• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Fred
    'Je gaat haar nu niks kwaad doen dat heb ik al gedaan.' zeg ik. 'We hebben geduelleerd omdat ze Ginny pestte en meer is er niet gebeurd.' zucht ik.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Elianne Alice Avador

Ik volg het meisje naar een kamer, waarschijnlijk was het een soort ziekenzaal want er stonden allemaal ziekenhuisbedden tegen de muur, als ik de kamer rondkeek wist ik ook al waar ik zeker dit bezoek zou verblijven, ik was veel te onhandig.

Don't be like the rest of them, darling

Ginny Wemel

"Nee want ze kon het ook wel alleen af, met mij gaat het best hoor. Ik weet niet eens waarom ik hier zit." Zegt Fred lichtelijk geërgerd. Ik belsuit het te negeren. "Wat is er gebeurd?" Vroeg Summer terwijl ze naast ons kwam staan.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:19 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Samantha Lauren Billington

Ik bestudeerde het meisje, met een overduidelijk frans accent. Beauxbatons. Het waren allemaal barbies, daar kon ik écht niet tegen. ''Hoi.'' mompelde ik verveeld. ''Wat doe je hier?'' vroeg ik nonchalant, en keek haar aan.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:07 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

George

"Ik zou het nog geneens durven maar je brengt me wel een een idee" zei ik lachend. "Maar ik zal me er niet mee bemoeien als het niet mag" zei ik en keek naar Summer "En wat brengt jou hierr?" vroeg ik zodat ik geen problemen zou krijgen

Summer Melody Night

"Dit is Elianne en ik zou haar rondleiden" begon ik mijn verhaal. "Maar toen dacht ik dat jullie dat beter konden dan mij maar aangezien Fred hier ligt gaat dat dus niet door"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fleur Delacour

'Wat doe jij hier?' Vroeg het meisje naar een eerst verveelde 'Hoi' tuurlijk, als ik hier niet mocht zijn, zij ook niet 'Kan ik dat niet beter aan jouw vra-gen?' Vroeg ik haar even nonchalant.

Elianne Alice Evador

'Dit is Elianne en ik zou haar rondleiden' Zij Summer tegen de andere mensen, 'Hoi' zij ik glimlachend, ze hadden alle drie rood haar net als ik, al viel dat van mij meer op tussen de blonde grietjes van beauxbatons.

Ik rolde met mijn ogen, en zette automatisch een hand in mijn zij. ''Jij bent toch van Beauxbatons? Hoor je niet je haartjes te borstelen ofzo?'' snauwde ik, en keek haar minachtend aan.

[Don't blame her, ze heeft een moeilijke jeugd gehad! :'D]

George

Ik keek Fred aan "Heeft iemand een keer onze hulp nodig en dan lig jij hier wat is dat toch" zei ik erna keek naar Eliannne "Ik ben trouwens George" en Summer "Ik kan ook wel wat alleen hoor en aangezien ik hier niet welkom ben doe ik het graag" zei ik lachend

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:26 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Heb ik iets gemist? En wie wil er praten met Maria?]

[Haha, I will try ;P]

Fleur Delacour

Ik rolde met mijn ogen, tuurlijk, ik was frans en zat op beauxbatons maar als zij hier mocht zijn ik evengoed, 'Mischien moet jij je haaren een borstelen, andig om een keer te doen' Zeg ik net zo minachtend terug.

[je kan met Fred praten, bijv madam pleister overhalen dat ze hem verzorgd, we zijn in ziekenzaal.]

Ik trok een wenkbrauw op. What did she just said? ''Pardon?'' vroeg ik verontwaardigd, en had de neiging om haar te vervloeken. Dat is dan al de tweede keer vandaag dat ik iemand vervloek, op de eerste dag. Bravo, Samantha.

xJohnnyDepp schreef:
    [je kan met Fred praten, bijv madam pleister overhalen dat ze hem verzorgd, we zijn in ziekenzaal.]

[Ja, maar voor zover ik terug gelezen heb is dat niet echt nodig en is Maria daar ook al niet meer nodig omdat hij met George enzo is]

[ben ong 10 min. weg en ja juist wel want hij zit daar genegeert te worden dus er moet ff iemand met hem praten xD]