    was ook gewoon om 11 uur gaan slapen x)


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb OOIT toen ik griep had een hele nacht en een dag geslapen en werd toen weer ergens midden in de volgende nacht wakker totaal van de kaart omdat ik niet wist welke dag het was:Y)

    Maar verder is het langst niet langer dan half 10..


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb ooit eens tot vijf uur in mijn bed gelegen. Maar dat was na een enorm lange dag en nacht van opblijven. Over het algemeen zet ik altijd de wekker in de weekenden/vakanties, om niet te lui te worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Goh uitslapen doe ik echt niet meer de laatste jaren. 9 uur, half 10 max, zelfs als het mijn beurt is om uit te slapen in het weekend. Zal het ritme zijn dat ik gewoon ben s' morgens :'D
    In m'n tienerjaren kon ik echter echt wel tot een uur of 5 's middags op m'n nest blijven stinken, in het weekend, en dan ook gewoon zwaar in coma.
    Nu, ik lig de laatste paar weken wel met regelmaat om half 7 's avonds per totaal en in coma op bed, om pas 9 uur wakker te worden de volgende ochtend... niet zozeer uitslapen, maar de uren zijn er navenant. Zwangerschap to blame XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ehm negen uur en dat was vorige week onder zware medicatie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    1 uur 's middags, na een week ponykamp :'D


    From these ashes, I will rise

    ik denk toch wel 11.30, hooguit 12 uur, maar dat houd wel in dat ik 's nachts heel laat ben opgebleven. Al is dit wel echt al jaren geleden. Als ik uitslaap is het eigelijk nooit later dan 10 uur.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Één uur 's middags, omdat ik de nacht ervoor helemaal niet geslapen had. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    12 uur 's middags :Y)


    ...

    Ik weet nog dat ik toen wakker werd, en beneden kwam en mijn broertjes in hockeykleren in de woonkamer
    ik: "Gaan jullie zo hockeyen?"
    moeder (half boos): "Nee, Britt, we zijn al een paar uur terug. En we hebben boodschappen gedaan."


    Spinning around, I'm weightless.