• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Sorry, lieve schat, zal ik voortaan langzamer gaan dan? Wil je dat liever?' ik probeerde mijn paniek onder controlle te houden. Ik speelde dit afleidende spelletje met de verkeerde persoon. Miss Fox was niet zo onschuldig als ze er uit zag.
    'Goed idee,' grijns ik, waarna ik het podium afspring. Dit was een secht idee geweest. Nana kreeg ik toch niet uit mijn hoofd en ik haate het. Mijn handen trilde er gewoon van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga even douchen, ik reageer dus waarschijnlijk later :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Hij legde een hand op mijn bovenrug en de ander streelde hij voorzichtig over mijn haren, dit in een poging mij te kalmeren. Maar wat hij ook probeerde, het werkte niet, want ik moest gelijk denken aan het moment waarop ik bij Amen uit ging huilen. Ik kon er niet meer tegen en dat mocht Amen eigenlijk best weten ook, maar op dit moment wilde ik eerst dat Dwayne me probeerde te kalmeren. Het voelde veilig bij hem, anders dan bij Amen. Heel anders.
    “Dat zou tegenslagen moest je verliefd worden op me. Ik ben namelijk een eikel met een groot ego...en een lekker lijf.” Ik liet even een gegrinnik horen en liet daarna een waterig lachje op mijn lippen glijden. Hij zuchtte eventjes, maar liet me niet los. Iets dat ik ook niet wilde, en ik sloeg mijn armen dichter om hem heen. “Meisje, meisje, meisje toch.” Hij drukte een vriendschappelijke kus op mijn haar, maar ik zei er niets op. “Misschien moet je er eens een tijdje tussenuit knijpen?” Als antwoord knikte ik alleen zachtjes als bevestiging, meer niet. Misschien moest ik er inderdaad even tussenuit, ook al had de directrice mij en Amen vrij gegeven om samen te oefenen voor de competitie. Het ging niet echt lekker op het moment, alleen mijn gedachtes aan hem al werd ik gek van. Verward voelde ik me, ik snapte mijzelf niet meer.

    Maegan Cassidy Fox
    “Goed idee,” grijnsde hij, waarna hij van het podium afsprong. Ik merkte dat zijn handen trilde en ik bekeek hoe hij eraan toe was. Volgens mij wilde hij nu heel graag van me weg, and I don’t blame him. Hij dacht zeker eerst dat hij me wel aankon, net zoals de meeste jongens… Boy, what were they wrong.
    “Wat is er, Amen?” vroeg ik met een onschuldige stem, terwijl ik met mijn lip pruilde en zachtjes maar zeker naar hem toe liep. “Did I do something wrong?” Hij wist heel duidelijk dat hij nu blijkbaar niet met me moest spotten. Of hij aan het meisje dacht of niet, wist ik niet zeker, maar meestal rende ze nu allemaal weg. Bang dat ik opeens van gedrag veranderd was, dat ze me niet aankonden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Wat dacht je van een wandelingetje in de tuinen?" Stelde ik voor en keek op haar neer. "Daar zijn we alleen en kan je je hart eens luchten als je dat wilt...en als je niet wilt, kan ik je dingen vertellen die je wilt weten."
    Ik creëerde wat afstand tussen ons in zodat ik haar gezicht kon zien maar hield haar nog altijd zachtjes vast terwijl ik bemoedigend glimlachte.
    "Het is niet dat ik ergens heen moet." Spotte ik met mezelf. "Ik ben immers toch veel te laat voor mijn les."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Hij creëerde wat afstand tussen ons in, zodat hij mijn gezicht kon zien en ik keek naar hem op, terwijl hij me nog steeds zachtjes vast hield. Ik knikte en legde mijn handen op zijn borstkas, terwijl ik hem een lieve glimlach toonde. “Dat is goed, maar wat nou als je door mij na moet blijven of iets anders moet doen, omdat je niet bent op komen dagen in je les?”
    Ik beet even op mijn onderlip, waardoor deze rood werd en keek hem nieuwsgierig aan, terwijl ik nog wat nadacht. Eigenlijk vroeg ik me af waar Amen was gebleven, maar bedacht me dat het niet handig was de hele tijd over hem na te denken, want dat ik anders nog gekker zou worden, en ik keek Dwayne weer aan. “Zullen we a.u.b. nu gaan?” Het voelde nu heel sterk alsof ik hem alles kon vertellen, en ik deed mijn best ook niet dit tegen te houden, bij Dwayne voelde ik me beschermd. Alles zou wel goed komen. Ooit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik lachte even om haar bezorgdheid en schudde mijn hoofd.
    "Als ik voor jou moet nablijven heb ik het er voor over." Lachte ik en tikte zacht tegen het puntje van haar neus. "En wat kan één keer kwaad, strafstudie zal ik waarschijnlijk toch wel krijgen."
    Toen ze me vroeg of we nu konden gaan, knikte ik en haakte ik mijn arm in de haren en begeleidde haar mee naar buiten waar de frisse lucht me goed deed.
    Genietend van de zon, keek ik naar de helderblauwe hemel en glimlachte uit het niets.
    "Het is ideaal weer om een kleine wandeling te maken." Grinnikte ik en keek haar aan. "De weergoden zijn ons goedgezind."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Hij haakte zijn arm in de mijne en begeleidde me naar buiten, waar ik de frisse lucht inademde en ik was blij dat ik met Dwayne meeging. Er lag geen stress op mijn schouders, geen angst en ook geen nervositeit. Helemaal niets, behalve vrijheid. En hield ik niet van vrijheid? Ja, inderdaad, en daar moest ik op dit moment van genieten. Van het ene op het andere moment kon het zo veranderen.
    “Het is ideaal weer om een kleine wandeling te maken.” Grinnikte hij en keek me aan, die ik beantwoordde met een kinderlijke glimlach op mijn lippen en een ondeugende blik in mijn ogen. “De weergoden zijn ons goedgezind.” Ik lachte even kort en knikte. “Vast omdat ik met jou ben, het is een goed teken.” Ik liep met hem verder en keek naar nergens in het bijzonder, gewoon overal om me heen. “Ik kan jou alles vertellen.” Het was geen vraag, maar meer iets van het gevoel dat ik hem meedeelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Ze zijn gewoon blij om me te zien, dat is alles." Ik had weer mijn typische jongenslach en wandelde op een rustig tempo verder. "En je kan mij inderdaad alles vertellen...Ik ben één en al oor en één en al tijgerrrr."
    Ik wiebelde speels met mijn wenkbrauwen toen ik de lange r van tijger uitsprak en keek haar niet bepaald serieus aan.
    "Soms is het goed om vertrouwen te hebben in iemand." Ging ik serieuzer verder. "Kijk maar naar mijn ouders, die hebben dat ook gedaan en uiteindelijk zal alles wel goed komen...als je er zelf maar in gelooft."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “En je kan mij inderdaad alles vertellen...Ik ben één en al oor en één en al tijgerrrr.” Hij wiebelde speels met zijn wenkbrauwen en hij keek me nou niet bepaald serieus aan, waardoor ik mijn lachen niet meer in kon houden en mijn hoofd achter in mijn nek legde, terwijl er een verfrissende lach mijn mond uit rolde. Bij hem lachte ik altijd zorgeloos en ik vroeg me af waarom niet bij Amen. Misschien omdat ik teveel zorgen maakte?
    “Soms is het goed om vertrouwen te hebben in iemand.” Hij klonk serieus, dus ik lachte niet meer en keek hem ook serieus terug aan. “Kijk maar naar mijn ouders, die hebben dat ook gedaan en uiteindelijk zal alles wel goed komen...als je er zelf maar in gelooft.”
    “Als ik je ergens mee kan helpen, dan zeg je het, right? Het is niet zo dat jij mij alleen maar moet helpen, meneertje,” Zei ik serieus, maar daarna prikte ik wel vrolijk in zijn zij en keek hem aan op een manier dat ik het meende. Daarna keek ik recht voor me uit en gleed er een liefkozende glimlach op mijn gezicht, ik was nu een heel andere Nana bij hem in de buurt. Ik herkende mezelf niet.
    “Ik vertrouw jou, Dwayne Renolds.” Ik zuchtte opgelucht, alsof ik eindelijk eens een keer een goede keuze had gemaakt in mijn leven.

    [Lizz? Are you alive? D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amebn Raphael Elyon
    'Wat is er, Amen? Did I do something wrong?' ze vroeg het in de meest onschuldige stem. Er ging een koude rilling door me heen. mijn emoties lippen over op het moment. Lust, schuld, liefde, angst, verwarring. A3, E1, F5, F3, B1. als een lied in mijn hersenen, hart, gedachten en het was een lied van chaos.
    'Nee, nee je deed neits verkeerd,' mijn stem klinkt geforceerd want de paniek neemt over. Ze wist heel goed dat ik haar gebruikte als afleiding en pakte me net zo hard terug. Nana is going to kill me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    "Aye Aye Ma'am." Lachte ik terwijl ze in mijn zij porde. "Ik vertrouw jou ook Nana."
    Onderweg plukte ik een rode roos van een struik en brak de stengel tot een korter eind zodat er geen doorns meer aanzaten.
    "Wacht." Zei ik abrupt en ging voor haar staan terwijl ik de roos in haar haren probeerde te steken. "Ziezo, dat staat je leuk."
    Trots lachte ik naar haar toen ik merkte dat de roos netjes op zijn plek bleef zitten en haakte vervolgens mijn arm weer in de hare om verder te wandelen.
    Ok, ik was een grapjas en hield van lachen, maar ik had ook een klein hartje en ik wist hoe je een meisje moest respecteren.
    Iets wat je tegenwoordig weinig zag in kerels van mijn leeftijd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Onderweg plukte hij opeens een rode roos van een struik en brak een stengel tot een korter eind, zodat er geen doorns meer aanzaten.
    “Wacht.” Ik stopte gelijk en ik glimlachte lief toen hij voor me ging staan, terwijl hij de roos in mijn haren probeerde te steken. “Ziezo, dat staat je leuk.” Hij lachte naar me en haakte vervolgens zijn arm weer terug in de mijne om verder te wandelen.
    “Well, thank you, mister Renolds,” Grinnikte ik, en ik voelde even voorzichtig aan de roos in mijn haren, waarna ik mijn hand weer liet zakken en ik rook de rozengeur op die mijn neus indrong, en terwijl ik dat deed, deed ik even snel mijn ogen dicht. Ik voelde me kalm en rustig.
    “I didn’t know you secretly were a gentleman at heart,” En ik keek hem even aan, waarna ik tegen hem aanleunde om zo verder te lopen. Alle zorgen vlogen van mijn schouders af.

    Maegan Cassidy Fox
    “Nee, nee, je deed niets verkeerd,” Zijn stem klonk geforceerd en ik hoorde de paniek gemakkelijk, aangezien ik dit al veel vaker meegemaakt had. Dezelfde katachtige grijns kwam weer op mijn gezicht en ik liep langzaam naar hem toe, maar ik liep zo naar hem toe dat het een soort dreiging leek. “Wat is er dan, Amen?” Ik stond nu vlakbij hem en liet mijn vingernagel langs zijn wang, kaak en toen nek gaan. “Moet je snel ergens naartoe? Ben je… iemand vergeten?” Er gleed een bepaalde blik in mijn ogen en ik wist zeker dat hij snapte wat ik bedoelde. Hij voelde zich dus duidelijk schuldig tegenover iemand. Hij had dus wel iemand en wij wisten nu allebei dat hij diep in de nesten zat – ik misschien ook wel, want die vriendin zou mij vast niet vergeven, maar nu wist Amen in ieder geval dat hij niet met elk meisje moest kloten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "You're welcome, My lady. "Ik lachte zachtjes. "Er is heel veel dat je niet van me weet."
    We wandelden een tijdje in een aangename stilte verder, tot ik weer zo nodig te stilte moest verbreken.
    "Zo heel stiekem ben ik niet Dwayne de student, maar Dwayne de schurk." Grijnsde ik en tilde Nana vanuit het niets op. "Ik ontvoer ook graag dames, vooral als ze vertrouwen in me hebben."
    Ik rende op een redelijk snel tempo naar het zwembad en keek haar grijnzend aan.
    "Zou ik?" Lachte ik ondeugend. "Ik herinner me plots dat ik vorige keer ook met mijn kleren in het water lag terwijl jij me uit lachte."
    Ik deed alsof ik haar in het water wilde gooien, maar vlak voor ik haar loste, draaide ik me razendsnel om en zette haar weer netjes neer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    We liepen een tijdje in stilte verder, het was een aangename stilte, totdat hij opeens begon te grijnzen en me uit het niets optilde. “Ik ontvoer ook graag dames, vooral als ze vertrouwen in me hebben.” Ik begon hard te lachen en klampte me aan hem vast toen we bij het zwembad stonden en hij opeens ondeugend begon te lachen. “Zou ik? Ik herinner me plots dat ik vorige keer ook met mijn kleren in het water lag terwijl jij me uit lachte.” Ik schudde mijn hoofd heftig van dat het niet waar was, maar ik kreeg niets over mijn lippen omdat ik nog steeds lachte. Ondertussen klampte ik me aan hem vast, maar hij deed al alsof hij me in het water wilde gooien en ik slaakte een klein gilletje, echter draaide hij zich razendsnel om en zette me weer netjes op de grond. Met een blije glimlach op mijn gezicht en een gelukkige blik in mijn ogen keek ik hem aan, terwijl ik gelijk voelde of de roos er nog zat. Ik zou deze zeker bewaren en in een glaasje water zetten zodra ik op mijn kamer was. “Ik lachte je niet uit, ik lach jou alleen maar toe!” Riep ik hem vrolijk toe, terwijl ik hem plagend tegen zijn schouder sloeg. “Trouwens, ik wil niet dat mijn kleding nat word, dan zou je maar moeten wachten totdat ik weer in bikini ben, dan mag je me wel in het water gooien.” Grijnsde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Is dat een uitnodiging, Mevrouwtje?" Lachte ik. "Of vergis ik me?"
    Ik kruiste uitdagend mijn armen en keek haar aan.
    "En als je die roos niet in je haren had zitten, had ik het wel gedaan." Zei ik met twinkelende oogjes. "Ik zou niet willen dat mijn cadeautje stuk zou gaan."
    Traag wandelde ik naar haar toe en ging in het gras zitten.
    "Kom, zitten." Zei ik opgewekt en trok haar naar beneden.


    [Geen inspiratie :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.