• Zijn die voor jou ook belangrijk in zekere zin, net als vrienden in het "echte" leven? Voor mij ligt eraan hoe goed ik diegene ken, hoe lang en shit.
    Op een andere site had/heb ik wel iemand die ik ook al had ontmoet en ruim een jaar kende, die was echt heel belangrijk voor mij. ik zit nu iets van twee maanden op Q, en daarop is Ingenue heel belangrijk geworden, haha. (:
    Sommige mensen zijnop internet gezellig, en met sommige krijg je een hechtere band, die ook in het echte leven zeker meetelt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cosette fo sho.
    Without her, I'm just lost.

    En dan zijn er ook nog Orchideous, Peazer en Ocresta.
    I just love them to death (bloos)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nynke is mijn allercoolste vriendinnetje op Q. En natuurlijk ook in real life. :Y)
    En verder vind ik zoveel mensen lief! Alwin, Sam, my Russian Enemy Sam, Jalissa, Marleen en anderen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, hier op Q zijn er toch heel veel mensen die ik heel erg belangrijk vind. Nu zijn dat vooral Publisher, Bennedict, Lanter, Flemish, Lionsgate, Auckland en Skywatch. Ik ben echt zo ontzettend dankbaar dat ik hen ken.

    Zeker. Sommige ken ik echt al heel lang. En ze betekenen ontzettend veel voor me. Alleen de afstand is echt vreselijk want de meeste wonen óf in België of aan de andere kant van Nederland. Ver dus.. Maar daar heb je skype voor <3


    Believe in yourself.

    Hmmm, alleen Histoire die ik écht vertrouw, maar met LikeAWeasley en McProbie kan ik ook wel goed praten. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jup, er zijn hier zoveel fijne mensjes ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vrienden hier zijn vrienden in real life (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De vrienden die ik op Quizlet heb, ken ik ook in het echte leven.


    Olive

    Pervo is mijn beste vriendin hier op Quizlet en in het echt, ook al heb ik haar nog nooit gezien. Ze betekent echt veel voor me. Op MSN praten we, op Quizlet. We hebben al een keer een klein misverstand gehad, maar die was heel snel weer goed. We hebben echt een band. We vertellen echt alles aan elkaar en kunnen al onze problemen bij elkaar kwijt. Een super vriendin die ik nog nooit heb gehad! (heart2)

    Gerrie schreef:
    Pervo is mijn beste vriendin hier op Quizlet en in het echt, ook al heb ik haar nog nooit gezien. Ze betekent echt veel voor me. Op MSN praten we, op Quizlet. We hebben al een keer een klein misverstand gehad, maar die was heel snel weer goed. We hebben echt een band. We vertellen echt alles aan elkaar en kunnen al onze problemen bij elkaar kwijt. Een super vriendin die ik nog nooit heb gehad! (heart2)


    Awwh <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan het wel goed vinden met Leite, Gale en Harries. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vrienden in real (uitgezonderd van Barnabas) betekenen alsnog veel voor me, maar ik kijk anders tegen ze aan dan mijn vrienden van Quizlet, omdat het gewoon niet te vergelijken is. Ik zou mijn vrienden van Q eerder omschrijven als bijzonder en ik ben heel dankbaar dat ik ze heb mogen ontmoeten zowel op Q zelf, als in real. De vriendschappen die ik op Q heb gesloten heb ik gewoon anders ingevuld 8) En 't maakt me nog blijer dat Annabeth (Barnabas) zowel irl als op Q een goede vriendin is geworden en dat ik haar ook in die laatste, bijzondere, categorie kan plaatsen :Y)

    Wow, sentimenteel gedoe. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zialler & xZAYNMALIK zijn echt belangrijk voor me geworden.'x


    The universal language of art.

    Eeyore schreef:
    Mijn vrienden in real (uitgezonderd van Barnabas) betekenen alsnog veel voor me, maar ik kijk anders tegen ze aan dan mijn vrienden van Quizlet, omdat het gewoon niet te vergelijken is. Ik zou mijn vrienden van Q eerder omschrijven als bijzonder en ik ben heel dankbaar dat ik ze heb mogen ontmoeten zowel op Q zelf, als in real. De vriendschappen die ik op Q heb gesloten heb ik gewoon anders ingevuld 8) En 't maakt me nog blijer dat Annabeth (Barnabas) zowel irl als op Q een goede vriendin is geworden en dat ik haar ook in die laatste, bijzondere, categorie kan plaatsen :Y)

    Wow, sentimenteel gedoe. (no_chears)


    Niks sentimenteel, het is juist fijn dat je zulke vrienden hebt toch? Zoals je zelf zegt, dankbaar, en dan mag je best sentimenteel zijn.:Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife