• Ik had zoiets van; ga eens lekker gezellig onder op de bank met de laptop zitten, ik zit alleen maar boven.
    Komt mijn moeder thuis en dan gaat ze helemaal boven op me hangen met de laptop en bemoeit zich echt met alles. Bah.

    En, is dat nog bij iemand bekend?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yep, alleen heb ik op mijn kamer slechte/geen wifi, dus zit ik standaard in de kamer of keuken. Maar dan ook eigenlijk altijd. "Je zit er zo zielig", vind ik niet :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja. Maar je kan ook wel eens niet laptoppen en gewoon beneden zitten, heb ik gemerkt. Scheelt ook veel gezeur.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ja. Maar je kan ook wel eens niet laptoppen en gewoon beneden zitten, heb ik gemerkt. Scheelt ook veel gezeur.


    same here


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een pc in mijn kamer en daar ben ik dan ook 9 van de 10 keer te vinden :'D


    Shoganai i ne~

    Dat heb ik ook hoor.


    The universal language of art.

    Ja, maar ik word ook altijd lastig gevallen, dus ik begrijp je!

    Liever een moeder die haar bemoeit dan één niet om je geeft hé (:
    Maar, ik begrijp dat het je stoort.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb er ook last van :l Normaal zit ik op mijn kamer, maar in de winter is het daar te koud. Bovendien maakt het niets uit waar ik zit. Beneden word ik door mijn ouders lastiggevallen, op mijn kamer door mijn broers.


    Take risks and conquer your fears.

    Heb geen laptop.. Maar wel constand gezijk dat ik te vaak achter de computer zit.. Zucht..


    Don't be like the rest of them, darling

    Herkenbaar.
    Kom ik een keer beneden, gaan ze meteen lopen zeiken over school etc.
    Ik snap de hint al, ik ga al weer naar boven =/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn laptop staat standaard in de woonkamer, ik mag 'm niet in mijn kamer gebruiken. D: Maar ik heb mijn ouders het afgeleerd om mee te kijken. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat hebben mijn ouders met de pc. Ik rot gewoon weg achter mijn computerscherm, laptopscherm (schrijven) en leesboeken. Doorgaans zit ik altijd op de pc, hier in de bureau. Schrijven en lezen doe ik meestal in mijn slaapkamer. Tsja, ze zagen er nog niet zovéél over, want als we allemaal in de living zijn, wordt er gevochten om een (beter) plekje in de zetel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    NyanDash schreef:
    Ik heb een pc in mijn kamer en daar ben ik dan ook 9 van de 10 keer te vinden :'D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NyanDash schreef:
    Ik heb een pc in mijn kamer en daar ben ik dan ook 9 van de 10 keer te vinden :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jup, ik zit ook iedere avond met mijn laptop in mijn kamer (: RPG'en, stories schrijven, op het forum zitten.. mijn hele avond is Quizlet ;D

    Gosh dat klinkt levenloos


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien