• ..tussen Geert Wilders en Hitler.

    Oke, ga me niet uitschelden ofzo, maar ik loop hier al een tijd mee en ik vind het best eng. Mijn oma is dus voor Geert Wilders, en ze begon er net over. En ik vind het gewoon eng hoe zij praat over buitenlanders.. zo racistisch. Ik hield gewoon op met praten ik was echt verbaasd.

    De vergelijking dus:
    Hitler begon een politieke partij in tijden van crisis. Veel mensen verloren hun baan. Hitler beloofde iedereen wat zij wilden. Een baan, veel geld, een auto, een mooi leven. Ook koos hij een zondebok uit, de joden. Hij gaf hen de schuld van de crisis omdat zij zogenaamd alle banen inpikten. Hij zette ze neer als vieze gluipers die overal listen voor verzonnen. 'Deutschland über alles.'
    Geert Wilders kwam op met zijn partij toen de kredietcrisis begon. Hij beloofde niet dat alles beter zou worden, hij koos gewoon een zondebok uit: de moslims. Zij zouden zogenaamd al onze banen inpikken, maar anderzijds zouden ze ons ook alleen maar geld kosten. Ook hij zet de moslims neer als akelige mensen..

    Ik weet het niet, maar ik vind het gewoon eng. Te eng. Ik weet dat Nederland geen oorlog kan beginnen, maar ik ben gewoon bang dat iedereen erin trapt en dat als Wilders aan de macht komt dat we, net zoals ze toen deden, met minachting op moslims gaan kijken..

    Wie heeft dit nog meer of wie ziet dit anders?


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat je eigenlijk wel gelijk hebt ;o

    Ergens heb je wel een punt.
    Ik mag Geert Wilders toch niet. Enge vent dat het is.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben zelf een buitenlander en met het wel met hem eens, en nee ik denk echt niet dat hij een 2e Hitler kan worden.


    .

    Je hebt wel een punt. Het is eng, Hij is eng ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zo te zien heb je wel gelijk maar ik ken Geert Wilders niet, haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, je hebt ergens wel gelijk.
    Maar, veel Nederlanders de weten wel beter. Maar niet alle. Maar van een oorlog zou het denk ik niet komen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben niet voor Geert Wilders, maar hij mag ook recht op een mening hebben, vind ik (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is best creepy.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is vast een Nederlander, want ik ken hem niet. Maar je vergelijking is er wel ;o Je hebt een punt.


    Never run out of reasons to smile...

    mijn moeder is ook zo racistisch. en eigenlijk maak ik me geen zorgen hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Frontpage schreef:
    Zo te zien heb je wel gelijk maar ik ken Geert Wilders niet, haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kom uit België dus ik weet hier niets vanaf, maar ik vind het toch maar eng klinken. :/


    Only losers can act the way you do

    Vanaf een van de eerste dagen dat ik die gast en zijn partij begon te kennen vergeleek ik hem met Hitler.
    Wilders' Fitna is Hitlers Mein Kampf, dacht ik zo...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ferox schreef:
    Ik kom uit België dus ik weet hier niets vanaf, maar ik vind het toch maar eng klinken. :/

    Jullie hebben die gasten van Vlaams Belang, die zijn ook niet mis :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt gelijk. Die vent is gewoon niet normaal. Tuurlijk mag je je mening uiten, maar wat hij doet is gewoon ervoor zorgen dat mensen minachtend op de moslims neerkijken. Mijn hele familie is moslim, en ja mijn vader werkt. Maar dat betekent niet dat hij het werk van een Nederlander in pikt. Ik vind die onderscheid gewoon belachelijk. Moslims zijn ook mensen, en zo ook alle anderen. Dat van moslims pikken onze banen in, kosten ons geld etc. etc. is onzin. Amerikanen kosten ook ze ook geld en banen, polen ook, aziaten ook. Zelfs Nederlanders.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3