• Oke er zijn veel users op quizlet met vaak wel verschillende namen, maar soms springt er toch een groepje uit die een hype aan het creeëren is. Bv. dat er vaak 'carrot' of 'curly' in een usernaam voor komt zie ik nu ook best vaak 'swagg' in usernames.

    Nou is mijn vraag aan jullie wat vinden jullie van deze hypes en wat valt jullie op?

    Voor mensen die niet weten wat een hype is: door veel mensen gedeelde belangstelling of bezigheid die na korte tijd voorbij is.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Ik heb alleen met één username meegedaan aan de Disney-hype, maar verder bedenk ik veel liever zelf iets dat je niet precies kan linken aan een film/serie/artiest :3


    “Love is a contradiction.”

    Hm, ik let er niet zo op. Mij maakt het niet zoveel uit wat voor een username iemand anders heeft.

    Negligible schreef:
    'Curly, Carrot en Swagg' waren me nog niet eens opgevallen.
    Nee, ik stoor me er niet aan, toch niet aan de nicknames zelf


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ocresta schreef:
    Hunger Games Usernames zijn zo veel beter.


    En natuurlijk LOTR-usernames.. *kijkt naar username* -wbw-


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurelia schreef:
    Eh volgens mij Hungergames usernames. Ikzelf heb er de ballen verstand van, dus weet het niet zeker. Maar dingen als Spotgaai, Capitol, Peeniss kan ik nog wel plaatsen in de categorie Hungergames :'D.
    Tokio Hotel usernames in het verleden, Bieber usernames, Twilight en ga zo maar door.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xNecromancer schreef:
    Hmmmmmmm

    De rede van mijn gebruikersnaam


    I like :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    I don't care, eerlijk gezegd. Mensen moeten maar doen, het is uiteindelijk je eigen keuze. Ik vind soms een hype leuk, soms niet, maar mijn belangstelling is niet groot genoeg om mee te doen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tja, iedereen mag zelf bepalen wat voor username hij neemt vind ik (al erger ik me wel een beetje aan al die 1D namen).
    Zelf neem ik altijd een Japanse naam. Dat is zeg maar ook een soort obsessie voor mij :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had best wel veel Hongerspelen namen, maar ik ben nu al een tijdje trouw aan mijn liefste Johnny Depp door Barnabas aan te nemen als naam. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het lame. (krul)


    -

    Ik heb ooit alleen meegedaan aan de pokemon hype..
    Ik heb die ook een hele tijd gehouden xd Vervolgens één van Zelda en nu één van Digimon ;d.

    Alleen die laatste twee zijn geen hypes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    McConaughey schreef:
    Hm, ik let er niet zo op. Mij maakt het niet zoveel uit wat voor een username iemand anders heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nog nooit meegedaan aan zo'n hype...en ben ik ook niet van plan, tenzij het echt een goede username zou zijn(joehoe)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Van mij mogen mensen dat doen, maar zelf heb ik nog nooit meegedaan aan zo'n hype. Ik denk dat ik een username dan ook veel sneller beu zou raken en het lijkt mij gewoon ook niets als mijn naam op die van anderen lijkt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jezabels schreef:
    Die Carrot en Curly is gewoon puur 1D, so I do not approve.
    Besides, ik vind die hypes op zich maar niets. Ik neem veel liever de achternamen of namen van mensen/groepen die de aandacht wél zouden verdienen.


    Ex astris, sciencia