• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Fred

'Hmm nouja, ik wil gewoon weg hier.' ik sta op en loop de ziekenzaal uit, ik heb geen zin in al die drukte. Ik ben nog maar een paar meter van de zaal af als mijn been het niet meer houd en ik op de grond val.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

{ Bew, nog iets gebeurd? }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Fleur Delacour

Ik negeer de reactie van het meisje en loop weg, het kon me niet schelen hoe mensen over mij dachten, en ik had wel iets beters te doen dan hier te blijven staan.

Don't be like the rest of them, darling

[Naar wie mag ik Hermelien sturen?]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Samantha Lauren Billington

Ik haalde mijn schouders op toen het meisje wegliep, en ook ik draaide me om om dieper in het bos te gaan. Maar ver kwam ik niet. Ik verstijfde compleet toen ik oog in oog met een weerwolf keek. Shit, volle maan, ik had hier nooit naartoe moeten gaan..
    Ik strompelde achteruit, en de wolf begon te janken. Ik zag dit als mijn kans en rende zo snel als ik kon weg, geen idee waar ik naartoe ging.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[ je kan Hermelien naar Summer sturen die gaat toch weg (:]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

George

"Ik weet het maar alsnog het lijkt me geen goed plan broertje" zei ik terwijl hij de ziekenzaal uit liep. Nog geen paar meter verder viel hij op de grond. Ik liep naar hem toe "Ik denk dat er geen andere oplossing is dan toch nog even op de ziekenzaal te blijven" zei ik terwijl ik hem hielp om overeind te komen en weer naar ziekenzaal te lopen

Elianne Alice Avador

'Leuke naam' Zeg ik glimlachend tegen George, hij wist mijn naam al dus het had weinig zin om dat nog een keer te vertellen.

Don't be like the rest of them, darling

LikeAWeasley schreef:
    [ je kan Hermelien naar Summer sturen die gaat toch weg (:]

[Is goed, is zij aan de ziekenzaal? Of waar kan ik haar vinden?]

Leannan schreef:
    (...)
    [Is goed, is zij aan de ziekenzaal? Of waar kan ik haar vinden?]

[ ze is in de ziekenzaal maar ik stuur haar wel even naar de gang]

Summer Melody Night

"Ik zie jullie straks wel en beterschap Fred" zei ik en verliet de ziekenzaal. Opnieuw liep ik doelloos door de gangen maar om nog langer in de ziekenzaal te blijven had ik geen zin in.

Fred
    'En als ik dat nou eens niet weel, broertje?' vraag ik. Maar ik laat me toch meenemen. 'En daar was ik weer.' zeg ik zuchtend en plof weer neer.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Hermelien Griffel

Na een tijdje schrok ik wakker van een erg vreemde droom die eigenlijk nergens op sloeg.
    Ik ging recht zitten, streek de haren uit mijn gezicht en stond uiteindelijk op.
    Nadat ik merkte dat ik nog steeds alleen was in de leerlingenkamer, besloot ik om de anderen te gaan zoeken.
    Ik verliet de leerlingenkamer en dwaalde wat rond in de gangen opzoek naar Harry,Ron of wie dan ook van mijn vrienden.
    Toen ik bijna bij de ziekenzaal was, zag ik iemand op de gang staan die me erg bekend voorkwam.
    Ik gokte erop dat ik haar wel eerder had gezien.

George

"Ik had ook liever gehad dat je weg kon maar als je nu al niet kan blijven staan zit er niets anders op dan hier blijven" zei ik tegen hem en keek even naar Elianne "Bedankt"

Summer Melody Night

Toen ik door de gangen liep zag ik ineens Hermelien lopen.
    "Heey Hermelien" riep ik vrolijk toen ik naar haar toeliep.