• Oke er zijn veel users op quizlet met vaak wel verschillende namen, maar soms springt er toch een groepje uit die een hype aan het creeëren is. Bv. dat er vaak 'carrot' of 'curly' in een usernaam voor komt zie ik nu ook best vaak 'swagg' in usernames.

    Nou is mijn vraag aan jullie wat vinden jullie van deze hypes en wat valt jullie op?

    Voor mensen die niet weten wat een hype is: door veel mensen gedeelde belangstelling of bezigheid die na korte tijd voorbij is.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Lavendor schreef:
    Ik heb alleen met één username meegedaan aan de Disney-hype, maar verder bedenk ik veel liever zelf iets dat je niet precies kan linken aan een film/serie/artiest :3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eh idc. 't Zijn maar usernames.


    Full of envy behind that anonymous mask

    McConaughey schreef:
    Hm, ik let er niet zo op. Mij maakt het niet zoveel uit wat voor een username iemand anders heeft.

    Ik zit nog altijd in de Aziatische usernames (:
    De groep wordt langzaamaan groter (A)
    Maar idc tbh

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:12 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ach, moeten ze lekker zelf weten, maar ik doe er niet aan mee :')


    As travars

    Mijn username is ook 1D-related, maar niemand kan het zie-hien(:

    Ik deed wel mee aan de OHMY-hype. Die was cool.


    Food.

    Ik heb er nooit aan mee gedaan -.-
    Alleen toen met het WK.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tablo schreef:
    Ik zit nog altijd in de Aziatische usernames (:
    De groep wordt langzaamaan groter (A)
    Maar idc tbh


    Ik zit nu ook in de Aziatische username hype (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    i love food :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Tja, sommige hypes zijn best irritant, maar sommige vind ik leuk. Dat is simpelweg omdat die 'leuke hypes' over onderwerpen gaan waar ik me voor interesseer en voor andere mensen zullen andere hypes weer een stuk boeiender zijn. Smaken verschillen, hé?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fry en ik zitten in de Futurama-usernames :Y)






    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!