• Het leken Erika (LikeABird) en mij wel leuk om een meeting in Leuven te organiseren. Dus, woon je in de buurt van Leuven (Vlaams-Brabant, België ), of heb je wel zin om eens af te komen, overweeg dan zeker om te komen. Hieronder alle info:

Waar?
    Het station van Leuven zelf lijkt mij het gemakkelijkste, aan het plein bij het station.

Wanneer?
    12 mei, om 13:00

Wat?
    Party Animal, Weerwolven van Wakkerdam, zingen :')...
    Voorstellen zijn altijd welkom!

Wie?

x Erika (LikeABird) - trein
    x Nena (Cardew) - bus
    x Goedele (Knightley) - trein
    x Nele (Flemish) - trein met Elise
    x Evelien (Burlington) - trein

[ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:15 ]

It's not your fault, honey.
    We understand (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Flemish schreef:
    Kaartjes met vragen op ^^

Dat wordt leuk, man toch ik zie nu pas die ik meer als 2 en een half uur heb geslapen.

Inderdaad, wat Evelien zegt.
    We begrijpen het helemaal x

Bo kan je ook schrappen op de lijst, net zoals Erica.
    Bo zal nu niet meer te overtuigen zijn. geloof me, ik ken haar.
    Erica moet gaan varen in Gent.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Oh, ik wil geen domme opmerkingen over mijn gsm, ja?

Geen opmerkingen als 'Nele, er zit een krak in uw gsm?' of 'Wauw... Een krak... Hoe heb jij dat gedaan?' of 'Lol... Zo'n krak, serieus, dat je dat ding nog altijd gebruikt.'

Ja, er zit een krak in, néé, ik heb dat niet gedaan, nee, dat is niet mijn echte gsm (die is nu naar de fabriek opgestuurd), ja, hij werkt nog perfect.

Ik snap het hoor, Elise. :)

En de lijst is aangepast, nu gaan we zeker met z'n vijfjes. Ik kom trouwens om 13u30, maar ik sms wel om jullie te vinden. :Y)
    Die gespreksstarters moeten zeker aanwezig zijn, ik zit me al allemaal rampscenario's voor te stellen met duizend-en-één ongemakkelijke stiltes. D:

Flemish schreef:
    Oh, ik wil geen domme opmerkingen over mijn gsm, ja?

Geen opmerkingen als 'Nele, er zit een krak in uw gsm?' of 'Wauw... Een krak... Hoe heb jij dat gedaan?' of 'Lol... Zo'n krak, serieus, dat je dat ding nog altijd gebruikt.'

Ja, er zit een krak in, néé, ik heb dat niet gedaan, nee, dat is niet mijn echte gsm (die is nu naar de fabriek opgestuurd), ja, hij werkt nog perfect.

Mijn beste vriendin heeft ook een krak in haar gsm! :Y)

Cardew schreef:
    (...)
    Mijn beste vriendin heeft ook een krak in haar gsm! :Y)

Dit is de gsm die ik nu voorlopig gebruik. Jullie zijn gewaarschuwd, géén opmerkingen. (;

Hahaha.
    Geen opmerkingen over mijn dun-zijn dan! 8D

Normaal zullen we dat wel niet nodig hebben, hoor.
    Misschien op het begin wel even.

En als het mooi weer is (geen kakweer) wil ik niet in een café zitten, maar wel in het park ofzo.

Flemish schreef:
    (...)

Dit is de gsm die ik nu voorlopig gebruik. Jullie zijn gewaarschuwd, géén opmerkingen. (;

Oké, mooie gsm :p

@Nena; ik zal het proberen. (cat)

Oké. De helft van de mensen die ik leer kennen zeggen na één à twee uur: 'Gij bent zo dun?' D:

En we moeten in het Sint-Donatuspark gaan zitten, dat is echt kei gezellig daar! En ijsjes eten daar. :9~ Als het mooi weer is.

[ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:28 ]

Oeh, het zal echt zo gezellig worden met onsjen vijven!
    (yeah)
    Ik zie het zo zitten!

Ik ooook! Jullie lijken me allemaal zo'n leukerds. 8D

-wbw- eigenlijk ben ik zo'n no-lifer dat alleen maar facebook, fanfiction, een stylo en Word, Quizlet en sudoku's heeft.

Ik ben leuk voor degene die mij kennen. Ik bedoel, ik stel mij niet open in school. Die denken allemaal dat ik een streber ben met geen leven. Ben ik ook, maar ze weten niet hoé.

Op vragenronde (in meeting Antwerpen): Wat is uw grootste hobby?
    Quizlet, quizlet, quizlet, quizlet... 'jah'