• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Elianne Alice Avador

'Hmm, Durf ik dat' Zeg ik plagerig, 'Tsja, ik zal wel moeten dan' Voeg ik eraan toe terwijl ik naar de jongen keek die Summer had aangewezen.

Don't be like the rest of them, darling

George

Ik keek van Summer naar Elianne "Zo erg ben ik toch niet" vroeg ik en zag Summer haar schouders ophalen en zeggen dat je nooit wist wat er kon gebueren. Ik lachte erna even en keek Eliannne "Vergeet niet dat ik je nog moet rondleiden dus pas op met wat je zegt"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik naar Fred toen hij wou dat ik nog bleef. De manier waarop hij het vroeg was wel een beetje overdreven, maar wel leuk. 'Oké' zei ik glimlachend en besloot bij hem aan het voeteneinde te gaan zitten.

Fred
    'Heb je een beetje zin in het toernooi?' vroeg ik aan Maria, toen wendde ik me even tot George.
    'Gaan we ons nog inschrijven?' vroeg ik aan hem en grijnsde.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Elianne Alice Avador

'Hmm.. Kan niks beloven' Zeg ik grijnzend tegen de jongen, als hij me zou moeten rondleiden werd werd dat nog leuk, de meeste jongens op Beauxbatons waren meer rijkeluis kindjes of gewoon heel iritand.

Ginny Wemel

"Gaan we ons nog inschrijven?" Vraagt Fred aan George en ik schrik op uit mijn gedachten. Ik schud mijn hoofd. "Jullie zijn ook echt sukkels he?" Zeg ik grijnsend.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Maria Ciara Maunier
    Een grijns sierde mijn gezicht toen Fred iets aan mij vroeg maar geen geduld had om op het antwoord te wachten omdat hij gelijk iets aan de jongen vroeg die waarschijnlijk zijn tweelingbroer was. Deze jongen was echt heel erg druk, maar waarschijnlijk ook gezellig.

George

Ik keek Fred en Ginny aan "Tuurlijk schrijven we ons nog in. Er zou echt niet kloppen als we ons niet zouden inschrijven en dat zijn we niet" zei ik lachend en erna keek naar Elianne "Oke daar kan ik meeleven"

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 17:19 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

TheRumIsGone schreef:
    Elianne Alice Avador

'Hmm.. Kan niks beloven' Zeg ik grijnzend tegen de jongen, als hij me zou moeten rondleiden werd werd dat nog leuk, de meeste jongens op Beauxbatons waren meer rijkeluis kindjes of gewoon heel iritand.

{ Er zitten alleen maar meisjes op Beauxbatons.. }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Hermelien Griffel

Ik zuchtte nadat Sneep uit het zicht was verdwenen.
    Akelige man.
    Snel zette ik mijn weg verder naar de bib, gaf daar mijn boeken weer af en ging vervolgens naar de leerlingenkamer om wat te ontspannen.
    Harry en Ron waren weer eens nergens te bespeuren, maar veel zin om ze weer eens de les te moeten spellen over de regels had ik niet bepaald.
    Met gesloten ogen ging ik in de zetel voor het haardvuur zitten.
    Het was lekker warm, gezellig zelfs.
    Waardoor ik niet veel later lang in slaap viel.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Samantha Lauren Billington

En opnieuw rolde ik met mijn ogen. Hoe bedoel je, kwetsbaar? ''Heb ik dat gezegt dan? Jij bent hier degene die loopt te beledigen.'' mompelde ik, en hoorde geritsel ergens vandaan komen; dat zou wel weer een één of ander konijntje zijn.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Space schreef:
    (...)

{ Er zitten alleen maar meisjes op Beauxbatons.. }

Nee hoor ^^ I'm a potterhead so I know alot about it

In the films, Beauxbatons is portrayed as an all girls' school, but the books clearly indicate that boys attend the school as well – it is a boy who gets out of the carriage to lower the steps, for instance, and at the Yule Ball, Parvati Patil and her sister Padma end up dancing with Beauxbatons boys when Ron and Harry prove disappointing.

[Zijn jullie trouwens morgen online?]

[weet ik niet...]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Ik morgen.. Weet ik niet.. Vast wel maar dinsdag ben ik op vakantie.. Ben ongeveer vrijdag of zaterdag terug}