• Oke er zijn veel users op quizlet met vaak wel verschillende namen, maar soms springt er toch een groepje uit die een hype aan het creeëren is. Bv. dat er vaak 'carrot' of 'curly' in een usernaam voor komt zie ik nu ook best vaak 'swagg' in usernames.

    Nou is mijn vraag aan jullie wat vinden jullie van deze hypes en wat valt jullie op?

    Voor mensen die niet weten wat een hype is: door veel mensen gedeelde belangstelling of bezigheid die na korte tijd voorbij is.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    PONIES


    quidquid excusatio prandium pro

    Die Carrot en Curly is gewoon puur 1D, so I do not approve.
    Besides, ik vind die hypes op zich maar niets. Ik neem veel liever de achternamen of namen van mensen/groepen die de aandacht wél zouden verdienen.

    Kan me niets schelen. Eerst was er een Pokémon hype en toen pony's... Ik houd gewoon mijn username.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het best wel cool dat mensen afspreken om een bepaalde username te hebben. Ja, meestal heeft het wel te maken met de hypes die op dat moment zelf op Q zijn. (Ik denk nu: 1D, ikzelf heb ook nog één pokémon) Je kan niet ontkennen dat username-trouwen of afspreken van usernames cool is. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 11:25 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ik vind het best wel cool dat mensen afspreken om een bepaalde username te hebben. Soms wordt het gefaked, dat valt niet te vermijden, maar je kan niet ontkennen dat username-trouwen of afspreken van usernames cool is. (cat)

    NEELIE AND NEENIE FTW! *O*

    Tigger schreef:
    PONIES



    Ponies = win!

    Die 1D usernames vind ik niks, maar hypes zoals ponies of pokemon vind ik wel leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tigger schreef:
    PONIES


    ^
    Deze , pokemon en HP hype :Y) De rest vind ik niet zo D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    TH hype, daar deed ik ook aan mee.

    Jezabels schreef:
    (...)
    NEELIE AND NEENIE FTW! *O*

    :Y) Echt wel! Nog een kleine maand!

    Ik vond GoedeleLover en SaritaLover ook wel nog cool.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    'Curly, Carrot en Swagg' waren me nog niet eens opgevallen.
    Nee, ik stoor me er niet aan, toch niet aan de nicknames zelf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tigger schreef:
    PONIES


    Shoganai i ne~

    Hunger Games Usernames zijn zo veel beter.


    Cool, neat, swell -Cry

    Hmmmmmmm

    De rede van mijn gebruikersnaam


    Define "good".

    xNecromancer schreef:
    Hmmmmmmm

    De rede van mijn gebruikersnaam

    (abo)


    Define "good".

    Eh volgens mij Hungergames usernames. Ikzelf heb er de ballen verstand van, dus weet het niet zeker. Maar dingen als Spotgaai, Capitol, Peeniss kan ik nog wel plaatsen in de categorie Hungergames :'D.
    Tokio Hotel usernames in het verleden, Bieber usernames, Twilight en ga zo maar door.


    No growth of the heart is ever a waste