• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

ThoseWords schreef:
    (...)

[Ja, maar voor zover ik terug gelezen heb is dat niet echt nodig en is Maria daar ook al niet meer nodig omdat hij met George enzo is]

{ Ik kan Vilder op haar afsturen, maar kweeniet of je dat echt leuk vind! hhah. }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

xJohnnyDepp schreef:
    [ben ong 10 min. weg en ja juist wel want hij zit daar genegeert te worden dus er moet ff iemand met hem praten xD]

[ hij wordt niet genegeert xD]

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:36 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Summer Melody Night

Ik keek George lachend aan door zijn opmerking tegen Fred en antwoordde erna "Mooi dat is dan geregeld". Ik keek Elianne aan "Durf je het aan?" vroeg ik lachend en negeerde de blik van George.

LikeAWeasley schreef:
    (...)

[ hij wordt niet genegeert xD]

[laat maar :P]

Fred

Ik zucht. 'Ginny, waarom had dat meisje het op jou gemunt? Had je haar iets misdaan of zo?

Loena
    Dromerig kijk ik voor me uit, vang alle gesprekken op maar merk er niet veel van. 'Ik zou iemand bedanken als ik jou was.' dacht ik voor Fred en Ginny.
    Maar ja, wanneer zou Fred iemand bedanken?

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Ginny Wemel

Fred zucht even. "Ginny, waarom had dat meisje het op jou gemunt? Had je haar iets misdaan of zo?" Vraagt hij, en ik schud heftig mijn hoofd. "Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om een zwadderaar aan te vallen." Zeg ik zachtjes. "Ik liep perongelijk tegen haar op, en ze pakte haar stok." Verklaar ik.

Fred
    'Altijd al geweten dat zwadderaars raar zijn.' ik grom even als ik perongeluk met mijn been tegen het bed stoot en ga half tegen de kussens zitten. 'Wat doen we hier eigenlijk als niemand geholpen wilt worden?' vraag ik dan half grijnzend.

xJohnnyDepp schreef:
    [ben ong 10 min. weg en ja juist wel want hij zit daar genegeert te worden dus er moet ff iemand met hem praten xD]

[hoe kan ik dan het beste reageren? want heb nog niet terug gelezen]

Summer Melody Night

"Zo en bedankt er staat hier toevallig nog een zwadderaar" zei ik lachend.
    "Maar je hebt ergens ook wel gelijk want niet elke zwadderaar gaat met Griffoendors om" zei ik toen

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 17:06 ]

Fleur Delacour

'R-ustig, als ik ier niet mag zijn, ga ik wel weer' Zeg ik terwijl ik me omdraai, ik hoevde geen ruzie, vooral niet nu en vooral niet met haar.

Don't be like the rest of them, darling

ThoseWords schreef:
    (...)

[hoe kan ik dan het beste reageren? want heb nog niet terug gelezen]

[ik prata nu met ginny maar je kan wel gewoon iets zeggen of zo, vragen hoe het gaat weet ikv eel xD hij zit tegen de kussens aan op bed.]

Elianne Alice Avador

Ik luisterde naar het gesprek tussen de twee en hoorde de namen Griffoendor en Zwadderich, 'Oke, nu heb ik een vraag, waarom zijn Zwadderaars gek en wat zijn de andere afdelingen?' Vraag ik glimlachend.

Don't be like the rest of them, darling

Ginny Wemel

"Altijd al geweten dat zwadderaars raar zijn." Hij gromt even als hij zijn been tegen het bed stoot. "Wat doen we hier eigenlijk als niemand geholpen wilt worden?" Vraagt hij dan half grijnzend. "Ik had toch al gezegd dat we niet hoefde te gaan.." Zeg ik zacht.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 17:05 ]

Maria Ciara Maunier
    Zuchtend keek ik naar de groep mensen die hier stonden, ze waren allemaal met elkaar aan het praten en lachen en ik stond er maar een beetje bij, zonder doel. Ik had Fred hier gebracht en werd nu ik hier was gewoon genegeerd omdat er andere mensen binnen waren gekomen. 'Ik ga maar weer' zei ik, niet verwachtend dat er iemand zou reageren.

Summer Melody Night

Ik keek Elianne glimlachend "Ik denk dat dat allemaal wel duidelijk word tijdens je rondleiding tenminste als je het aandruft met die daar" zei ik terwijl ik naar George wees

Fred
    ´Ik ga maar weer´ zei Maria. ´nee!´ zei ik net iets te hard en snel. 'Eh.. blijf nog even.' zeg ik dan tegen haar. Ik wijs naarhet voeteneinde van het bed. 'Daar kan je nog zitten.' grijns ik.