• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Ik zag dat Levi de Rat bij zijn staart pakt. Waar ik al bang voor was gebeurde. "Oooh Arrow." Zegt Levi en komt met de Rat op me af. "Ga weg! Haal weg!" Gil ik hysterisch en blijf naar het beest kijken. Ik zag Levi stoppen maar vertrouwen deed ik het niet. "D-doe dat b-beest weg!" Piep ik en blijf nog naar de Rat kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Agg kijk? hij spreekt de zelfde taal als jij praat' zij ik tegen de rat nadat Arrow had gepiept. ik keek met een scheve glimlach naar Arrow.
    ik zette de rat op de grond en gaf hem een druif. Waarna de rat weg racete zijn hol in. 'eng he?' zeg ik terwijl ik met een schuin hoofd naar hem kijk met een grote enge lach op mijn gezicht.

    (grappig dat Arrow Levi niet verdenkt xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Eng hé?" Zegt Levi en kijkt me met een enge grijns aan. "Hou op." Zeg ik en voel tranen branden. "Ik vind het niet leuk." Zeg ik en kijk naar beneden.
    Ik knijp in mijn handen en bijt op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'naha, rustig maar. als je lol maakt is het minder eng hierzo. Na wat je eng noemt.'
    Ik liet me zakken tegen de muur en knalde met mijn hoofd 2 keer hard tegen de muur.
    ik ging in kleermaker zit zitten en liet mijn hoofd weer tegen de muur knallen.
    'Eet je banaan,' zij ik streng en wees naar hem.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Eet je banaan." Zegt Levi streng en wees ernaar.
    "Ik heb geen honger, zei ik toch." Zeg ik dan.
    Ik duw de banaan in Levi's handen. Ik stap achteruit en ga iets bij Levi vandaan op de grond zitten, ik gaap een keer van moeiheid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Dan niet' mompelde ik en stopte de banaan in mijn zak.
    'Of je krijgt het straks koud, of je kan niet slapen, of je valt vlouw' mompel ik daarna. Ik trek aan mijn ketting en beuk weer met mijn hoofd tegen de muur.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik kijk Levi vragend aan als ik hem wat hoor mompelen.
    "Wat?" Vraag ik dan en kijk hem aan.
    "Ik ben gewoon niet zo een grote eter oké?" Zeg ik daarna.
    Ik zucht een keertje en voel mijn ogen zwaar worden, maar houd ze open.
    Ik knipper een aantal keer en veeg met mijn handen door mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexander

    Ik knikte, 'Wat wil je doen,' gebaarde ik terug terwijl ik naar de deur wees.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Levi Runner

    "maar een mini banaan opeten kunnen we niet? neem dan een druif?'"
    ik doe mijn ogen dicht en stop mijn handen in mijn andere zakken (er zitten 4 zakken op zijn vest) Ik neuriede 'its my life'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Nicole
    Ik haal mijn schouders op. 'We moeten hier weg,' fluister ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arrow

    "Ik wil niet." Zeg ik en knipper weer even. "Is hier ergens een kraan?" Vraag ik dan, ik moet even water in mijn gezicht plensen om wakker te blijven.
    "Ik zoek het wel." Zeg ik en sta op, als ik moe ben denk ik niet zo helder meer en lijkt het of mijn angst verminderd. Ik loop deur na deur na. Als ik een van de deuren open zie ik twee mensen. Mijn ogen verwijden. "Foto mensen!" Roep ik als ik ze herken.

    [Fail Arrow xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Too late. Nicole and Alexander ghehe]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    Arrow loopt weg, ik kijk naar de muur waar ik met mijn hoofd een gat in heb gebeukt. 'Oepz' mompel ik.
    'Foto Mensen!' roept Arrow. 'WTF?' ik kruip wat naar voren waardoor ik Arrow in een deuropening kan zie staan. wei er in de kamer is zie ik niet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Alexander

    Ik slik als ze de deuren open hebben gemaakt, 'Kom,' roep ik snel en trek haar mee waarna ik richting de keuken kom, niet de meoilijke ingang maar de andere die wat gemakkelijker is om binnen te komen, 'Snel,' roep ik nog naar Nicole.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow

    Ik ren zonder na te denken achter de twee aan. "Wat voor foto is het?" Vraag ik als ik de deur door ga.
    Ik schaaf mijn hand langs de muur en ik voel het branden maar ik wíl weten wat die foto inhoud.
    "Wacht nou." Roep ik en kijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.