• Nou, ik ben al een tijdje bezig met een crime verhaal omdat er daar niet genoeg van zijn op Q en nu ben ik toch nieuwsgierig: zouden jullie dit lezen? :3

    De jonge Anna Morrison is een veelbeloofde Detective is Chicago, Illinois. Samen met haar partner Jack Dolligan leid ze de afdeling Moordzaken bij de Chicago Police Department. Maar na de dood van Jack, waarvan ze sterk gelooft dat het haar schuld is, neemt ze ontslag en verhuist naar New York om samen met haar nichtje Laure te leven. Op een ochtend rent ze letterlijk op Christopher Jack in, een Detective, net als zij. En nadat haar oude kapitein haar heeft aangeraden bij Christopher's baas, is hij vastberaden haar bij zijn team te krijgen, juist wanneer ze het niet wil.


    What do you think? (krul)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:58 ]


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik denk dat ik het niet zou lezen, maar ik lees gewoon heel weinig stories op Q omdat ik er niet genoeg tijd voor heb. ö
    Maar het lijkt me wél een leuk verhaal, dus ik zou het zeker doen. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik wil 'm lezen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Ja


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja leuk! ik hou wel van dat soort verhalen


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Ik hou wel van crime verhalen dus als je het goed uit kan werken, is het zeker leesbaar materiaal zegmaar.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik vraag me alleen af... Is de intro vertaald?
    Het verhaal klinkt wel heel goed (A)


    Alis volat propriis