• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Zal ik naar alice gaan?)


    [Graaag ^^ Volgens mij is ze nog buiten.. XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Owen.

    Rustig sta ik in de zon. Te genieten, van de buitenlucht. Ik kijk opzij en zie een meisje iets doen. Ik lach zachtjes, maar die lach vergaat me al snel als ik op de grond terechtkom. Een gesmoorde kreun verlaat mijn mond. "Ik heb medelijden met de mensen die je begroet" zeg ik.

    Dhelia Payson Keeler
    De jongen waar ik tegen opknalde slaakt een gesmoorde kreun. 'Ik heb medelijden met de mensen die je begroet,'
    'Sorry,' zeg ik snel waarna ik van hem af ga en opsta. 'Ik dacht dat er niemand stond. Heb ik je pijn gedaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah-Lynn Amelia Rivera

    Wanneer ik het zat ben om binnen te zitten loop ik naar buiten. Ik kijk op de plattegrond en zie dat er vier gebieden zijn die aan elkaar grenzen. Hmm, misschien is het lucht gedeelte rustgevend en kan ik daar even alleen zijn en me buitensluiten van de omgeving. Zuchtend stap ik op en loop richting het veld toe. Ik glimlach als ik een plekje zie waar ik helemaal alleen ben en ga daar dan liggen in de zon terwijl ik mee neurie met mijn muziek.

    Matthew James Morisson

    Rustig loop ik buiten door de velden. Ik speel met een vlammetje in mijn hand en grijns even, iedereen vond me altijd al een 'pyromaan' maar nu moet ik er eigenlijk best om lachen. In feiten ben ik dat ook maar ja, laat me maar gaan oefenen. Ik loop naar het vuur gedeelte en begin dan mijn combinaties te oefenen die ik van mijn vader had geleerd. Hij was er altijd zo streng op dat ik het precies moest doen, het moest er perfect uit zien en ik moest het optimale eruit halen. Door hem ben ik een kleine pietje precies geworden en wil ik nu gewoon dat alles perfect is. Als het om mijn vuur gave gaat dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Owen

    Ik sta ook recht en schudt mijn hoofd. "Nee hoor" zeg ik geruststellend. Ik kijk weg van mijn kleren naar haar. Mijn donkerbruine ogen kruisen die van haar. Een glimlach komt op mijn gezicht te staan. "Jake" zeg ik. Ik kijk even naar mijn kleren en zie dat ze vuil zijn. Makkelijk op te lossen. Ik neem adem en blaas, maar door de kracht van lucht, is het natuurlijk veel sterker, waardoor mijn kleren weer proper zijn. Ik kijk haar weer aan en glimlach alsof er niets was gebeurd.

    Dawn Mary Claire:

    Nadat ik klaar was met koffer en alles goed op zijn plek heb gelegd. Had ik bedacht om even naar buiten te gaan voor wat frisse lucht. Ik loop door de gang en loop vervolgens naar buiten. De zon scheen in mijn ogen en ik zag een meisje op de grond zitten, die ook genoot van het mooie weer. Ik loop voorzichtig naar haar toe. 'Hey' zei ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ Tegen wie heb je het? XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice

    'Hey' Hoorde ik iemand zacht zeggen, ik had haar al aan 'Zien' komen, en gemerkt dat het een meisje was op de manier dat ze liep, iets waar ik ook een tijdje op geoevend heb om het te kunnen onderschijden. 'Hoi' Andwoord ik glimlachend, waarschijnlijk had ze al gemerkt dat ik blind was, en zoniet merkte ze het nu wel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dhelia Payson Keeler
    De jongen, Jake, heeft blijkbaar ook lucht als element. 'Dehlia, maar de meeste mensen zeggen Dee,' stel ik mezelf voor. 'En echt nog een keer sorry dat ik tegen je opbotste, meestal begroet ik mensen niet zo,' verontschuldig ik me weer.
    Ik word even afgeleid door een jongen die een eindje verderop wat combinaties aan het oefenen is, vuurcombinaties. Ik wend mijn blik af en kijk weer naar Jake.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Colin Stanley Lesters.

    "Ik ben te lui om naar daar te lopen" Verdedigt ze zichzelf, waarna ze een paar stappen richting mij zet tot ze voor me staat.
    "Maar handen schudden is ouderwets," Legt ze dan uit. Ik kan een grinnik niet forceren, als ze haar hoofd moet opheffen om me aan te kijken.
    "Ik voel me zo nogal groot" Zeg ik, "En is een knuffel van een aardappel goed als begroeting?" Grinnik ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maartje is nog offline ;$. Slaapdoos.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abbigail

    "Sure" zeg ik waarna ik mijn armen dan maar om hem heen sla, "Voor een aardappel ben je best wel groot hoor" mompel ik. Mijn armen liggen maar losjes om hem heen, omdat dit nogal raar is. Ik geef nooit echt knuffels uit het niets, maar ik ben hier deels om te veranderen dus dan kan ik maar beter direct beginnen.

    Jake Owen.

    "Dee" herhaal ik, "Kan ik wel onthouden" zeg ik dan. Ik volg haar blik naar een jongen die vuur doet. Ik vind het eerlijk gezegd eng om vuur te hebben. Ik zou mensen ermee pijn doen, dat weet ik zo al. "Wat heb jij als element ?".

    Dawn Mary Claire:

    'Hoi' Andwoordt het meisje nu en draait glimlachend om naar mij. Ik zag dat haar ogen wazig waren, dus ze was blind. Maar dat maakt mij niet uit. Ze is niet anders dan ons. Voorzichtig ga ik naast haar zitten. 'Hoe heet jij?' vraag ik nog steeds zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Moet weg, sorry]

    Alice

    'Ik ben Alice' Stelde ik mezelf voor, de mensen die ik tot nu toe had ontmoet hadden zich er niet veel aangetrokken over het fijt dat ik blind was en daar was ik blij om.


    Don't be like the rest of them, darling