• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Drew Emanuel Robles.

    "Mijn moeder vind het moeilijk om mij hier achter te laten, maar ze weet dat het met mij meestal wel goed komt. Mijn vader doet er heel nonchalant over, maar ik kan gewoon aan hem zien dat hij het er ook moeilijk mee heeft," Vertelt ze.
    Ik denk terug aan de tijd dat mijn vader er nog was. Hij is op mijn vijfde overleden, maar was altijd een echte man. Ik weet zeker dat als hij er nu nog was, hij er ook luchtig overdeed. Hij.. hield echt veel van me. Ik heb het niet van hemzelf gehoord, maar van mijn moeder. Toen ik geboren werd, kon zijn geluk niet meer stuk.
    "En El-," Ze stopt met praten en ik kijk haar aan. Aan alles kan je zien dat ze het er moeilijk mee heeft.
    Ik sta op van mijn stoel en laat me naast haar op het bed zakken. Voorzichtig sla ik één arm om haar heen als teken van troost. Ik hoop niet dat ze het erg vindt..

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Of zij heeft een ander soort hummor dan ik heb die ik niet begrijp of ik ben heeel blond bezig..


    (Hahaha, indd. Dan begrijp ik jou humor, en niet die van haar. hahahaah XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Hahaha, indd. Dan begrijp ik jou humor, en niet die van haar. hahahaah XD)


    [Je vertelde dat Dwan naar Katelynn toe wilde gaan, maar dat ze Alice tegenkwam. Daarom noem ik Alice een obstakel.. :/]

    Dehlia Payson Keeler
    'Je vindt het een saai element niet?' vraagt hij grijnzend.
    'Hoe raad je het,' grinnik ik. 'Het is gewoon zo...ik weet niet, het klinkt ook zo saai. Lucht. Vuur had me veel leuker geleken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    'Mijn gave is water' Andwoorde ze, 'Cool' Andwoorde ik glimlachend, zelf had ik niet veel met water, behalve om het te drinken, maar het zou leuk zijn omd het te kunnen, al was ik zelf erg blij met mijn eigen gave.


    Don't be like the rest of them, darling

    Password schreef:
    (...)

    [Je vertelde dat Dwan naar Katelynn toe wilde gaan, maar dat ze Alice tegenkwam. Daarom noem ik Alice een obstakel.. :/]


    Aaa.. Nu begrijp ik jouw hummor.. Deels.. XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Melody Eleanor Blake

    'Je hoeft je niet te verontschuligen' zegt hij glimlachend. 'Ik loop gewoon te snel' voegt hij er nog aan toe. 'O' is het enige wat ik kan uitbrengen. Als ik dat op school deed werd ik uitgescholden of kon ik een klap verwachten. Ik draaide me weer om en liep het andere gebouw in. Hij zal wel zo snel lopen door zijn gave bedacht ik me. Ik pakte mijn tas die ik nog had laten staan op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {Ga even wat eten}


    Don't be like the rest of them, darling

    Password schreef:
    (...)

    [Je vertelde dat Dwan naar Katelynn toe wilde gaan, maar dat ze Alice tegenkwam. Daarom noem ik Alice een obstakel.. :/]


    (Aaah, ik begrijp hem, dan laat je Katelynn naar Dawn en alice komen buiten?
    @TheRumIsGone: Is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    "Wil je dan toch Colin genoemd worden?" Grinnikt ze.
    Ze zet een klein stapje naar achter, zodat ze niet meer zo erg haar hoofd hoofd op te heffen om me aan te kijken.
    "Liever wel ja" Zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Aaah, ik begrijp hem, dan laat je Katelynn naar Dawn en alice komen buiten?
    @TheRumIsGone: Is goed!)


    [Hmm.. nee, dat is niet logisch. Kate ging haar koffer uitpakken.]

    Dawn Mary Claire:

    'Cool' Andwoorde Alice glimlachend. Ik kon haar niet kwalijk nemen, ergens was water inderdaad leuk. Maar voor mij was water dodelijk. Ik probeerde mijn tranen binnen te houden en half lukte dat ook maar deels rolde zachtjes over mijn wangen. Ik andtwoorde maar niet, anders merkte ze wel. Dat ik verdrietig was.

    (Ik moet ook even eten, kom strakjes wel terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Maybole Jody Sage.

    Hij kijkt me, terwijl ik mijn blik op de grond richt en even diep inadem. Als ik Elliot nu al mis, hoe moet het straks dan gaan?
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Drew op staat en zich naast me op het bed laat zakken. Voorzichtig legt hij zijn arm om me heen. Het voelt fijn en vertrouwd. Ondanks dat ik hem pas net heb leren kennen.
    "Elliot en ik hebben een speciale broer en zus band" Begin ik dan zachtjes. "Je zou het je misschien niet kunnen voorstellen, maar we hebben echt bijna nooit ruzie. We kunnen blindelings op elkaar vertrouwen en zien meestal meteen aan elkaar als er iets aan de hand is" vervolg ik mijn verhaal dan zachtjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ wie kan met Noah-Lynn of Matthew praten ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Matthew kan wel naar Jake en Dehlia ^^ ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered