• Ik ben de laatste tijd helemaal Into The Aliens! [Heeft redenen Alienqueen snapt hem wel.]

    Maar goed, ik geloof dat wij niet de enige in het helaal zijn met leven.
    Er zijn nog wel meer wezens toch. Alleen er is nooit een verklaring voor geweest.
    Tell me, hoe denken jullie erover?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, don't think so. Alleen aarde heeft zuurstof en water ofzo?


    Pretty is just a pretty word.

    Lijkt me eerlijk gezegd sterk, zijn wij dan écht de enige planeet met een dampkring?
    Van de 10.000.000.000.000.000 sterren die er zijn moeten er wel meerdere levensvatbaar zijn, toch... Ik bedoel, het leven hier op de Aarde is ook ooit begonnen door een Meteoor waar precies de goede bacterie inzat om hier leven te laten groeien.

    En wat ik ook nooit snap is: Waarom worden Aliens in films [Bijna]altijd kwaadaardig gemaakt. Misschien zijn ze dat wel helemaal niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    er zal vast wel ergens anders in het heelal leven zijn, misschien niet in dit sterrenstelsel, maar het lijkt me sterk dat wij de enige wezens zijn in het heelal, maar dat moet nog bewezen worden

    Naar mijn mening is het heelal oneindig groot. Dan kan niemand me vertellen dat we de enigen zijn, toch?


    'Sharon was here!'

    Jakhals schreef:
    er zal vast wel ergens anders in het heelal leven zijn, misschien niet in dit sterrenstelsel, maar het lijkt me sterk dat wij de enige wezens zijn in het heelal, maar dat moet nog bewezen worden


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We zullen vast niet de enige levende wezens zijn. Misschien zijn er op een andere planeet ook wel een soort van mensen en dieren.
    Maar ach, de kans dat wij buitenaards leven ontmoeten is zeer klein, tenzij we opeens een hypermodern apparaat bouwen dat ons toegang geeft tot andere uithoeken van het universum.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    We zullen vast niet de enige levende wezens zijn. Misschien zijn er op een andere planeet ook wel een soort van mensen en dieren.
    Maar ach, de kans dat wij buitenaards leven ontmoeten is zeer klein, tenzij we opeens een hypermodern apparaat bouwen dat ons toegang geeft tot andere uithoeken van het universum.

    Ik ben het hiermee eens.
    Aliens worden altijd voorgesteld met menselijke/aardse eigenschapen: hoofd, lichaam, ledematen en ogen, oorgaten, hersenen.
    Maar ik geloof niet dat, als er buitenaards leven bestaat, dat ongeveer eruitziet al het aardse leven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please